AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 Jeg har tre vinduer ved siden av hverandre i stua. Det er ca 35 cm mellom hver av de. Jeg synes det blir litt mye med to gardiner pr vindu. Noen som har forslag om hvor mange jeg kan bruke og hva som blir fint? Legg gjerne ved bilde. Anonymkode: b042e...3ae
FrodeF Skrevet 15. november 2019 #2 Skrevet 15. november 2019 I alle dager. Kan du ikke bare Google 3 vinduer gardiner (på engelsk) og se tusenvis av bilder der?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 Ville hatt en gardin til gulvet på hver side. Hvis de må kunne trekkes over må de enten være brede nok eller velge annen løsning på hvert vindu med nedtrekk/opptrekk gardiner?/lameller? (Husker ikke hva det heter), Alternativt begge. Anonymkode: 038e0...cae
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #4 Skrevet 15. november 2019 Man bruker 1 gardin i mellom som dekker de 35 cm og en lang gardinstang. Gardiner skl alltid gå til gulv. Anonymkode: 211bc...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå