AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #21 Skrevet 13. november 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: * Ts her* Så bra at det fynka ! Da er det et lite håp igjen! Får bare gi en veldig veldig tydelig klar beskjed, at om ikke dette stopper NÅ, så blir han bytta ut av dildoen, å vårt sexliv er over! Det ødelegger så sykt mye.. blir helt matt.. skal forsøke si dt på en fin måte, hvor han ikke føler seg angrepet / truet! Men beskjeden skal være KLAR og tydelig! 😅 Anonymkode: e9371...e0e Eksen til mannen fikk kjapt orgasme og også ved penetrering. Han var vant til å ikke gjøre en innsats. Vi var som kaniner inntil jeg sa at dette gidder jeg ikke før jeg får noe igjen selv. Han ble utrolig god på oralsex 😁 Anonymkode: d731f...241 2
MortenMinstelønn Skrevet 13. november 2019 #22 Skrevet 13. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er dette vanlig praksis!? jeg har vært i et 8 års langt ekteskap, så jeg har ikke rukket å ha mange sex partnere, derfor har jeg ingen aning hva normalen er!? Jeg har nå vært i et forhold i 9.mnd, jeg har gitt han oralt over alt, når som helst ! Utrolig ofte! Ute og inne! Han får sex når han ønsker! Har til og med på eget initiativ for å tilfredstille han mer, kjøpt sexy undertøy, med korsett, stayups, kimono osvosv! Pynter meg aaalltid, sminke og fikser håret, passer på å alltid lukte godt! Hygienen er på plass ! Men problemet her er at jeg kan telle på 1- max 2 hender på hvor mange ganger han har slikket meg !? Og grunnen til han gjorde det, var for at jeg måtte mase meg til det!? Han gir aldri oral, fingrer aldri, sørger aldri for at jeg kommer!? Det er vanskelig eller umulig å si om det er vanølig å gi så faen. Altså i deg. Men utifra hva du gjør, ville jeg ha følt et behov for å få deg til å komme. Ikke fordi jeg måtte, men fordi jeg ville. At en kvinne velger å bruke strømlper er nok for meg til å tenke at her må jeg faktisk steppe opp og vise at jeg er mann nok til å fortjene en slik kvinne. For bak det ligger nok vissheten av alle de kvinnelige tiltak du gjør. Som fortjener mer innsats:) Så, ja! Du fortjener mer. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #23 Skrevet 13. november 2019 Kvinn deg opp TS, og still krav. Fortell om dine ønsker og lyster. Det kan hende han hadde blitt utrolig glad av å høre det. De fleste menn ønsker å tilfredsstille best mulig, men dem er ikke tankelesere, og en god mal og pekepinne kan være en revolusjon for deg bare han vet om det. Anonymkode: 34b50...05a 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #24 Skrevet 13. november 2019 32 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Det er vanskelig eller umulig å si om det er vanølig å gi så faen. Altså i deg. Men utifra hva du gjør, ville jeg ha følt et behov for å få deg til å komme. Ikke fordi jeg måtte, men fordi jeg ville. At en kvinne velger å bruke strømlper er nok for meg til å tenke at her må jeg faktisk steppe opp og vise at jeg er mann nok til å fortjene en slik kvinne. For bak det ligger nok vissheten av alle de kvinnelige tiltak du gjør. Som fortjener mer innsats:) Så, ja! Du fortjener mer. *Ts her* Skulle vært flere menn som deg, som vet hva gi og ta betyr 😅🙏🏽 Dt viser jo omsorg, at en setter pris på hverandre osvosv! Jeg legger kanskje mer følelser i sex og andre ting, en andre! Men for meg er dt å ta vare på hverandre og vise at en bryr seg! Samme er dt når en viser dt på andre måter ! Sex er så mye bedre, når begge har nytelse av det, en at dt bare skal være en kjappis uten følelser! En kjappis i ny og ne er deilig det også, men ikke når det er mer av det en noe annet! Da blir en litt oppgitt 😅 for meg er det viktig å alltid være attraktiv for mannen, en hver god mann, fortjener en kvinne som kan tilfredstille han på alle slags plan! Kle seg opp å gjøre det spennende! Være hans dronning på utsiden, men hans personlige h*** på soverommet x) Men da må han også være villig å gjøre det tilbake, uten mas og klaging fra kvinnen 😹 Tusen Takk! Betyr mye å høre det fra en mann selv, at dt ikke er meg dt er noe galt med å at jeg ikke er for kravstor eller er kjip mot min mann! Anonymkode: e9371...e0e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #25 Skrevet 13. november 2019 *Ts her* Tusen takk for alle svar! Setter pris på hver og en av dere!:) Jeg skal forsøke å prate med han igjen, på en fin måte! Ikke som et angrep eller trusler om noe! Men at han skal få en klar samtale, hvor han får et valg, da jeg desverre nå etter måneder masing, må gi han et ultimatum! at enten får han steppe opp, å gi tilbake, kravet skal være at begge kommer, enten før eller etter! Er bedre med GOD sex 1 gang i uka, enn Egosex hver dag 🤷🏽♀️ For det skal helt ærlig ikke være for mye forlangt!? At han kan være tilstede Til jeg også får kommet! Dt er passe kleint å måtte gjøre seg selv ferdig, når han stikker i dysjen å jeg ligger full i sperm forlatt på rommet, nedverdigende følelse for meg syntes jeg! ellers får han ta til takke med høyrehånda heretter! Å jeg får ta til takke med vibrator + dildo! 🙄 Anonymkode: e9371...e0e 1
Gjest Paramount Skrevet 13. november 2019 #26 Skrevet 13. november 2019 Tror mange blander sammen egoisme og lite erfaring her. Ungdommer drikker rødvin ukritisk som saft, slafser i seg indrefilet som koteletter, kjører Jaguar som en Ford osv osv. Selvsagt er noen egoister, og selvsagt finnes det alltid unntak, men de fleste ungdommer skjønner ikke helt hva de har foran seg, hvordan de skal nyte det de har foran seg. Dette gjelder også sex. Og i motsetning til koteletter, Jaguar og rødvin, kan kvinner snakke, og fortelle hvordan de ønsker å behandles. Det krever også en viss erfaring.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #27 Skrevet 14. november 2019 17 minutter siden, Paramount skrev: Tror mange blander sammen egoisme og lite erfaring her. Ungdommer drikker rødvin ukritisk som saft, slafser i seg indrefilet som koteletter, kjører Jaguar som en Ford osv osv. Selvsagt er noen egoister, og selvsagt finnes det alltid unntak, men de fleste ungdommer skjønner ikke helt hva de har foran seg, hvordan de skal nyte det de har foran seg. Dette gjelder også sex. Og i motsetning til koteletter, Jaguar og rødvin, kan kvinner snakke, og fortelle hvordan de ønsker å behandles. Det krever også en viss erfaring. Kan godt stemme det ja, som en over også sa at dt tok tid før han turte innrømme det selv! Så det kan ha med det å gjøre! Men syntes det er rart han ikke prøver hardere, når jeg har fortalt han hvordan og hva jeg liker, roser han når han hitter bra og gjør det bra! Sier hva jeg ønsker mer av osv!? det tar kanskje litt tid? Må jeg ha mer tålmodighet og forståelse for at han kanskje syntes det er flaut?😅 jeg opplever jo ikke han som noe flau person, han er jo aldri redd for å si ifra, men kanskje det er noe annet når dt kommer til sex? For dt kanskje går på en manns stolthet elns!? 🤔 Anonymkode: e9371...e0e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #28 Skrevet 14. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn er late, med andre ord? Anonymkode: 365fb...92e Jepp, de fleste menn er late. Sukk Anonymkode: b77ac...a92
Horten Market Skrevet 14. november 2019 #29 Skrevet 14. november 2019 Alt vi bryr oss om, er å komme selv. Slik er naturen innrettet. Men er du heldig, finner du en mann som blir tent av at du kommer. Det er en slik man du var gift med. Skygg unna menn som forstiller seg for å tilfredsstille deg. Da vet du at den påtatte interessen snart tar slutt. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #30 Skrevet 14. november 2019 8 timer siden, Horten Market skrev: Alt vi bryr oss om, er å komme selv. Slik er naturen innrettet. Men er du heldig, finner du en mann som blir tent av at du kommer. Det er en slik man du var gift med. Skygg unna menn som forstiller seg for å tilfredsstille deg. Da vet du at den påtatte interessen snart tar slutt. *ts her* Takk for et ærlig svar 😅 Kan vel si jeg har lært hvorfor de sier en må prøvekjøre før en kjøper 😹 Så skulle det noen gang blitt slutt, så har jeg nå lært 🙊 Men forsent når det er følelser i bilder og vi er sammen! Da er det ikke bare å bryte opp et forhold kun pga sex’en! Skal nok få snakka med han igjen, tviler han vil nøye seg med høyrehånda fremover 😹 Anonymkode: e9371...e0e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #31 Skrevet 14. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinn deg opp TS, og still krav. Fortell om dine ønsker og lyster. Det kan hende han hadde blitt utrolig glad av å høre det. De fleste menn ønsker å tilfredsstille best mulig, men dem er ikke tankelesere, og en god mal og pekepinne kan være en revolusjon for deg bare han vet om det. Anonymkode: 34b50...05a Skal gjør det 🌟 Får lage til en koselig kveld, så vi kan få snakka om dt! Legge det frem på en god , men klar måte. Han viser jo at når jeg ikke kommer, så syntes han det er kjipt! Og blir alltid så glad / stolt når jeg kommer! Det føles bare så rart at han ikke gjør mer for at jeg skal få kommet, og at når jeg sier «nei jeg kom ikke» hvorfor bare si «åh neeiib;((« istedefor å heller gjøre noe med dt å ta initiativet til å la meg få komme da 😅 føles liksom som at han ikke bryr seg! I ord bryr han seg, men ikke i handling! Men kan være vi tenker forskjellig, at jeg kanskje overreagerer elns. Anonymkode: e9371...e0e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #32 Skrevet 14. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Likt skal være likt. Synes jeg. Hvorfor har det blitt slik at menn skal få alt? De klager over at damer ikke gjør nok i senga, men det er jo grenser for hva man får gjort som dame også. Helst skal man være både turnere og slangemennesker. Jeg datet en som ble skikkelig sur da jeg sugde ham og han kom utover sin egen mage. For det første var det mørkt og umulig å vite når han kom. Og det var MYE sperm. Han bannet og proklamerte høylytt at "ja, da får jeg vel gå i dusjen da". Det satte liksom stemningen for resten av det forholdet. Jeg svelger gjerne altså, men jeg tror ikke det er et sjakktrekk å bli sur om det ikke skjer. Anonymkode: 365fb...92e *ts her* helt enig! Også er det rart at de selv vil ha oralt, og at vi runker dem, til dem kommer! Men de selv orker ikke gjøre det på kvinnen!? Hvor ego kan en bli.. Wow 😰 Han kunne jo heller ha sagt ifra mens du holdt på, mer tennende for begge! En å bli sur , da får en jo ikke akkuratt lyst til å gjøre når en føler dt blir surt. Vi kan jo ikke akkuratt lukte når mennene er i ferd med å komme 🤪 Anonymkode: e9371...e0e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #33 Skrevet 14. november 2019 11 timer siden, megda skrev: her må du være ærlig og forklare deg så konsist som mulig uten å legge skyld på han. Du må ta opp at du har et behov for å tillfredstilles både gjennom oral-sex, fingring mm. der foreplay burde vare lenger og at du (muligens?) ønsker å få eller flere orgasmer før dere starter på sex gjennom penetrering. Her kan du jo hjelpe han til å bli en god elsker for deg, også må du huske å gi ros når han først gjør det. Da trener du atferden hans til å gi deg mer av det du liker. dette er et psykologisk fenomen som er en vinn/vinn for dere begge. Det med vibratoren var jo en kjempe god ide av deg, og han tolker nok dette som at han ikke kan tilfredstille deg godt nok. Dette er jo på en måte sant, men ikke fordi han ikke "kan", men kanskje fordi han ikke gjør det du trenger for å ha god sex. menn er meget sårbare på dette området og kan gå i forsvarsposisjon fordi det er vår jobb å gi kvinner 100 orgasmer i sekundet, og da blir vi full av selvtillit. uansett - her må du forklare at en stor andel kvinner sliter med vaginal orgasme på generelt grunnlag, og at du selv sliter med å komme bare ved penetrering. Du trenger gjerne at klitoris stimuleres ved samleie for å komme, eller at noen stillinger er bedre etc. Om han kan fjerne egoet sitt fra konseptet rundt å ikke være god nok til å heller se på det som noe som øker din tilfrestillelse, så burde det være noe han vil gjøre. hvilken mann vil vel ikke at dama skal ha god sex? Du burde nevne hvilke stillinger som du liker best for å komme vaginalt (om det er en prioritet) også kan dere ha en samtale om ulike stillinger dere begge ønsker å ha som en del av sexlivet. oppsummert: ha en ærlig samtale av hva du ønsker for at sexlivet skal være tilfredstillende for dere begge og at du forventer mer av han som din partner i senga. Ikke at jeg tror menn kan svare på menn, men jeg har et spørsmål, siden du virker reflektert: Hvorfor er det slik at menn, til tross for at de er veldig sårbare på dette punktet (sier du), og synes det er helt grusomt å få høre at de ikke tilfredsstiller sin kvinne, ikke tilfredsstiller henne? Jeg lurer på om dette ikke stemmer. Som kvinne er jeg jo utrolig opptatt av at mannen skal ha det bra (trenger ikke stemme for alle kvinner, da). Er min oppfatning, som er "at kvinner gir mer oralsex til menn enn de gir tilbake", feil? Man hører jo om kvinner som suger menn på byen, ikke om menn som slikker kvinner på byen. For jeg har jo alltid sugd fordi de blir tilfredsstilt av det og fordi JEG blir kåt når HAN blir kåt (da snakker jeg partnermessig, jeg har aldri sugd en ONS, tror jeg). Suging i seg selv gir meg ikke noe, det er jo dynamikken. Samtidig har jeg møtt på i hvert fall tre menn i mitt liv som har sagt ting som "jeg synes å slikke er ekkelt" eller "det gir meg ikke noe", samtidig som de selv har nytt at jeg har gått ned på dem. Får de ikke dårlig samvittighet av at jeg går ned på dem mens de ikke gir meg det samme? Slår det dem ikke at jeg ønsker det de selv får? Hvis de er så sårbare på dette punktet, hvorfor tenker de ikke da at jeg kanskje synes det er kjipt at de ikke går ned på meg? Min erfaring med oralsex er a) ja, det er noe man må venne seg til. Man kan synes det er ekkelt i begynnelsen. Man sutter jo tross alt på et kjønnsorgan og b) Det er jo ikke poenget at det skal gi DEG noe, det er for partner, og hvis du er et vanlig menneske, så blir du kåt FORDI partner blir kåt av det. Jeg lurer også på om min generelle oppfatning om at "kvinner suger mer enn menn slikker" er feil? Jeg ligger tross alt ikke med damer. Anonymkode: 1692e...048 3
sjwslayer Skrevet 14. november 2019 #34 Skrevet 14. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er dette vanlig praksis!? jeg har vært i et 8 års langt ekteskap, så jeg har ikke rukket å ha mange sex partnere, derfor har jeg ingen aning hva normalen er!? Jeg har nå vært i et forhold i 9.mnd, jeg har gitt han oralt over alt, når som helst ! Utrolig ofte! Ute og inne! Han får sex når han ønsker! Har til og med på eget initiativ for å tilfredstille han mer, kjøpt sexy undertøy, med korsett, stayups, kimono osvosv! Pynter meg aaalltid, sminke og fikser håret, passer på å alltid lukte godt! Hygienen er på plass ! Men problemet her er at jeg kan telle på 1- max 2 hender på hvor mange ganger han har slikket meg !? Og grunnen til han gjorde det, var for at jeg måtte mase meg til det!? Han gir aldri oral, fingrer aldri, sørger aldri for at jeg kommer!? han gjør seg ferdig , forså stikke i dysjen å driter i om jeg kom eller ei!? Jeg har snakket med han om det, har sagt ifra at jeg trenger mer, jeg trenger å bli tatt på, fingra, eller slikka for å komme! Jeg kommer av og til (skjelden) ved kun vanlig vaginalt samleie, og da kommer jeg pga stillingen vi er i, gjør at klitoris blir stimulert samtidig! (Men det er ikke alltid samme stilling hjelper! En må hitte) jeg kjøpte så en par vibrator, noe han først klikka for! Han nekta at vi skulle bruke den! ville ikke bli bytta ut av en vibrator! Jeg ga beskjed at så lenge han gir meg det jeg trenger, så vil vi ikke behøve den vibratoren engang! Det endte med at han var villig til å prøve etter en stund! Jeg har aldri kommet så hardt før i mitt liv! Klitoris Vibrator + penetrering Fra han samtidig er, WOW! Ser at det er litt tungt for han, at han ikke kan tilfredstille meg alene ! Men det kan han jo, hvis han bare gidder ! Jeg er ikke den som kommer sent, hvis jeg får stimuli! det endte med at etter jeg sier ifra, så slikker han en kort kort stund, før han begynner å penetrere! Ellers fingrer han veldig kort stund, før han går rett på sak!? Men selv ønsker han en lang oral, eller et langt runk!? Men jeg skal bare få en veldig kort en, før han selv kommer å lar meg ligge!? jeg har nå tenkt å ligge med han, med vibrator HVER eneste gang, for å få meg selv til å komme, forså stikke ifra han, slik at han kan ligge igjen, uten å få komme! Hver gang! Til han begynner å skjerpe seg! er dritt lei av å måtte si ifra, føle meg brukt på den måten, føle meg til bry, føle skam for min egen seksualitet og lyst! Er man i et forhold, så får man nesten være to om å tilfredstille hverandre!? Hva er ellers vits!? Da kan man jo bare onanere å fikse seg selv!? han har gitt det som argument før, at jeg må fikse meg selv, jeg et nymfoman, jeg er for kåt av meg osvosv!! Men det er lett for han å si, fordi han får alle sine selsuelle behov dekket når det passer han (hver dag!!) mens jeg, får det svært skjeldent!? Wtf!? Hersketeknikk much!? ellers i forholdet er han veldig snill! Passer alltid på at jeg har det bra, følger meg til steder, passer på at jeg får spist, hjelper til hjemme , osvosv! Så jeg forstår ikke hvorfor han ikke kan være like kjærlig i senga!? Hvorfor bryr han seg så lite om å tilfredstille meg, om han virkelig elsker meg som han sier!? What to do!? Har sagt ifra flere ganger, han beklager seg å sier han forstår når jeg bruker han som et eksempel (om jeg gjorde det samme) og da sier han at han har aldri måtte gjort noe i tidligere forhold, så da har han aldri tenkt over der, å beklager så mye! Men etter 1 gang (kortvarig) så «glemmer» han dette kjapt igjen! What to do!? ønsker gjerne svar fra dere menn! Er dette vanlig hos dere? Hva tenker dere om dette!? skal jeg bare kjøpe meg en dildo, å bare nekte han all form for seksuell kontakt, forså kose meg selv, mens han gjerne ser på, så får han få den reaksjonen han bare vil, i mine øyne har han bedt om dette helt selv 🤷🏽♀️ Anonymkode: e9371...e0e Mange menn som ikke liker å gi oral sex. Mange har blitt utsatt for forferdelig lukt med musen eller sopp. Jeg tror det er disse som ikke gir oralsex. Jeg gav selv aldri oral sex etter å ha vært med så mange som luktet dritt ved slufsa med engang de tok av trusen. Fingring derimot burde han kunne gjøre og å vente til du kommer først. Om han ikke gjør det er han egoistisk 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #35 Skrevet 14. november 2019 6 minutter siden, sjwslayer skrev: Mange menn som ikke liker å gi oral sex. Mange har blitt utsatt for forferdelig lukt med musen eller sopp. Jeg tror det er disse som ikke gir oralsex. Jeg gav selv aldri oral sex etter å ha vært med så mange som luktet dritt ved slufsa med engang de tok av trusen. Fingring derimot burde han kunne gjøre og å vente til du kommer først. Om han ikke gjør det er han egoistisk *ts her* Jeg eg over gjennomsnittet renslig med mitt underliv, jeg vasker meg i dysjen etter hvert dobesøk , med vann! Da jeg er blitt vokst opp til å alltid gjøre det! Har jeg ikke dysjen så er dt klut med vann! han har sagt at jeg smaker godt å gir ikke noe utrykk for at han syntes det er ekkelt eller lukt nedentil! når han først gir oral, så gjør han det intenst , men litt kortvarig! Så tenker han ikke hadde gjort det om det stinka kattepiss 😹 men ja, han er en latsabb når dt kommer til dt meste! Men dt er jeg og , men klarer fortsatt å tilfredstille hans seksuelle behov 😅🙏🏽 syntes og at dt minste kunne han ha fingra, og hvis han ikke orker dt, så får han lære seg å like å vibratoren å ikke være redd for å bli bytta ut mot den! For det er jo akkuratt dt han blir når han ikke gidder løfte 1 finger eller tunga 😹 Anonymkode: e9371...e0e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #36 Skrevet 14. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: *ts her* Jeg eg over gjennomsnittet renslig med mitt underliv, jeg vasker meg i dysjen etter hvert dobesøk , med vann! Da jeg er blitt vokst opp til å alltid gjøre det! Har jeg ikke dysjen så er dt klut med vann! han har sagt at jeg smaker godt å gir ikke noe utrykk for at han syntes det er ekkelt eller lukt nedentil! når han først gir oral, så gjør han det intenst , men litt kortvarig! Så tenker han ikke hadde gjort det om det stinka kattepiss 😹 men ja, han er en latsabb når dt kommer til dt meste! Men dt er jeg og , men klarer fortsatt å tilfredstille hans seksuelle behov 😅🙏🏽 syntes og at dt minste kunne han ha fingra, og hvis han ikke orker dt, så får han lære seg å like å vibratoren å ikke være redd for å bli bytta ut mot den! For det er jo akkuratt dt han blir når han ikke gidder løfte 1 finger eller tunga 😹 Anonymkode: e9371...e0e Same here. Bortsett fra hvis jeg faktisk får oralsex så er det litt som å bli pirket i underlivet med en tykk liten pinne. Oralsex med lidenskap er fantastisk. Dau oralsex er grusomt. Hvis man ikke er engasjert så får man late som man er det, til man faktisk blir det. Det er mitt motto. Anonymkode: 1692e...048 3
Misanthropis Skrevet 14. november 2019 #37 Skrevet 14. november 2019 Har bare ett stort tips, og det er til begge; Prøv noen mnd med karezza sex dere, for det fokuset og det jaget dere har i sexualiteten deres nå er oppskrift på misnøye. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #38 Skrevet 14. november 2019 4 minutter siden, Misanthropis skrev: Har bare ett stort tips, og det er til begge; Prøv noen mnd med karezza sex dere, for det fokuset og det jaget dere har i sexualiteten deres nå er oppskrift på misnøye. *ts her* det hadde jeg elska! Da jeg elsker nærhet og kos! Men jeg har desverre en mann, som er glad i kjappiser, hvor han bare skal få tømmes! 😅 det er jo ikke akkuratt greit, føles helt jævlig! En mann kommer jo uansett bare av inn og ut, da blir hans seksuelle behov dekket, vi damer derimot, (De fleste) må jo faktisk ha klitorisstimuli for å få komme og få dekka våres behov! Ellers går vi jo sprengkåte hele tiden, er jo ikke akkuratt så behagelig det heller 🤷🏽♀️ Men takk for tips Anonymkode: e9371...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #39 Skrevet 14. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: *ts her* det hadde jeg elska! Da jeg elsker nærhet og kos! Men jeg har desverre en mann, som er glad i kjappiser, hvor han bare skal få tømmes! 😅 det er jo ikke akkuratt greit, føles helt jævlig! En mann kommer jo uansett bare av inn og ut, da blir hans seksuelle behov dekket, vi damer derimot, (De fleste) må jo faktisk ha klitorisstimuli for å få komme og få dekka våres behov! Ellers går vi jo sprengkåte hele tiden, er jo ikke akkuratt så behagelig det heller 🤷🏽♀️ Men takk for tips Anonymkode: e9371...e0e Jeg er en dame som kommer inn og ut. Men jeg synes fremdeles det blir ensformig og kjedelig i lengden. Det er så mye mer ved sex enn bare orgasmer. Man har jo noen minneverdige opplevelser når det kommer til sex, hvor sex faktisk er en fet opplevelse. Ikke det at det skal være det hver gang, men oftere enn nesten aldri er å foretrekke. Man vil jo ha et fett sexliv! Anonymkode: 1692e...048 1
Misanthropis Skrevet 14. november 2019 #40 Skrevet 14. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: *ts her* det hadde jeg elska! Da jeg elsker nærhet og kos! Men jeg har desverre en mann, som er glad i kjappiser, hvor han bare skal få tømmes! 😅 det er jo ikke akkuratt greit, føles helt jævlig! En mann kommer jo uansett bare av inn og ut, da blir hans seksuelle behov dekket, vi damer derimot, (De fleste) må jo faktisk ha klitorisstimuli for å få komme og få dekka våres behov! Ellers går vi jo sprengkåte hele tiden, er jo ikke akkuratt så behagelig det heller 🤷🏽♀️ Men takk for tips Anonymkode: e9371...e0e Er derfor er restart kunne vært bra 😉 sex kan faktisk være like tilfredsstillende uten orgasme, det er bare vane og forventningene man har til hele akten, at man ikke er ferdig før han kommer. Det kan også gi menn prestasjonsproblemer på sikt. Så veldig greit å kunne omstille hjernen til at sex også kan være tilfredsstillende uten å skulle prestere noe, man har ikke noe mål annet enn å nyte hverandre. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå