Gjest Magen Skrevet 26. mai 2005 #1 Del Skrevet 26. mai 2005 Hei, Trenger noen gode råd. Jeg er en forholdsvis slank kvinne som nærmer meg de 30. Er stort sett fornøyd med kroppen min, bortsett fra magen. Jeg er slank og smidig, men magen har blitt litt større og slappere enn før :veldigsur: Har begynt å trene en del styrke, sit ups osv, og tenke litt mer på kostholdet. Er redd for at puppene og rompa også forsvinner, har nemlig ikke så mye av det igjen. Vil bare få en flatere/strammere mage! Hvordan??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mill21 Skrevet 26. mai 2005 #2 Del Skrevet 26. mai 2005 forsvinner magen så forsvinner nok litt av rompe og pupper også...har samme problem her..eller..ikke akk d siste, men vil ha flat mage..har tynn benbygning, men magen har liksom alltid vert et problem,hvertfall de siste årene etter at jeg har lagt på meg litt... men sundt kosthold,og løpe o.l for å forbrenne fett, samt sit-ups, kan liksom ikke se noen ann utvei jeg?? eller? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mai 2005 #3 Del Skrevet 27. mai 2005 Mage ER er stort problem... :-( Jeg er også egentlig fornøyd med kroppen min, bortsett fra magen. Mener bestemt å huske at jeg hadde litt mage når jeg var skikkelig slank også. Hos noen legger det seg på magen, hos andre på lårene eller rompa. Selv har jeg alltid ment at alt hadde vært bedre enn magen, men... Vel, jeg har begynt å ta situps og jeg synes faktisk det hjelper. Jeg greier ihvertfall å holde inn magen i større grad enn før. Har også lest at magen kan bli litt flatere dersom bukmuskelen blir strammere... Eller er jeg på tynn is her nå? Det går jo ikke an å punktslanke seg og magen er vel den kroppsdelen som det er vanskeligst å trene bort også, men jeg synes dette hjelper litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #4 Del Skrevet 27. mai 2005 Tren styrke og forbrenning sammen for best effekt. Da får du strammet opp musklene, og blir samtidig kvitt polstringen som ligger utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karboguri Skrevet 27. mai 2005 #5 Del Skrevet 27. mai 2005 Og pass nøye på kostholdet. Det er faktisk sånn at raske karbohydrater legger seg lettere som fett på mageregionen. Spis mer proteiner og trege karbo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 29. mai 2005 #6 Del Skrevet 29. mai 2005 ååå, jeg har akkurat det samme problemet! egentlig fornøyd med kroppen, men magen :evil: :evil: :evil: forøvrig, jeg skjønner lite av hva som er treg karbo, og hva som ikke er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 29. mai 2005 #7 Del Skrevet 29. mai 2005 ååå, jeg har akkurat det samme problemet! egentlig fornøyd med kroppen, men magen :evil: :evil: :evil: forøvrig, jeg skjønner lite av hva som er treg karbo, og hva som ikke er! Raske karbo innholder mye siktet hvetemel og/eller sukker. Loff, baguetter, kaker, vanlig pasta, sjokolade, godis, mye sukkerinnholdige produkter, syltetøy. Trege karbohydrater er grove produkter med mye fiber. Rugbrød, fullkornsknekkebrød, fullkornspasta, frokostblandinger med mye korn og ikke tilsatt sukker, grønnsaker. Mange på slanker'n bør begrense fruktinntaket til max 2 om dagen og ta resten av "5 og dagen" fra grønnsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 30. mai 2005 #8 Del Skrevet 30. mai 2005 tusen takk for svaret:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå