AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #1 Skrevet 14. november 2019 norsk, gym og mat og helse for 5-10 klasse. Gym og mat og helse er små fag, men jeg elsker fagene. fagene vil kanskje ikke gi meg en kontaktlærerstilling med det første. Men du tror at jeg får meg jobb i skolen med enn fagkombinasjonen? Anonymkode: a2347...86d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #2 Skrevet 14. november 2019 Ene gymlæreren hos oss har norsk og gym, vil tippe du har mulighet ja ☺️ Anonymkode: 906d3...cfe
norris02 Skrevet 14. november 2019 #3 Skrevet 14. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ene gymlæreren hos oss har norsk og gym, vil tippe du har mulighet ja ☺️ Anonymkode: 906d3...cfe Takk for svar 😄 Ja, okei! Norsk er det største faget på skolen. Kan være lurt å ha det dersom man vil ha mindre fag
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #4 Skrevet 15. november 2019 Nesten samme som meg har du. Jeg har mye norsk, mat og helse og musikk i tillegg til matematikk og krle (som alle tok når jeg tok allmennlærerutdanning). Har så tatt etterutdanning i matematikk 2 og digital kompetanse samtidig som jeg har jobbet. Jeg har fått tilbud om alle jobber jeg har søkt på. Men dette er på bygda og ikke i en av storbyene. Første året jeg jobbet hadde jeg kun mat og helse, så fikk jeg spørsmål om å ta over en av klassene jeg ble godt kjent med på kjøkkenet (de trengte en lærer de hadde en god relasjon til) og har siden da jobbet som kontaktlærer. Anonymkode: 67bda...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå