Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en 20 år gammel jente som bor i Bærum/Oslo. Etter vgs mistet jeg kontakt med ALLE vennene jeg hadde da jeg startet å jobbe, mens de reiste eller flyttet andre steder/militæret. Har i to hele år kun vært med kjærsten min, eller alene/familie. Savner veldig å ha noen gode venninner i samme alder. Noen i samme situasjon eller som ønsker å bli kjent? Synes det er veldig vanskelig å møte folk da det ikke er så gøy å gå ut alene🤣

har prøvd heygirl appen men det er ikke så mange som skriver der selvom jeg får mange matcher. Liker å gjøre det meste, eneste jeg hater er å være i skog og mark!!

Anonymkode: e7a02...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg bor ikke i Oslo/bærum men ville bare si at jeg hadde det helt likt etter vgs, så jeg føler med deg. Kanskje du og kjæresten kunne dratt ut sammen og blitt kjent med noen? Har han noen kompiser med kjæreste, så kunne dere hatt dobbeldates. Tror også det skal være en slags venninnegruppe på Facebook, husker ikke hva den heter da men. 

Et annet tips er å skaffe en deltidsjobb, frivillig arbeid eller melde deg på en hobby (jeg møtte venninner gjennom f eks. poledance). 

Anonymkode: 4e71e...f77

Skrevet

Hey girl på Face har som regel ganske bra respons!:) 

Anonymkode: 648a0...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...