AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #81 Skrevet 26. november 2019 24 minutter siden, MuffinStud skrev: Jeg lurer på: Det at du fikk tatt tak i dette... Hjalp det på andre områder i forholdet også? *ts* Ikke som jeg kommer på, kanskje det hjalp litt på min usikkerhet mot han, da jeg fikk mange tanker om jeg ble brukt osv! Nå tenker jeg at det heller ligger på hans uvitenhet, da han ikke er vandt med dette fra før og viste usikkerhet om hvordan han skulle gjøre det osv! Så da ble jeg mindre tvilsom på forholdet og hva han egentlig vil med meg 😅👌🏽 Men bortsett fra det, så har jeg ikke lagt merke til noe annet, da vi ikke har så mange andre utfordringer, enda ihvertfall! Det er jo veldig ferskt forhold enda!:) (10.mnd) Anonymkode: e9371...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #82 Skrevet 26. november 2019 23 minutter siden, I Grosny skrev: slettet *ts* *Nysjerrig* 🙆🏽♀️ Hva var det du skrev 😅 Anonymkode: e9371...e0e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #83 Skrevet 26. november 2019 På 14.11.2019 den 20.54, Beeblebrox skrev: "Menn ego i senga?" Ja, nei, noen kanskje Typen din later jo i alle fall til å være det... Altså... Nå kan jeg jo bare snakke for meg selv, men ingen av de "mye" tingene du nevner er vel nødvendig for å "tilfredsstille" de fleste menn vil je tru... Sminke, undertøy og shavings er vel heller noe kvinner gjør for seg selv, og ikke akkurat noe menn spesielt opptatt av... Tenker folk burde finne seg partnere de er ordentlig kompatible med, jeg. Sex burde være ett ikke-problem om man er skikkelig "på nett" Jeg har ikke all verdens erfaring - har vært sammen med to menn og er nå over 50, men shaving, undertøy og sminke (han ene var også opptatt av parfyme) har vært kommentert fra begge om de ikke var fornøyde (og det var ikke mye som skulle til for at de sa noe) - som i at det burde jeg i alle fall gjøre for dem. Da jeg utdannet meg på et mannsdominert område var det også ganske mye prat om hva de forventet av damer - men om det var bare prat aner jeg ikke. Anonymkode: 2bf5d...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #84 Skrevet 26. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke all verdens erfaring - har vært sammen med to menn og er nå over 50, men shaving, undertøy og sminke (han ene var også opptatt av parfyme) har vært kommentert fra begge om de ikke var fornøyde (og det var ikke mye som skulle til for at de sa noe) - som i at det burde jeg i alle fall gjøre for dem. Da jeg utdannet meg på et mannsdominert område var det også ganske mye prat om hva de forventet av damer - men om det var bare prat aner jeg ikke. Anonymkode: 2bf5d...2d3 *ts* Ifølge min erfaring og hva jeg har hørt, er jeg enig med deg! De fleste menn setter pris på en kvinne, som tar litt ekstra vare på seg selv og gjør det lille ekstra, ikke alle krever det, men de setter pris på det!:) Man kan jo bare se hvem menn snur seg etter, hvem de følger osv, det er skjelden ei kvinne med messy dult og joggeklær? Noe som er ifølge mitt syn, forståelig! Heldigvis har jeg alltid vært dullete med meg selv, da min interesse ligger der! Han typen jeg har nå, har sagt at Jeg ikke trenger å gjøre det, men når jeg da svarer med «Du bør heller sette pris på dt, for hadde det ikke vært litt kjedelig, om jeg bare gikk usminka, med dult på hodet og joggeklær konstant?» og da svarte han at «jo dt hadde dt! Så han satt pris på dt han! Og det var det han la merke til da han så meg første gang» noe han også kommenterte da vi begynte å treffe hverandre! At jeg alltid var så fin å se på, fint pynta osv! 😹 mennene hans på arbeidsplassen hans også hadde kommentert det da han tok meg med der en dag, så jeg vil nå si at menn legger merke til det! (Selvfølgelig ikke ALLE! Men mange, og sikkert like mange som ikke bryr seg om det og!:) ) Ikke missforstå meg, jeg har slakke dager jeg også, ser ingenting galt i kvinner som ikke er stivpynta til hver og en tid, de er vakre de og som alle andre naturlige skjønnheter ❤️ Men jeg selv, personlig, liker å pynte meg, og jeg syntes alle bør gjøre det litt for mennene sine, for å glede han, tilfredstille han og gjøre det litt spennende! Samme som vi damer setter pris på en mann, som også lukter godt og ser bra / velstelt ut! ☺️❤️ Det går jo begge veier Anonymkode: e9371...e0e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #85 Skrevet 26. november 2019 På 13.11.2019 den 22.42, AnonymBruker skrev: Er dette vanlig praksis!? jeg har vært i et 8 års langt ekteskap, så jeg har ikke rukket å ha mange sex partnere, derfor har jeg ingen aning hva normalen er!? Jeg har nå vært i et forhold i 9.mnd, jeg har gitt han oralt over alt, når som helst ! Utrolig ofte! Ute og inne! Han får sex når han ønsker! Har til og med på eget initiativ for å tilfredstille han mer, kjøpt sexy undertøy, med korsett, stayups, kimono osvosv! Pynter meg aaalltid, sminke og fikser håret, passer på å alltid lukte godt! Hygienen er på plass ! Men problemet her er at jeg kan telle på 1- max 2 hender på hvor mange ganger han har slikket meg !? Og grunnen til han gjorde det, var for at jeg måtte mase meg til det!? Han gir aldri oral, fingrer aldri, sørger aldri for at jeg kommer!? han gjør seg ferdig , forså stikke i dysjen å driter i om jeg kom eller ei!? Jeg har snakket med han om det, har sagt ifra at jeg trenger mer, jeg trenger å bli tatt på, fingra, eller slikka for å komme! Jeg kommer av og til (skjelden) ved kun vanlig vaginalt samleie, og da kommer jeg pga stillingen vi er i, gjør at klitoris blir stimulert samtidig! (Men det er ikke alltid samme stilling hjelper! En må hitte) jeg kjøpte så en par vibrator, noe han først klikka for! Han nekta at vi skulle bruke den! ville ikke bli bytta ut av en vibrator! Jeg ga beskjed at så lenge han gir meg det jeg trenger, så vil vi ikke behøve den vibratoren engang! Det endte med at han var villig til å prøve etter en stund! Jeg har aldri kommet så hardt før i mitt liv! Klitoris Vibrator + penetrering Fra han samtidig er, WOW! Ser at det er litt tungt for han, at han ikke kan tilfredstille meg alene ! Men det kan han jo, hvis han bare gidder ! Jeg er ikke den som kommer sent, hvis jeg får stimuli! det endte med at etter jeg sier ifra, så slikker han en kort kort stund, før han begynner å penetrere! Ellers fingrer han veldig kort stund, før han går rett på sak!? Men selv ønsker han en lang oral, eller et langt runk!? Men jeg skal bare få en veldig kort en, før han selv kommer å lar meg ligge!? jeg har nå tenkt å ligge med han, med vibrator HVER eneste gang, for å få meg selv til å komme, forså stikke ifra han, slik at han kan ligge igjen, uten å få komme! Hver gang! Til han begynner å skjerpe seg! er dritt lei av å måtte si ifra, føle meg brukt på den måten, føle meg til bry, føle skam for min egen seksualitet og lyst! Er man i et forhold, så får man nesten være to om å tilfredstille hverandre!? Hva er ellers vits!? Da kan man jo bare onanere å fikse seg selv!? han har gitt det som argument før, at jeg må fikse meg selv, jeg et nymfoman, jeg er for kåt av meg osvosv!! Men det er lett for han å si, fordi han får alle sine selsuelle behov dekket når det passer han (hver dag!!) mens jeg, får det svært skjeldent!? Wtf!? Hersketeknikk much!? ellers i forholdet er han veldig snill! Passer alltid på at jeg har det bra, følger meg til steder, passer på at jeg får spist, hjelper til hjemme , osvosv! Så jeg forstår ikke hvorfor han ikke kan være like kjærlig i senga!? Hvorfor bryr han seg så lite om å tilfredstille meg, om han virkelig elsker meg som han sier!? What to do!? Har sagt ifra flere ganger, han beklager seg å sier han forstår når jeg bruker han som et eksempel (om jeg gjorde det samme) og da sier han at han har aldri måtte gjort noe i tidligere forhold, så da har han aldri tenkt over der, å beklager så mye! Men etter 1 gang (kortvarig) så «glemmer» han dette kjapt igjen! What to do!? ønsker gjerne svar fra dere menn! Er dette vanlig hos dere? Hva tenker dere om dette!? skal jeg bare kjøpe meg en dildo, å bare nekte han all form for seksuell kontakt, forså kose meg selv, mens han gjerne ser på, så får han få den reaksjonen han bare vil, i mine øyne har han bedt om dette helt selv 🤷🏽♀️ Anonymkode: e9371...e0e Må vel bare krype til korset og innrømme at altfor mange av oss menn er ego i sengen....ikke med viten og vilje men vi er vel så naiv og tror at damene kommer av seg selv. Dittt innlegg fikk meg ivertfall på andre tanker, neste gang skal jeg gi dama en skikkelig understellsbehandling 😉 Anonymkode: 776fb...bf5 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #86 Skrevet 26. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må vel bare krype til korset og innrømme at altfor mange av oss menn er ego i sengen....ikke med viten og vilje men vi er vel så naiv og tror at damene kommer av seg selv. Dittt innlegg fikk meg ivertfall på andre tanker, neste gang skal jeg gi dama en skikkelig understellsbehandling 😉 Anonymkode: 776fb...bf5 *Ts* Respekt for din ærlighet, Og at du nå ønsker å gjør det godt for dama di! 🤩 Helt fantastisk å høre, og at mitt innlegg kunne hjelpe noen! Herlig! ☺️ Du høres ut som en bra mann! 😁👌🏽 Anonymkode: e9371...e0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå