AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #1 Skrevet 14. november 2019 Jeg har ikke fått barnebidraget som skulle kommet slutten av oktober. Hen som skal betale det er sykemeldt, og pengene blir trekt automatisk. Jeg snakket med skatteetaten og de sa at de ikke har mottatt pengene fra nav ei heller melding om noe. Jeg snakket med de i slutten av oktober. Hen som skal betale bidraget er ikke begynt i jobb. Det kan hende sykepengene er for sene, men får ikke skatteetaten melding om dette? Jeg fikk bidragsforskudd, men mangler allikevel litt over tusen kr og det er mye for meg. Jeg kan ikke ringe nav og spørre, for de har taushetsplikt. Og jeg kan ikke ringe til hen å spørre da vi to ikke har kontant. Anonymkode: ae578...c69
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #2 Skrevet 14. november 2019 Og du lurte på? Om vi kan overføre penger til deg? Anonymkode: 93f6b...441
Gjest Bukkenbruse Skrevet 14. november 2019 #3 Skrevet 14. november 2019 Trodde det var nav som betalte barnebidrag (la ut for hen) så hentet penge fra hen 😂 ble mye hen
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #4 Skrevet 14. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du lurte på? Om vi kan overføre penger til deg? Anonymkode: 93f6b...441 🙄 Jeg lurte bare på om man ikke får noe informasjon når slikt skjer? At jeg få beskjed om at vedkommende ikke har fått penger eller ol barnebidraget er stoppet? Jeg vet jo ikke om hen skal slutte å betale nå eller om det er at hen ikke har mottatt sykepenger enda. Anonymkode: ae578...c69
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #5 Skrevet 14. november 2019 1 minutt siden, Bukkenbruse skrev: Trodde det var nav som betalte barnebidrag (la ut for hen) så hentet penge fra hen 😂 ble mye hen Nei er skatteetaten som har overtatt, ihvertfall når det er tvangstrekk inne. Men tror de styrer all bidrag.. Anonymkode: ae578...c69
Gjest Bukkenbruse Skrevet 14. november 2019 #6 Skrevet 14. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei er skatteetaten som har overtatt, ihvertfall når det er tvangstrekk inne. Men tror de styrer all bidrag.. Anonymkode: ae578...c69 Oki er ikke så inni dette. 😊
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #7 Skrevet 14. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: 🙄 Jeg lurte bare på om man ikke får noe informasjon når slikt skjer? At jeg få beskjed om at vedkommende ikke har fått penger eller ol barnebidraget er stoppet? Jeg vet jo ikke om hen skal slutte å betale nå eller om det er at hen ikke har mottatt sykepenger enda. Anonymkode: ae578...c69 Dersom det blir slutt på bidraget får du nytt vedtak, men det kan nok ta en uke eller to, kanskje lenger. Men du får ingen beskjed dersom det ikke blir trekt/bidragspliktig ikke betaler. Da får du kun bidragsforskuddet. Anonymkode: 8f193...40c
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #8 Skrevet 14. november 2019 Hva forventer du ut av KG? At vi skal overføre penger til deg? Ring riktig etat Anonymkode: 9e7a8...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå