Gjest Diva Skrevet 5. september 2002 #1 Skrevet 5. september 2002 Er det noen her i forumet som driver / har drevet med sportsdrill ? Evt. korpsdrill ? Vært med på konkurranser / drilliaden ? Har planer om konkurransedeltagelse selv / med en venninne og trenger noen tips. Takknemlig for svar Hilsen fra Kattepus som endelig nyter fint vær...... :D
Gjest Diva Skrevet 8. september 2002 #2 Skrevet 8. september 2002 Ingen her som har drevet med dette da ? Er det så uvanlig ? Jaja. Får vel få tips andre steder. Thanx for watching :-?
philippa starck Skrevet 22. september 2003 #3 Skrevet 22. september 2003 Hei! Jeg har!! Send meg gjerne en PM, jeg har drevet med drill i mange år, både som utøver og trener. Ga meg for lenge sioden, men er fortsatt litt i miljøet. Utrolig gøy!!
-Fisken- Skrevet 22. september 2003 #5 Skrevet 22. september 2003 Hei Hei! Har ikke gått på sportsdrill selv, men har trent ved siden av sportsdrill i flere år. Miljøet i sprtsdrill er ikke så veldig stort, de vi trente ved siden av var noen av de beste i landet og *kremt* vel, for å si det sånn så var de ikke veldig flinke. Håper dere får begynt da! Klem fra Fisk.
philippa starck Skrevet 22. september 2003 #6 Skrevet 22. september 2003 Hihi... Nei, selv de beste i landet har mye å gå på! Det er vel kun en i Norge som når internasjonal standard, og hun heter Elin Hjartåker. Hvem var det du trente ved siden av, da? Hvilken klubb? Driver du med RS, kanskje?
-Fisken- Skrevet 22. september 2003 #7 Skrevet 22. september 2003 Hehe Da jeg trente ved siden av sportsdrill, gikk jeg i Kolbotn. Nå går jeg i en annen klubb. Jepp, you got it, driver med rs. Klem fra Fisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå