Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #1 Del Skrevet 26. mai 2005 Noen her som vurderer å skrive brev til en av bøndene eller? Bare nyskjerrig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #2 Del Skrevet 26. mai 2005 Nei, jeg tro ikke jeg hadde taklet å være på tv, me jeg synes de fleste der var ok.. Jeg hadde ike taklet å bo på en gård langt unna mine venner og familie og sånn...så hadde nok vært utelukket for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 26. mai 2005 #3 Del Skrevet 26. mai 2005 Nei kunne aldri falt meg inn. (Nå sitter jeg her og er snart gift da, men uansett) Synes det er helt grei underholdning, men ville aldri i verden vært med på noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2005 #4 Del Skrevet 26. mai 2005 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest geita Skrevet 27. mai 2005 #5 Del Skrevet 27. mai 2005 Synes alle deltagerne virket OK på sin måte. Har ikke noe motforestilling om å skrive et brev til en av dem, men vil ikke på TV. Kanskje jeg skulle ha bedt om en date når kamera er slått av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bondekona fra Oslo Skrevet 28. mai 2005 #6 Del Skrevet 28. mai 2005 Det var vel ikke mange av de - om noen- som egentlig hadde noen positive tanker om hvor deres nye partnere skulle komme fra..De var vel mest opptatt av at den som kom hadde et postivt syn på det stedet der de bodde. Greit nok, men de mener vel ikke at de da aldri skal trå utenfor kommunens grenser... Så, nei takk, har fått min dose med bønder og byskrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. mai 2005 #7 Del Skrevet 28. mai 2005 Kollegaene mine er veldig klare for at jeg skal skrive til en av dem, og plukka ut passende kandidater til meg og alt, men jeg det er absolutt uaktuelt. Både å bli bondekone og å måtte bli kjent med noen foran masse tv-seere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 29. mai 2005 #8 Del Skrevet 29. mai 2005 Nei. uaktuelt for meg å finne mann på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå