Pasha Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Har noen hørt om et firma som heter Servicemat.. ligger på Skedsmokorset Fant ut at det kanskje går ann å bestille mat derifra.. ikke så dyt heller da..(trur jeg da.. har ikke sjekket så mange steder jeg nå da) Synes at meny 4 så litt fristende ut jeg.. kanskje ta vekk scampien hos meg da.. det er jeg ikke særlig glad i ..men desserten? NAMNAM http://www.servicemat.no/varm.html
Xania Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Ikke mer å si om den saken! (Hadde beholdt scampien, jeg - er jo bare å plukke av hvis man ikke liker det.)
Princess Peach Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 Her løper tennene ihvertfall i vann! Det var flere enn èn god meny der, tror jeg!
Pasha Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2005 sambo likte meny nr 2 han da.. ..men der er ikke desserten noe god... (synes nå jeg da)
Marianna Panna Skrevet 27. mai 2005 #5 Skrevet 27. mai 2005 sambo likte meny nr 2 han da.. ..men der er ikke desserten noe god... (synes nå jeg da) Du får helt sikkert lov til å bytte så mye du bare vil :-)
Gjest Amstel Skrevet 27. mai 2005 #6 Skrevet 27. mai 2005 Vi bestilte snitter derifra når vi hadde dåp. Og vi var fornøyde alle sammen her i hvertfall
Bokalven Skrevet 27. mai 2005 #7 Skrevet 27. mai 2005 Nei, meny nr. 2 hadde jeg kun kunne spist forreten av, så den hadde ikke jeg valgt heller. Savnet VELDIG et vegetaralternativ der, for å si det mildt...
Pasha Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 27. mai 2005 nei dte var dårlig med vegetar mat der ja... nå har ikke vi noe behov for det,, men jeg skjønner problemet.. liker bare forreten på den nr 2 jeg..(trur jeg da) hovedretten går vel ned.. men vet om bedre mat.. så da får vi se hvem som får vilja si av oss.. meny nr 1 fristet også litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå