Gå til innhold

Noen som liker å få fingre inn i skjeden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe jeg merker en del gutter gjør er å fingre I kjeden?! Kjennes ikke noe særlig godt ut, men kanskje noen andre liker det? Tenker de jo kanskje må ha sett det et sted eller mottatt positiv respons før

Anonymkode: 57c87...355

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gir meg ingenting, men lar de nå holde på og later som jeg nyter. 

Anonymkode: 42acf...3c6

• Liker 5
Skrevet

Nesten alle nervene sitter jo som en V rundt skjedeåpningen, så de aller fleste får null nytelse av fingre i skjeden

Anonymkode: 82bb7...4f3

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er digg, men bare hvis gutten gjør det riktig. Kanskje du har vært uheldig. 

Anonymkode: c951d...b4e

• Liker 12
Skrevet

Bare fingre inn og ut gir meg ingenting. Men, nå synes jeg penis bare inn og ut gir meg lite også. Det er så mye mer som kan gjøres og som, for kvinner, er så mye bedre. En kombinasjon er fint. 

Anonymkode: c85ba...c07

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må jo si fra om hva du liker og ikke liker, hvordan skal de kunne vite at du ikke får noe ut av det? 

Anonymkode: 7bb4e...3f9

• Liker 24
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det har ikke slått deg at du kan si fra om hva du liker? Det er jo helt idiotisk å late som ingenting. Å late som i senga er den absolutt verste egenskapen en kvinne kan ha.

Anonymkode: 072f0...e95

• Liker 28
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lat som du. Bidra gjerne med null kommunikasjon. Det er bare du som taper på dette. Som mann dumper jeg slike veldig fort fordi jeg orker ikke å famle i blinde. 

• Liker 18
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe jeg merker en del gutter gjør er å fingre I kjeden?! Kjennes ikke noe særlig godt ut, men kanskje noen andre liker det? Tenker de jo kanskje må ha sett det et sted eller mottatt positiv respons før

Anonymkode: 57c87...355

Alle de jeg har hengt med har likt det. Altså ikke jukking med fingrene, men at jeg masserer G-punktet. Ei av damene kom veldig raskt og veldig mye når jeg gjorde dette sammen med slikking av klitoris. Måtte bruke håndduk og tisselaken fordi det flommet ut av henne.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke slått deg at du kan si fra om hva du liker? Det er jo helt idiotisk å late som ingenting. Å late som i senga er den absolutt verste egenskapen en kvinne kan ha.

Er ikke noe vits i å si ifra. Da blir de snurt og furte. Bedre å bare la de tro at de er flinke. 

Vil påstå det er mange egenskaper en kvinne kan ha som er verre enn å late som i senga. Tror helt ærlig at på listen over grusomme egenskaper, så er ikke uekte stønning på topp 20 engang. 

• Liker 6
Skrevet

Liker det lite.

Anonymkode: 09807...761

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke noe vits i å si ifra. Da blir de snurt og furte. Bedre å bare la de tro at de er flinke. 

Vil påstå det er mange egenskaper en kvinne kan ha som er verre enn å late som i senga. Tror helt ærlig at på listen over grusomme egenskaper, så er ikke uekte stønning på topp 20 engang. 

Altså, om vi skal flisespikke så er eksen min psykopat, men det er jo ikke en typisk kvinnelig egenskap. Jeg kan ikke komme på noe i farta jeg synes er mindre flatterende av ting som er mer kjønnsbestemt. Uærlighet er usexy, spesielt i senga.

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:) Synes dette er en herlig og positiv holdning, men fortell gjerne sannheten etter hvert. Det er viktig å være positiv og litt raus når partner driver sin utforskning. Kvinnekroppen er ikke enkel å gjøre seg kjent med, ting tar tid..men belønningen er stor, så la de holde på ;) 

Skrevet

Hvis han treffer g punktet, kan det være digg. Finger inn og ut gir meg ingenting, er kun ubehagelig 

Anonymkode: ab465...38e

• Liker 3
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Jeg syntes det er utrolig godt.Jeg sier selvfølgelig hvordan jeg liker det til han jeg er sammen med,så jeg får det slik jeg liker det best😊

Skrevet

Jeg har absolutt opplevd å ha fingret kvinner som ber meg om å være så snill å putte fingrene INN i skjeden. Så ja, de finnes.

Anonymkode: edfd4...bb8

• Liker 2
Skrevet

Eksen min var tydelig på det: klitoris fingret hun best på egenhånd, men ville gjerne ha mine fingre på g-punktet samtidig. 

Anonymkode: c3512...c7b

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker det. 

Anonymkode: bcf21...cb9

Skrevet

Jeg misliker det. Han har negler og veldig sandpapir-fingre, så jeg får vondt. Jeg trekker meg veldig bort når han nærmer seg området, men han er så opphisset at alt skal inn i alle hull😩

Anonymkode: 0e212...09a

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ofte dette er bedre enn å bruke fingre på klitoris, faktisk, fordi det lett kan bli litt hardt med fingre der. Gjort riktig er det veldig deilig.

Anonymkode: 87c51...40a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...