Gjest care Skrevet 5. september 2002 #1 Del Skrevet 5. september 2002 OASS DERE NÅ http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2245350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 5. september 2002 #2 Del Skrevet 5. september 2002 hehe... dette er jo kult da! Missunelig Care -GW- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 5. september 2002 #3 Del Skrevet 5. september 2002 Nei, fysj! Denne manne vil ikke jeg ha! Godt jeg har flyttet til Sandnes da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 5. september 2002 #4 Del Skrevet 5. september 2002 De aller vakreste kvinnene bor i Bergen, derfor vil jeg også bo i Bergen. Sikkert meg han har sett da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 7. september 2002 #5 Del Skrevet 7. september 2002 Ekkk, denne mannen er ekkel. Skjønner ikke at noen faller for det sprøytet han kommer med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå