Gjest mjau-ikke logget inn Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 han får den opp, men med en gang vi skal starte, blir han slapp.det er selvfølgelig psykisk... utrolig frustrerende. Vi er ung og virile begge to, med ønske om å ha sex så mye som mulig, men dette ødelegger hele greia. Jeg oppmuntrer han, suger og koser, men han har skikkelige problemer. Han er det mest uerfarne av oss, har ikke vært i noen lengre forhold før, mens jeg har vært i et langt forhold før og kan min greie med en mann. kan det være prestasjonsangst?? har vært sammen rundt 6 mnd nå, og vi skulle ha blitt såpass kjent med hverandre at det ikke skulle være et problem... noen med lignende erfaring?? det ender bestandig med at jeg på en eller annen måte gir ham orgasme, mens jeg ikke har fått noe, og fortsatt er råkåt...
Saeria Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Det kan nok ha seg slik at når lillemann der nede har sviktet et par ganger så føles det sikkert litt flaut, og ubevisst kan det skape litt prestasjonsangst. Det blir kanskje som om din kjære på en måte må håpe og be om at penis er med på leken, samtidig som han ubevisst tenker: "Jeg vedde på at du svikter meg igjen". Da kommer en på en måte inn i en vond sirkel. Jeg tviler ikke på at han gjerne vil, og at han er kåt. Kanskje stikker det også litt ubevisst at du er mer erfaren og vet hva du gjør og hvordan du vil ha det, mens han er litt mer usikker? Det at han får orgasme er jo et godt tegn. Men det er jo ikke noe gøy å sitte litt snytt og råkåt tilbake uten å ha fått utløp for det kroppen din og du ønsker. Det er flott at du oppmuntrer han, er tålmodig og prøver å gjøre det hele behagelig for han. :D Kanskje han trenger litt mer veiledning og ros når og hvis han slikker deg? Det er ikke så lett å lese oss jenter bare ut i fra sukke og stønnelyder. Fortell han hva du ønsker, hvordan og når. Fortell om du f.eks. vil ha tunga hans litt lengre opp, ned, til høyre, venstre, hardere, mykere, og bekreft når han gjør det rett. Nå vet ikke jeg om du allerede gjør dette. Det kan jo hende, og i såfall er jo det kjempeflott. Prat litt om hvordan han føler det når kompisen mellom bena ikke vil være kompis. Prøv å la han fortelle med egne ord hvordan han opplever det, og hva han tror årsaken kan være. Lykke til! Jeg unner dere begge et godt sexliv. :D
Annie Skrevet 28. mai 2005 #3 Skrevet 28. mai 2005 Hva med at han tilfredsstiller deg først? Så kan du gi han en orgasme etterpå. Ellers er det viktig at dere kan snakke om problemet. Gjerne oppsøke en sexolog.
Gjest Hallo Skrevet 29. mai 2005 #4 Skrevet 29. mai 2005 Jeg synes nok det høres ut som prestasjonsangst. Hva med å ikke fokusere så veldig på sex en stund og la ham ta iniativ når han føler for det?
*Lene* Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 Høres ut som prestasjonsangst. Har vært med på det i tidligere forhold, og jeg kan trøste med at det retter seg etterhvert, når han blir tryggere på deg og sin egen sexualitet. Lykke til :-)
mjau Skrevet 31. mai 2005 #6 Skrevet 31. mai 2005 Håper dette går som dere sier, for det kan virkelig ta knekken på et ferskt forhold.....men hadde sex i dag:-) deilig. kansje han blir litt mer trygg iløpet av sommeren, han har "forfallt" litt iløpet av året, og kansje ikke føler seg attraktiv nok..vet ikke , men time will show.
Saeria Skrevet 31. mai 2005 #7 Skrevet 31. mai 2005 Hvis han ikke føler seg vel med kroppen sin, kan det naturligvis ha betydning for sexlivet. Jeg har selv opplevd det.
kristianna Skrevet 4. juni 2005 #8 Skrevet 4. juni 2005 Drikk dere småbrisen og snakk dirty....utrolig hva hemninger en kan miste med litt alkohol innabords
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå