Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Nei, :ler: jeg tro ikke jeg hadde taklet å være på tv, me jeg synes de fleste der var ok.. Jeg hadde ike taklet å bo på en gård langt unna mine venner og familie og sånn...så hadde nok vært utelukket for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kunne aldri falt meg inn. (Nå sitter jeg her og er snart gift da, men uansett) Synes det er helt grei underholdning, men ville aldri i verden vært med på noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest geita

Synes alle deltagerne virket OK på sin måte. Har ikke noe motforestilling om å skrive et brev til en av dem, men vil ikke på TV.

Kanskje jeg skulle ha bedt om en date når kamera er slått av :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bondekona fra Oslo

Det var vel ikke mange av de - om noen- som egentlig hadde noen positive tanker om hvor deres nye partnere skulle komme fra..De var vel mest opptatt av at den som kom hadde et postivt syn på det stedet der de bodde. Greit nok, men de mener vel ikke at de da aldri skal trå utenfor kommunens grenser...

Så, nei takk, har fått min dose med bønder og byskrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollegaene mine er veldig klare for at jeg skal skrive til en av dem, og plukka ut passende kandidater til meg og alt, men jeg det er absolutt uaktuelt. Både å bli bondekone og å måtte bli kjent med noen foran masse tv-seere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...