Harry's kvinne Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Kjolen min skulle ankommet USA 23. mai. Da jeg ikke fikk bekreftelse på dette, sendte jeg en "bekymringsmelding". Fikk svar om at den ikke kommer til dem før 6. juni :o Da går det vel enda 2-3 uker før den kommer hit... så er det ferietid og vanskelig å få den tilpasset hos skredder... så går hele greia i .... Akkurat nå angrer jeg på hele bryllupet :-( Ikke det å gifte meg med min kjære, men vi skulle reist bort og gjort det for oss selv... mye enklere... Litt oppmuntring hadde gjort seg her nå... :cry:
Kristin S Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Men du gifter deg jo ikke før i september! Da bør jo det gå fint det? Da har du nok av tid til å få tilpasset den da!
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 En skikkelig skredder trenger ikke 3 mnd på seg for å få tilpasset en kjole. Det gjør man jo gjærne ca 1 mnd før bryllupet. Det går sikkert helt fint. Kan du ikke ringe en skredder nå da og avtale time i august så er det problemet ute av verden
Xania Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 Dette ordner seg helt fint, dette. Gjør som Heidi foreslår: Bestill time hos skredder i begynnelsen av august nå, så slipper du å bekymre deg mer over det. Før den tid er kjolen i hus, og alt i skjønneste orden skal du se! :trøste:
Princess Peach Skrevet 26. mai 2005 #6 Skrevet 26. mai 2005 Alt ordner seg for snille jenter! :trøste:
Gjest Madam Felle Skrevet 26. mai 2005 #7 Skrevet 26. mai 2005 Du har jo kjempe god tid Jeg får ikke kjolen min før om 2-3 uker, og vi gifter oss 02.07.05, og jeg har ikke blitt hysterisk enda
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #8 Skrevet 26. mai 2005 Som andre også skrive - avtal time til tilpasning nå, så slipper du i hvertfall å bekymre deg for det! Kjolen kan umulig bli så forsinket - og det er jo enda god tid fram mot bryllupet! Det går så bra så!!! :trøste:
AvaAdore Skrevet 26. mai 2005 #9 Skrevet 26. mai 2005 Det går fint lille venn!! ikke noe å bekymre seg for! Det finnes ALLTID noen som kan tilpasse den, det er jeg sikker på. Vi skal ikke ha noen "angring" her i gården Dette går så bra så!
TeddyToria Skrevet 26. mai 2005 #10 Skrevet 26. mai 2005 Jammen, detta går bra! :trøste: Du rekker fint å få den tilpasset innen den store dagen!
Trampe Skrevet 26. mai 2005 #11 Skrevet 26. mai 2005 Opp med hodet! Dette går så bra så. Gjør som de andre sier, ikke få panikk....dersom kjolen ikke har kommet to uker før bryllupet kan man tillate seg å få panikk. Men du har god nok tid du, dette går nok fint det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå