Gå til innhold

Hvilken farge har du på håret?  

1. 1. Hvilken farge har du på håret?

• Platina blond
      1
    • Nordisk blond
      9
    • Lys brun
      2
    • Brun
      7
    • Mørkebrun
      14
    • Svart
      0
    • Rød
      6
    • En eller annen knallfarge, blå f.eks
      0
    • Annet
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Color
Skrevet

Lurer på hva slags hårfarge dere har! Og hvilken farge dere skulle ønske dere hadde.. Eller kanskje du allerede er fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Var HELT lys (og da mener jeg HELT lys når jeg var barn), nå har jeg mørkebrunt hår. Ting forandrer seg :-)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Blond, type platina.

Har vel egentlig mellomblond naturlig, var heelt lys frem til jeg var 15-16.

Skrevet

Jeg har mørkt brunt hår, er veldig fornøyd og ville ikke hatt noen annen farge.

Skrevet

Vet ikke hvordan hårfargen min er etter å ha farget det i snart 15 år- og nåverende farge varierer.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Lys gyllen blond... Veldig fornøyd med fargen :)

Skrevet

Mørkebrun med noen highlights i. Veldig fornøyd, men vanligvis ikke så lenge av gangen.

Har hatt alle sjatteringer av rødt og brunt opp gjennom åra.

For et par år siden, da jeg studerte, var jeg så blakk at jeg fant ut vilken hårfarge jeg egentlig har!! Kommunal musegrå!! Og jeg som hadde så mørkt da jeg var liten!! :ler:

Gjest Milah
Skrevet

Har rødlig-brunfarge.. Med noen svarte, røde, og helt lyse striper i. Og ja, det er naturlig!

Er kjempe fornøyd med fargen på håret mitt jeg. :P

Gjest Gjesta
Skrevet

Naturlig rød. (Rødkastanjebrun)

Gjest gjesta
Skrevet

Farger håret sjokoladebrunt, men det er ikke så langt fra min naturlige hårfarge.

Skrevet

Jeg er nordisk blond. (Striper håret, men er naturlig blond fra før av.... Har blitt litt mørkere de siste årene...)

Gjest Gjesta
Skrevet

Min egen hårfarge kjenner jeg ikke, og har jeg heller ikke behov for å bli kjent med. Jeg har hatt de fleste farger under regnbuen, men aller mest mørke farger, som kler meg best. For tida har jeg svart hår (ikke blåsvart).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde blondt hår frem til jeg begynte i 1.klasse. Nå har jeg brunt hår, og farger det ofte til en mørkere bruntone. Det er jeg veldig fornøyd med. :)

Skrevet

Jeg farger håret i en mørk rødfarge, men den originale er kommune.

Gjest siri piri
Skrevet

Jeg er vel mellombrun/mørk brun tenker jeg, men farger håret i en blanding av sjokoladebrun og kastanje for litt spill og glans. Svært fornøyd.

Skrevet

Naturlig blond, litt mørkere blond enn da jeg var liten, har vel en helt vanlig mellomblond farge. Blir mye lysere igjen til sommern!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har naturlig blondt hår med noen brune striper i underhåret og noen lyse øverst.

Gjest Gjesta
Skrevet
Naturlig blond, litt mørkere blond enn da jeg var liten, har vel en helt vanlig mellomblond farge. Blir mye lysere igjen til sommern!

Slik er min naturlige hårfarge også. I tillegg har jeg noe rødt i håret som nekter å forsvinne (selv om det ikke var permanent farge), og så har jeg noen få platina-blonde striper. Skal snart klippe av det med rødskjær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...