Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja ja,så var det på ann igjen...noen som blir å følge med eller? jeg blir sikkert å følge med,som den inngarvet tv slaven jeg er :oops: syns nesten jeg så en kjekk bonde og denne gangen...hmmm :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, han Lars Jacob? Han var ihvertfall fin synes jeg, men jeg er redd for både kuer og strømgjerder og vil ikke flytte til røros...

Skrevet

Jepp, det må vi selfølgelig sjå!

Syns det var et kjempekoselig program og det blir det sikkert no og. Dessuten har jo forholda vart og. Ikkje verst! Noko anna enn Ungkaren o.l ja :wink:

Han eine såg ikkje så verst ut nei! :sjarmor:

Tippar ho blonde får temmelig mange brev :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Så ikke forrige runde jeg, men jeg tror jeg skal følge med denne gangen - virket som et morsomt program! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tanten min mente jeg burde går for denne svansynte mannen... :o

Er jo bare han Lars Jacob som er noe for min del, ,en den dialekten er pes... Vanlig trønder skjønner jeg, men det var liksom mer nasalt enn det... Også prøver han å trene så mye som mulig med denne skytingen sin... Tyder jo på litt dårlig tid da, hvis han vil til OL og greier...

Gjest Gjesta
Skrevet

Blir spennende å se hvem som får flest brev nå da - tipper at hun blonde og han med det lange håret kommer videre, av de resterende har jeg ikke noen gjetninger å komme med.

K

Skrevet

Han fra Røros, het han ikke Lars Julius?

Han hadde nyyydelige øyne og et fantastisk smil!

Jeg skal følge med, syns det er en koselig serie.

Skrevet

Var det like mange kvinner som menn i fjor (fikk ikke sett det da..)? Ikke det at det har så veldig mye å si, men.. Var bare noe som slo meg.

Han fra Røros, han med det lange håret og hun blonde går i allefall videre tror jeg. Men de har jo litt aldersspredning da, som kan gi litt andre resultater.

Ikke det at jeg tror det er umulig for enkelte godt voksne kvinner å ønske seg en av de yngre gutta der... Og dermed sende både brev og bilde. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Han fra Røros, het han ikke Lars Julius?

Han hadde nyyydelige øyne og et fantastisk smil!

Jeg skal følge med, syns det er en koselig serie.

Nei, han het Lars Jakob. Tror L. Julius var fra Oppand et sted

Gjest budeie?
Skrevet

Lars Jakob er fra Røros og trener til OL.

Lars Julius er fra Biristrand og har langt år.

Synes de fleste virker OK på sin måte. Likte kanskje minst Lars Jakob, Olav og begge jentene. Virket for tause og trauste for min del.

Skrevet
Var det like mange kvinner som menn i fjor (fikk ikke sett det da..)? Ikke det at det har så veldig mye å si, men.. Var bare noe som slo meg.

Var vel bare to kvinner i fjor også; Inga Berit og Wenche.

Fikk ikke sett alt sammen i går jeg, men regner med at det kommer i reprise 4-5 ganger (det gjorde det i fjor, sikkert for at sjansene til at "alle får se, ergo mange brev" blir større).

Gleder meg til serien.... :wink:

Skrevet

Hvordan har det gått med para fra i fjor?? Vet at det er slutt mellom inga Berit og han krølltoppen!

Skrevet

Nei, han het Lars Jakob. Tror L. Julius var fra Oppand et sted

Ah..det var han med det lange håret det...?

Gjest Gjesta
Skrevet

Lars Julius hadde halvlangt hår ja. Lars Jacob hadde mørkt nogenlunde kort hår med krøller ;)

Skrevet
Jepp, det må vi selfølgelig sjå!

Syns det var et kjempekoselig program og det blir det sikkert no og. Dessuten har jo forholda vart og. Ikkje verst! Noko anna enn Ungkaren o.l ja  :wink:  

Hvilke forhold da? alle? (Husker egentlig bare han med hundene som flyttet til hun damen.)

Gjest Gjesta
Skrevet

Han Magnus? (lys,ganske grop kar) og hun mørke holder sammen enda. Også var det en av damene som fremdeles holder sammen med sin. Ikke hun Inga Berit men hun andre...

Skrevet
Han Magnus? (lys,ganske grop kar) og hun mørke holder sammen enda.

Åja! Hun fra Bergen!

Enig i at det var et veldig koselig program, så mye mer virkelig enn alle andre slike dateprogrammer. Vanlige folk lønner seg!

Skrevet
Han Magnus? (lys,ganske grop kar) og hun mørke holder sammen enda. Også var det en av damene som fremdeles holder sammen med sin. Ikke hun Inga Berit men hun andre...

Wenche tror jeg hun heter

Skrevet

Wenche e ilag med han med hundane- og

Camilla og Magnus e forsatt ilag.

Det vart ikkje noke forhold med dei andre para..

I år trur eg ho blonde dama, Lars Julius og han som skaut og dreiv med yoga går vidare - den siste e eg litt usikker på ..Blir spennande å følge med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...