Gjest August-brud Skrevet 26. mai 2005 #1 Del Skrevet 26. mai 2005 Hva betaler dere for toastmaster og for musikk? Vi har ordnet med musikk, enmannsorkester til 4000kr, syns ikke det var så ille... Men hva med toastmaster? Hva koster det viss en skal leie en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinema Skrevet 26. mai 2005 #2 Del Skrevet 26. mai 2005 Prisene varierer nok mye, men jeg syns ikke prisen var så gale jeg. Vet ikke hva vi skal betale, det er nemlig en bekjendt av min far som skal spille i vårt bryllup (han spiller mye i brylluper og store bursdagsfester). Toastmaster skal min far være, men han blir ofte leiet inn som toastmaster til fremmede, og da vet jeg at han pleier å ta omkring 3500 kroner for det. Kommer an på hvor langt vekk det er. Og jeg tror at det er en noenlunde normal pris for en innleid toastmaster. Det er jo tross alt en jobb som man forbereder seg mye til, og den varer hele kvelden, så timesbetalingen er ikke så stor når man tenker på antall timer, ca 350 kroner timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. mai 2005 #3 Del Skrevet 26. mai 2005 Vi betaler kr 3500 for musikken og 1500 for toastmasteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbrud Skrevet 26. mai 2005 #4 Del Skrevet 26. mai 2005 :o Ville aldri falt meg inn å leie en toastmaster! Det er vel vanlig å spørre blant venner og familie, og så gi en gave som takk? En venninne av meg var vår toastmaster, hun ville blitt invitert uansett. Som takk fikk hun en flaske god champagne og noen andre små, personlige ting. Og masse ros! Når det gjelder musikk varierer det veldig. Vi betalte 13000 for storband (ca 20 personer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scaramouche Skrevet 26. mai 2005 #5 Del Skrevet 26. mai 2005 Vi betaler 2000 for toastmaster og 8000 for musikken (tomannsorkester), Synes det er alt for dyrt egentlig, og først sa han musikeren at de skulle ha 6000, og så tre uker før bryllupet skulle de plutselig ha 8 :-x De bør jammenmeg være bra sier jeg bare!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mn Skrevet 27. mai 2005 #6 Del Skrevet 27. mai 2005 vi skal kanskje leie en toastmaster,han spiller og synger senere på kvelden,prisen er 7000,det hadde vel gjerne blitt den samme prisen på bare band.noen som vet om billigere toastmaster i bergen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Praxis Skrevet 27. mai 2005 #7 Del Skrevet 27. mai 2005 Vi skal ha vertsfolk (et par) som skal fungere som toastmastere. De er bekjente av mine foreldre, og det er jo ikke vanlig at man betaler de så mye, men heller gir dem en oppmerksomhet i etterkant som takk for den jobben de har gjort. Musikken derimot blir dyrere, 10000,-, men de er veldig flinke og musikken er viktig for oss, så da sparer vi heller inn andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anitamor Skrevet 27. mai 2005 #8 Del Skrevet 27. mai 2005 Vi har spurt en morsom og veltalende venn om å være toastmaster. Vi har leid et 4-manns band for 8.000. En på vokal, en på trommer, en på gitar og en på bass. Hvor det skal svinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. mai 2005 #9 Del Skrevet 27. mai 2005 :o Ville aldri falt meg inn å leie en toastmaster! Det er vel vanlig å spørre blant venner og familie, og så gi en gave som takk? En venninne av meg var vår toastmaster, hun ville blitt invitert uansett. Som takk fikk hun en flaske god champagne og noen andre små, personlige ting. Og masse ros! Når det gjelder musikk varierer det veldig. Vi betalte 13000 for storband (ca 20 personer). Helt enig dette her. Det får da være måte på hvor "kjøpt og kunstig" et bryllup skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MH Skrevet 28. mai 2005 #10 Del Skrevet 28. mai 2005 Vi betaler 6000,- for et tomanns band. Toastmaster er brudgommens bror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå