Gå til innhold

Bredbånd og strøm til liten leilighet i Bergen

Gjest heipådeg91

Anbefalte innlegg

Gjest heipådeg91

Håper dette havnet på rett plass 😬 

Jeg skal flytte til Bergen, Laksevåg. Jeg har surfet etter bredbånd og strømpriser men blir ikke helt klok på dette. Selv med elskling.no sin fine side så dukker jo samme leverandør med forskjellige priser nedover så jeg blir helt forvirret. Det er snakk om meg selv bare i en 26kvm leilighet.

Når det kommer til bredbånd ser jeg serier hver dag, og jeg ønsker ikke se hver episode loade i 5 min.. Jeg skjønner heller ikke hva alle tallene står for... Kan noen hjelpe? Jeg føler meg litt overveldet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke snakke særlig om strøm da jeg har det med i leien, men når jeg skulle ha internett så gikk på en av de sidene til en av leverandørene som gav rimelige priser hvor jeg kunne legge inn adressen og informasjonen min. Fikk en telefon fra dem med spørsmål om hva jeg bruker nettet mest til, og hvor mange som vil være koblet opp til det og lignende. Så gav de meg et tilbud på internett ut i fra det.

Betaler 358 kr kr måned for et internett som passer til streaming og surfing osv. De fleste jeg kjenner som har litt mer peiling enn meg syns det hørtes ut som en veldig god pris for internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heipådeg91
3 timer siden, bergenser skrev:

Kan ikke snakke særlig om strøm da jeg har det med i leien, men når jeg skulle ha internett så gikk på en av de sidene til en av leverandørene som gav rimelige priser hvor jeg kunne legge inn adressen og informasjonen min. Fikk en telefon fra dem med spørsmål om hva jeg bruker nettet mest til, og hvor mange som vil være koblet opp til det og lignende. Så gav de meg et tilbud på internett ut i fra det.

Betaler 358 kr kr måned for et internett som passer til streaming og surfing osv. De fleste jeg kjenner som har litt mer peiling enn meg syns det hørtes ut som en veldig god pris for internett.

Takk for svar! Den prisen synes jeg er helt innafor 😊 Hvilken bredbåndsleverandør er det du har? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...