Gå til innhold

Islams fremvekst i Europa bekymrer meg ikke lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet noen innlegg her opp igjennom årene om den demografiske utviklingen i Europa, og hvordan Islam på sikt vil ta over dersom utviklingen fortsetter, om hvordan Europeere ikke lenger produserer nok barn til å fornye populasjonen og om hvordan vi importerer mennesker fra mer patriarkalske kulturer for å bøte på mankoen (og enda litt mer). Men i det siste har jeg hatt en slags "oppvåkning", kan du si, og jeg er ikke lenger bekymret over fremveksten av Islam i vår vestlige kultur. Dette er hvorfor:

Utviklingen vi står ovenfor, kombinasjonen av lav fertilitet og import av fremmede kulturer, er ganske enkelt uungåelig. Det er en del av den naturlige syklusen av hvordan kulturer reiser seg og faller igjen. Den grunnleggende drivkraften i denne evige syklusen handler om hvordan kvinner og menn tenker respektivt. Menn er 'idealistiske' av natur, og det er denne idealismen som har lagt grunnlaget for alt som har gjort vestlig kultur så konkurransedyktig - prinsipper som 'ytringsfrihet', 'rettssikkerhet' og 'uskyldspresumpsjon' er alle resultater av maskulin idealisme. 

Men maskulin idealisme er et tveegget sverd, og etterhvert er det er den samme maskuline idealismen som gjør at menn vil ende opp med å gi kvinner stemmerett og utvidede rettigheter. Dette er punktet hvor pendelen svinger, og en kultur starter å forfalle. Kvinner er nemlig ikke samfunnsbyggere, og de er ikke lojale mot "stammen". De har alltid blitt ansett som menneskehetens viktigste ressurs, også blant invaderende stammer, så de er ikke like skikket til å ta tøffe, kollektivt selv-preserverende valg. I stedet stemmer kvinner ut ifra moderlige instinkter, ut ifra hvem de "syns synd på", og de stemmer ut ifra hva som i størst mulig grad vil la staten overføre ressurser fra menn til kvinner - noe som igjen bryter ned kjernefamilien, og gjør staten til ektemann og pappa.

Dette er ganske presist den utviklingen vi har sett i Europa siden kvinner ble gitt stemmerett, dette er den underliggende mekanismen bak det vi i dag ser utvikle seg rett foran ansiktene våre. Og det er ingenting som kan stoppe denne utviklingen, fordi det vil ganske enkelt ikke skje at menn bestemmer seg for å ta fra kvinner stemmeretten når de først har oppnådd den. Det feminine imperativ har på det tidspunktet oppnådd momentum, og det er ingenting som kan stoppe det. Grunnen er så enkel som at menn bryr seg om kvinner, og kvinner bryr seg om kvinner, så det å ta fra kvinner rettigheter vil alltid fremstå som en grusom idé i alles hoder. 

Etterhvert som snøballen ruller vil vi gå fra 'feminisme' til 'matriarki', og det er på dette tidspunktet samfunnet virkelig kollapser. I et slikt samfunn har ikke menn lenger noe insentiv til å finne opp, skape, produsere eller å beskytte - oppgaver som kvinner ikke er i stand til å ta over. Samfunnet vil tynges ned av gjeld, og på et tidspunkt vil så og si all produksjon opphøre, og økonomien vil kollapse. Det er på dette tidspunktet vår kultur er moden for å bli tatt over av en annen, mer patriarkalsk kultur. Og slik det ser ut i skrivende stund, er det Islam som på mange måter representerer 'redningen'. 

Kort oppsumert kan man altså si at det er kvinners egoisme, selvfortreffelighet og manglende evne til å ta tøffe beslutninger som til syvende og sist gjør at en kultur kollapser, men det er menns idealisme som gir kvinner muligheten til å ødelegge en kultur på den måten. Og det er nettopp dette som er grunnen til at alle religioner som har vist seg å skape konkurransedyktige samfunn har vært svært nøye med å begrense kvinners rettigheter og friheter. 

Personlig er jeg klar for å tilpasse meg dersom Islam skulle ta over i min levetid. Jeg anser nå vår kultur for å ha hatt en lang og god periode med fremvekst, men samtidig er den nok nå moden for skraphaugen. Samtidig er menneskeheten i seg selv ikke truet på noen som helst måte, det er bare kulturer som kommer og går. Og jeg er mer enn klar for å konvertere dersom det skulle bli nødvendig på noe som helst tidspunkt. 

Kjør debatt!

Anonymkode: fa030...cac

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe alle kan se skjer foran øynene våre så det er ikke så mye å debattere, faktisk.

Anonymkode: 27608...25d

• Liker 1
Skrevet

Så du mener at kvinner har skyld i alt?

Anonymkode: 8c5e7...54c

• Liker 1
Skrevet

Så mye vås!!!

Anonymkode: 02b00...b9c

• Liker 2
Skrevet

hvordan det blir med islam i Europa fremover vet jeg ikke. men er rimelig sikker på at vi får kamp om resurser nærmere dørstokken en gang. kanskje ikke i min tid. men før eller siden.

• Liker 2
Skrevet

Vel, du sier kvinner ikke er trofast til stammen sin, men har det ikke vært andre menn som faktisk invaderer andres land, stjeler deres resursser og kvinner? Er det bedre egentlig? (tenker historisk sett, ikke per idag)

Men hvis du er så bekymret for dette, så kan du alltids flytte til et land hvor dette ikke er et problem.

Finnes europeiske land som vil holde på verdiene sine uansett hva, Polen f.eks.

Jeg liker ikke religion selv, og synes at  det er synd at vi bare skal blindt akseptere alt som politikerene steller istand.

Anonymkode: cedc9...8f8

• Liker 4
Skrevet

Det virker liksom å ha blitt en trend hvor det er greit å latterligjøre religioner som kristendommen, mens hvis noen kritiserer islam, så er det fy-fy... Hvorfor denne dobbeltmoralen??

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Tydeligvis det han mener. Både dette og alt annet negativt sikkert. :dry:

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så mye vås!!!

Litt vås, men det h*n skriver er også litt fakta.

statistikk viser at kvinner oftere tipper mot venstrepolitikk

• Liker 1
Skrevet

Du tar feil om fremtiden.

Vesten og islam krangler og slåss uten å ense at de begge er på vei utfor stupet. Skal du kapitulere for fremtidens virkelighet så vil jeg heller anbefale deg å lære deg kinesisk først som sist. Det gjelder muslimene også.

Anonymkode: eeca2...27c

• Liker 1
Skrevet

hvis menn er lojale mot stammen sin, burde ikke båtene i middelhavet være fulle av kvinner da? 🤔 såvidt jeg har forstått er det flest menn på flyttefot..

Skrevet
2 minutter siden, Skiftenøkkel skrev:

hvis menn er lojale mot stammen sin, burde ikke båtene i middelhavet være fulle av kvinner da? 🤔 såvidt jeg har forstått er det flest menn på flyttefot..

Haha. Jo kvinnene der virker å være de som blir hjemme og kjemper for landet.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du tar feil om fremtiden.

Vesten og islam krangler og slåss uten å ense at de begge er på vei utfor stupet. Skal du kapitulere for fremtidens virkelighet så vil jeg heller anbefale deg å lære deg kinesisk først som sist. Det gjelder muslimene også.

Anonymkode: eeca2...27c

Kina har sterkt vekst av muslimer tross undertrykkelsen og overgrepene statsateististene begår. Kina vil bli gammelt før de rekker å bli rike og velstående grunnet etbarnspolitikken og tiår med lave fødselstall.

Anonymkode: b3fe1...71d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kvinnene direkte, men det er slikt som tvinger seg frem når dette skjer. Det er ikke noe å debattere, en ser det overalt.

Anonymkode: 27608...25d

Skrevet

At den demografiske forandringen vil prege vesten og Europa er det vel ingen tvil om, men når skjæringspunktet kommer er det ingen som vet, men det kommer garantert etter min mening.

Når det kommer, dersom det kommer veldig sent så vil det bli meget meget stygt, jeg tror ikke det kommer i min levetid så jeg trenger ikke bekymre meg så mye personlig, men dersom man tenker spesifikt på islam så kan man si ganske sikkert utifra dagens geopolitiske situasjon at USA, Kina og Russland heller velger Europa foran islam dersom det kommer til stykket.

Disse landene kan utradere midtøsten på mindre enn en  halvtime dersom de vil.

Hvis du tror at Europeere blir pushovers den dagen det smeller tar du sørgelig feil.

Skrevet

Daglig sjekkliste for KG:

• Antifemisme 
  • Pisspreik
  • Muslimer 
  • Innvandring
  • Det er kvinner sin feil 

Da tror jeg vi hadde alle i samme innlegg gitt! :klappe:

• Liker 3
Skrevet (endret)

"Kort oppsumert kan man altså si at det er kvinners egoisme, selvfortreffelighet og manglende evne til å ta tøffe beslutninger som til syvende og sist gjør at en kultur kollapser."

Måtte bare le! 😂 elsker deg 👍

Endret av ana0603
Skrevet
9 minutter siden, ana0603 skrev:

"Kort oppsumert kan man altså si at det er kvinners egoisme, selvfortreffelighet og manglende evne til å ta tøffe beslutninger som til syvende og sist gjør at en kultur kollapser."

Måtte bare le! 😂 elsker deg 👍

Ler du fordi du er enig?

Det er mange grunner til at en ''kultur'' kollapser. Det er sjelden bare en part som har skylda.

Skrevet

Som mann har jeg ingenting å tape hvis det blir islamsk levesett i Norge. Jeg er ateist, men kan fint innordne meg islam.

Så spredningen av islam er igrunn kvinners kamp, men når de ikke vil ta den, så får det bare være.

Allahu A'alam

Anonymkode: faba1...3d0

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som mann har jeg ingenting å tape hvis det blir islamsk levesett i Norge. Jeg er ateist, men kan fint innordne meg islam.

Så spredningen av islam er igrunn kvinners kamp, men når de ikke vil ta den, så får det bare være.

Allahu A'alam

Anonymkode: faba1...3d0

Ja, håper du på et sånt regim hvor kvinner ikke har noen rettigheter altså?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...