AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 Vi inngikk forlik ang barna, barnefordeling og samvær. Han har ved ulike anledninger både da vi var sammen og i ettertid vist tendenser til både psykisk og fysisk vold. Derfor endte vi i retten. Og han fikk vanlig samvær siden det ikke har vært tilstrekkelig bevis, det har vært tilbake i tid og han har prøvd å vise seg fra en endret side. Denne siden av han som visstnok er endret er bare et eneste stort skalkeskjul.. Flere rundt (også folk jeg ikke har kjent), påpeker hvordan han er og har vært mot barna våre i ettertid av forliket. Det er psykisk vold, neglekt og ja.. Han gir rett og slett faen i barna. Klager over at de bråker, er utålmodig, og rett og slett ikke bra for barna å være med. Jeg har dessverre kun rykter å gå etter. Men dersom dette viser seg å være tilfelle, og jr gom mulig kan få bevis av dette.. Kan jeg be om gjenopptakelse av forliket vårt og gå til en hovedforhandling? Gå til ny sak? Og hvordan kan jeg det uten bevis hvis jeg ikke får tak i, hvordan skal jeg gå frem. Skal jeg be bv om hjelp (de er delvis i bildet, pga et tiltak som begge foreldre er en del av, ba om det selv).. Jeg ønsker ikke at barna mine skal lide mer når far kun har dem som trofeer, men ikke bryr seg i det hele tatt om dem... Og behandler dem som dritt.. Og barna som alt har vært gjennom denne regla en gang, er så tillitsfulle at de tør ikke snakke om far så mye til meg pga at de er redde for å ikke se han igjen, på nytt (fordi jeg måtte skjerme dem fikk jeg beskjed fra bv om å ikke la de treffe far en periode).. Anonymkode: 3b661...eb8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #2 Skrevet 15. november 2019 Rykter er ikke mye til bevis. Jeg ville snakket med advokaten din om dette. Hvor mye bevis trengs og hva er godt nok bevis? Hva sier bhg og/eller skole? Merker de noe på barna? Hvor gamle er barna, forresten? Er de så gamle at de har noe å si i en slik sak? Anonymkode: 65a7f...c03
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 Du kan saksøke på nytt og be om en endring av forrige avgjørelse/forlik. Du trenger gyldig meklingsattest. Men bv høres det egentlig ut som at du burde gå til først! Send inn bekymringsmelding på faren. Anonymkode: 37e21...593
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #4 Skrevet 15. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Rykter er ikke mye til bevis. Jeg ville snakket med advokaten din om dette. Hvor mye bevis trengs og hva er godt nok bevis? Hva sier bhg og/eller skole? Merker de noe på barna? Hvor gamle er barna, forresten? Er de så gamle at de har noe å si i en slik sak? Anonymkode: 65a7f...c03 En samboer han har hatt etter meg som han fikk barn med og de har brutt opp, og familien hennes og henne har tatt han i manipulasjon, ljuging, han har unngått å ta seg av barna og overlatt alt til henne. Bevisene ligger der, men jeg har ikke tilgang på dem siden hun har alt. Hun har sagt at det skal bli sak snart, så jeg må vel bare ta tida til hjelp her.. Barna har vært gjennom så mye allerede, og de har sagt det selv hvorfor de ikke syns det er så greit å bli sendt til pappa når det ikke er pappan som tar seg av dem.. Siden de allerede har vært gjennom en hel haug så er det ikke enkelt å lese på dem hva de har vært gjennom siden de er mer "vant" til at det er sånn. Ja jeg vet det ikke høres riktig ut, men det er ikke første gang jeg har vært gjennom dette.. Tar noen runder før jeg kontakter bv om dette.. Men får bare ta og heve hodet og komme oss gjennom en ny runde. Skal ta kontakt med advokaten min også etter hvert.. Anonymkode: 3b661...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå