AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #1 Del Skrevet 14. november 2019 Er dette mye? Har ikke trent noe det siste året. Var på trening igjen i dag, og en PT skulle absolutt sjekke vekt osv 😛 Kjenner dette slo meg litt i bakken. Føler ikke jeg har spist så usunt heller, så jeg er litt mindre motivert faktisk. Syns det er så "vanskelig" dette med regelmessig spising. Syns rett og slett det er et styr å skal spise etter klokka....Noen innspill? frustrert jente 28,. Anonymkode: f1d4b...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #2 Del Skrevet 14. november 2019 plis??:) Anonymkode: f1d4b...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #3 Del Skrevet 14. november 2019 Spiser du ca. 100 kcal for mye hver dag i ett år, skal du i teorien legge på deg rundt fem kilo. Ikke noe hokus pokus der. Forstår ikke helt hva du vil ha svar på. Anonymkode: 1659b...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #4 Del Skrevet 14. november 2019 Opplevde den type hopp i vekt, en gang i tyveårene, og en gang midt i 30 årene. Fra å være radmager tenåring uten noen innsats, til passe normalvektig der jeg måtte passe på trening og kosthold for å ikke øke videre. Forbrenningen reduseres med årene. I mitt tilfelle kom det i slike trinn. Så kiloene kom selv om jeg spiste akkurat som før. Anonymkode: 0b85b...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #5 Del Skrevet 14. november 2019 Du må forresten ikke spise etter klokka, eller fem små måltider, eller 5:2, eller noe som helst. Dette var en feil jeg gjorde i begynnelsen. Jeg spiser ikke frokost, og spiser når jeg er sulten. Eneste grepet jeg tok var at jeg passet mer på hva jeg spiste, og så spiste meg passe mett. Det er temmelig mange ekstra kalorier om du velger pesto og ost i salatbaren til lunsj, spiser to skiver i stedet for en, og særlig i det siste pizzastykket eller siste tacoen på fredagen når du egentlig er mett. Anonymkode: 0b85b...ed6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #6 Del Skrevet 14. november 2019 Jeg begynte å gå 3-6 kilometer mindre pr dag og klarte å legge på meg 7 kilo på under ett år, så jeg synes det høres helt normalt ut, når du har redusert aktiviteten din. Anonymkode: 5b9d2...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #7 Del Skrevet 14. november 2019 La på meg 15kg på ett år den gangen jeg var deprimert. Anonymkode: 62ef5...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå