AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #1 Skrevet 14. november 2019 Barnefaren har en hund på 3 år en stor hund og datteren vårs er snart 1 år og det som gjør meg nervøs er at barnefaren allerede begynte og si hvor mye han gleder seg til at datteren skal overnatte (er ikke sikkert endA) hos han og hun og hunden skal vær sammen, jeg liker hunder men er redd for at plutselig skal hunden gjør noe med henne.. e mange flotte hunder der ute men ikke alle hunder er så snille Hunden dems er babyen i huset og farfaren sa en gang at nå kommer han til og bli sjalu dette vet ikke jeg men blir nervøs av tanken på det.. Anonymkode: 688fd...95a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #2 Skrevet 14. november 2019 Hunder kan bli sjalu på barn ja, men det finnes ganske mange hunder som er rundt barn hver eneste dag, uten at det skjer noe. Skjønner at du er nervøs, i alle fall om du ikke har særlig erfaring med hund, men om barnefaren er en erfaren hundeholder, så går det som oftest bra. Men han må naturligvis passe nøye på, og aldri la de være alene. Anonymkode: c906c...a99
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #3 Skrevet 14. november 2019 Det er vel heller barnefar du ikke stoler på. Tror du ikke han kjenner hundens signaler og vil passe på? Har selv 2 barn under 3 år og de har bodd med hund på 60 kg siden de ble født. Anonymkode: 775d2...45c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå