Gå til innhold

DNB Kredittkort og supertilbud

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har dette kredittkortet og som har aktivert sms varsel for supertilbud? Koster varslene noe? 

Anonymkode: 4bafd...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kortet, men ikke varslene. Det er dyrt å kjøpe ting (og annet) man ikke trenger, selv om det er nedsatt pris.

Anonymkode: 1c945...b2e

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kortet, men ikke varslene. Det er dyrt å kjøpe ting (og annet) man ikke trenger, selv om det er nedsatt pris.

Anonymkode: 1c945...b2e

Jeg har flere kredittkort, og god kontroll, så akkurat å kjøpe over evne er ikke min ting. Nettopp derfor jeg også undersøker før jeg i det blinde sender melding for å få sms varsler. Men når jeg først har skaffet kortet pga de tidvise gode tilbudene, så er det jo kjekt å vite om de....

Skrevet

Varslene kommer sannsynligvis fra 04800, det femsifrede nr til Dnb. Slike fem sifrede nummer koster det penger å kommunisere med.

Kan aldri tenke meg den banken står for kostnadene ved å sende ut slike reklamemeldinger om tilbud/kampanjer. Den kostnaden måker de nok glatt over på kundene som vil ha de meldingene.

Har Dnb kortet selv, men jeg greier meg med gratis epost-info om disse kampanjetilbudene. Trenger ikke melding på mobilen for det også.

• Liker 1
Skrevet

Man får e-post et par dager før, så man trenger i grunn ikke SMS også. 

Anonymkode: ee9d4...a84

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Million skrev:

Varslene kommer sannsynligvis fra 04800, det femsifrede nr til Dnb. Slike fem sifrede nummer koster det penger å kommunisere med.

Kan aldri tenke meg den banken står for kostnadene ved å sende ut slike reklamemeldinger om tilbud/kampanjer. Den kostnaden måker de nok glatt over på kundene som vil ha de meldingene.

Har Dnb kortet selv, men jeg greier meg med gratis epost-info om disse kampanjetilbudene. Trenger ikke melding på mobilen for det også.

På chat sa de at det kun var mulig å få varsel på sms. Spurte spesifikt om varsel på mail.

Skrevet

Jeg får mail.

Anonymkode: 3498d...488

• Liker 1
Skrevet

Ja, da får jeg bare vente og se om mail kommer. Om det er slik at mail er mulig, og sms koster penger, syns jeg det er ganske ufint å bruke hele informasjonssiden om supertilbud på DNB til å gjentatte ganger oppfordre til å sende inn kodeord for sms varsel. Skulle egentlig ha varslet Forbrukerrådet om det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg får sms hver gang det er supertilbud. Sjekka de siste mobilfakturaene mine nå, fant ikke noe der om at jeg har betalt for smsene. 

Anonymkode: 134a9...9f2

Skrevet

Man betaler ikke for smsene

Anonymkode: 55af6...07b

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På chat sa de at det kun var mulig å få varsel på sms. Spurte spesifikt om varsel på mail.

Det var merkelig. Jeg får stadig eposter om dette fra Dnb. Jeg benytter meg aldri av de tilbudene, så de slettes bare av meg.

Hadde jeg ikke fått epostene, hadde jeg ikke hatt noen anelse om at disse kampanjene finnes. Ikke så lenge siden jeg fikk en sånn epost sist.

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man betaler ikke for smsene

Anonymkode: 55af6...07b

Butikkene som har supertilbud betaler for utsendelsen

Skrevet

Jeg får på mail og. Ett par dager før supertilbud starter. Og siste var nå , 1-2 uker siden. 

Som jeg har merket så kommer de hver andre måned ,dvs neste blir i januar ,muligens slutten av desember.

Skrevet
3 minutter siden, mr. skrev:

Jeg får på mail og. Ett par dager før supertilbud starter. Og siste var nå , 1-2 uker siden. 

Som jeg har merket så kommer de hver andre måned ,dvs neste blir i januar ,muligens slutten av desember.

Vås. 

Forrige var for 1 uke side. Og 14 dager før det. Og 5 uker før det. Og 5 uker før det. Og 5 uker før det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...