Gjest pæra Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Hei, for en tid tilbake så jeg at det var en moderator (Hege?) som la ut en link til et program der man kunne forminske avataren... Ikke sånn at bildet nødvendigvis ble mindre, men lette lit tpå fargene slik at den ikke tar så mye plass.... Noen som vet?? og hvor stor kan den egentlig være?
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 http://www.gifworks.com/index.html Var det denne du tenkte på?
Gjest meg igjen Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 hm..mulig det, husker ikke hva siden het, men jeg skal prøve denne ut... Hvor stor kan avataren være? Takk forresten
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 Dette står i profilen: Viser et ikon sammen med din brukerinformasjon i innleggene. Det er kun mulig å vise et ikon om gangen, som er maks 80 piksler bredt og 80 piksler høyt, og hvor filstørrelsen ikke overstiger 6kB. NB: Din avatar må være innen sømmelige rammer, det vil si ha på seg dekkende klær (ikke naken). Vi forbeholder oss retten til å slette avatarer vi finner upassende. Husk at bilder kan ha kopirett!
Gjest meg igjen Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 åh..så ikke det jeg... :oops: hmm..må visst ha det inn med teskjeer,jeg..Er faktisk ikke helt sikker på hva 6kb vil si i det som står der nå... Det står at bildet mitt er 4584 bytes.. Er 6000 bytes = 1kb ?? :oops:
Dru Skrevet 26. mai 2005 #6 Skrevet 26. mai 2005 6000 bytes er 6KB, sånn ca. Den størrelsen du nevner ser ut til å kunne gå greit som avatar her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå