AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #1 Skrevet 14. november 2019 Jeg skal ut i tiltak som NAV har søkt meg inn på, og der skal jeg i arbeidsutprøving. Noen som har vært på dette selv, som vil dele noen erfaringer eller tips? Jeg mottar AAP, hvis det har noe å si. Anonymkode: 900ed...fe3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #2 Skrevet 14. november 2019 Er det Avklaringstiltak du skal i? Anonymkode: aaf75...8a3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 Hei jeg ska ut i 50% arbeidstrening eller praksisplass og 50% vanlig lønn for å få økonomien til å gå rundt på ett nytt sted. Må flytte 40 mil da. Jeg beholder da dagpengene mine i 6 mnd’er fremover før jeg forhåpentligvis fast ansettelse. Dette for i mitt tilfelle trygge arbeidsgiver på at jeg duger. Håper du på jobb der da? Det er jo en måte å vise at du duger og at du klarer å lære deg noe nytt og hvordan du fungerer i ett arbeid og arbeidsmiljø. Tror dette er en positiv ordning slik jeg ser det. jeg er dritt lei av å gå arbeidsledig og gå hjemme å surre at ja ser virkelig frem til å bli som andre folk og jobbe normalt. Lykke til. Anonymkode: c8e75...ff1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 På 14.11.2019 den 20.08, AnonymBruker skrev: Er det Avklaringstiltak du skal i? Anonymkode: aaf75...8a3 Ja, det er noe i den gata. Anonymkode: 900ed...fe3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #5 Skrevet 17. november 2019 På 14.11.2019 den 17.44, AnonymBruker skrev: Jeg skal ut i tiltak som NAV har søkt meg inn på, og der skal jeg i arbeidsutprøving. Noen som har vært på dette selv, som vil dele noen erfaringer eller tips? Jeg mottar AAP, hvis det har noe å si. Anonymkode: 900ed...fe3 Gi deg tips om hva? Alle tiltak er forskjellige. Jeg var på en lokal bedrift - avtalte kl.slett med sjefen der. Fikk opplæring, og jobben var veldig grei. Men kroppen min tålte det ikke😔 Anonymkode: e0e8e...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå