AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Er dette vanlig praksis!? jeg har vært i et 8 års langt ekteskap, så jeg har ikke rukket å ha mange sex partnere, derfor har jeg ingen aning hva normalen er!? Jeg har nå vært i et forhold i 9.mnd, jeg har gitt han oralt over alt, når som helst ! Utrolig ofte! Ute og inne! Han får sex når han ønsker! Har til og med på eget initiativ for å tilfredstille han mer, kjøpt sexy undertøy, med korsett, stayups, kimono osvosv! Pynter meg aaalltid, sminke og fikser håret, passer på å alltid lukte godt! Hygienen er på plass ! Men problemet her er at jeg kan telle på 1- max 2 hender på hvor mange ganger han har slikket meg !? Og grunnen til han gjorde det, var for at jeg måtte mase meg til det!? Han gir aldri oral, fingrer aldri, sørger aldri for at jeg kommer!? han gjør seg ferdig , forså stikke i dysjen å driter i om jeg kom eller ei!? Jeg har snakket med han om det, har sagt ifra at jeg trenger mer, jeg trenger å bli tatt på, fingra, eller slikka for å komme! Jeg kommer av og til (skjelden) ved kun vanlig vaginalt samleie, og da kommer jeg pga stillingen vi er i, gjør at klitoris blir stimulert samtidig! (Men det er ikke alltid samme stilling hjelper! En må hitte) jeg kjøpte så en par vibrator, noe han først klikka for! Han nekta at vi skulle bruke den! ville ikke bli bytta ut av en vibrator! Jeg ga beskjed at så lenge han gir meg det jeg trenger, så vil vi ikke behøve den vibratoren engang! Det endte med at han var villig til å prøve etter en stund! Jeg har aldri kommet så hardt før i mitt liv! Klitoris Vibrator + penetrering Fra han samtidig er, WOW! Ser at det er litt tungt for han, at han ikke kan tilfredstille meg alene ! Men det kan han jo, hvis han bare gidder ! Jeg er ikke den som kommer sent, hvis jeg får stimuli! det endte med at etter jeg sier ifra, så slikker han en kort kort stund, før han begynner å penetrere! Ellers fingrer han veldig kort stund, før han går rett på sak!? Men selv ønsker han en lang oral, eller et langt runk!? Men jeg skal bare få en veldig kort en, før han selv kommer å lar meg ligge!? jeg har nå tenkt å ligge med han, med vibrator HVER eneste gang, for å få meg selv til å komme, forså stikke ifra han, slik at han kan ligge igjen, uten å få komme! Hver gang! Til han begynner å skjerpe seg! er dritt lei av å måtte si ifra, føle meg brukt på den måten, føle meg til bry, føle skam for min egen seksualitet og lyst! Er man i et forhold, så får man nesten være to om å tilfredstille hverandre!? Hva er ellers vits!? Da kan man jo bare onanere å fikse seg selv!? han har gitt det som argument før, at jeg må fikse meg selv, jeg et nymfoman, jeg er for kåt av meg osvosv!! Men det er lett for han å si, fordi han får alle sine selsuelle behov dekket når det passer han (hver dag!!) mens jeg, får det svært skjeldent!? Wtf!? Hersketeknikk much!? ellers i forholdet er han veldig snill! Passer alltid på at jeg har det bra, følger meg til steder, passer på at jeg får spist, hjelper til hjemme , osvosv! Så jeg forstår ikke hvorfor han ikke kan være like kjærlig i senga!? Hvorfor bryr han seg så lite om å tilfredstille meg, om han virkelig elsker meg som han sier!? What to do!? Har sagt ifra flere ganger, han beklager seg å sier han forstår når jeg bruker han som et eksempel (om jeg gjorde det samme) og da sier han at han har aldri måtte gjort noe i tidligere forhold, så da har han aldri tenkt over der, å beklager så mye! Men etter 1 gang (kortvarig) så «glemmer» han dette kjapt igjen! What to do!? ønsker gjerne svar fra dere menn! Er dette vanlig hos dere? Hva tenker dere om dette!? skal jeg bare kjøpe meg en dildo, å bare nekte han all form for seksuell kontakt, forså kose meg selv, mens han gjerne ser på, så får han få den reaksjonen han bare vil, i mine øyne har han bedt om dette helt selv 🤷🏽♀️ Anonymkode: e9371...e0e 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 *Ts her* Glemte å si at i mitt ekteskap, var sexen helt himmelsk! Noe av det beste jeg har fått ! Fikk oralt og fingring hver eneste dag, hadde sex ute på spennende plasser osvosv! Fikk alltid full pakke å ga alltid full pakke tilbake! Der var det fyr og flamme! Ønsker så gjerne å ha det samme med min nåværende partner! Men kan ikke heller fortelle han det på den måten, da det bare høres stygt ut å si hva jeg har hatt og at jeg ønsker det samme for oss to!? Hvordan skal jeg gå frem på en fin måte uten å måtte såre han!? Vil jo fikse i problemet , ikke lage det større Anonymkode: e9371...e0e 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 Jeg hadde også en sånn mann. Satte foten ned og sa at jeg gidder ikke å ha sex dersom jeg ikke får orgasme. Mannen endret seg og tok min seksualitet på alvor. Jeg hadde avsluttet forholdet om han hadde fortsatt å være ego i senga. Anonymkode: d731f...241 15
Cinnamondiva Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 Typisk menn ja. De tenker ikke mye på lidenskap og st kvinner trenger mye stimuli for å få orgasme. Nesten bedre å bytte ut menn med sexleketøy 9
megda Skrevet 13. november 2019 #5 Skrevet 13. november 2019 her må du være ærlig og forklare deg så konsist som mulig uten å legge skyld på han. Du må ta opp at du har et behov for å tillfredstilles både gjennom oral-sex, fingring mm. der foreplay burde vare lenger og at du (muligens?) ønsker å få eller flere orgasmer før dere starter på sex gjennom penetrering. Her kan du jo hjelpe han til å bli en god elsker for deg, også må du huske å gi ros når han først gjør det. Da trener du atferden hans til å gi deg mer av det du liker. dette er et psykologisk fenomen som er en vinn/vinn for dere begge. Det med vibratoren var jo en kjempe god ide av deg, og han tolker nok dette som at han ikke kan tilfredstille deg godt nok. Dette er jo på en måte sant, men ikke fordi han ikke "kan", men kanskje fordi han ikke gjør det du trenger for å ha god sex. menn er meget sårbare på dette området og kan gå i forsvarsposisjon fordi det er vår jobb å gi kvinner 100 orgasmer i sekundet, og da blir vi full av selvtillit. uansett - her må du forklare at en stor andel kvinner sliter med vaginal orgasme på generelt grunnlag, og at du selv sliter med å komme bare ved penetrering. Du trenger gjerne at klitoris stimuleres ved samleie for å komme, eller at noen stillinger er bedre etc. Om han kan fjerne egoet sitt fra konseptet rundt å ikke være god nok til å heller se på det som noe som øker din tilfrestillelse, så burde det være noe han vil gjøre. hvilken mann vil vel ikke at dama skal ha god sex? Du burde nevne hvilke stillinger som du liker best for å komme vaginalt (om det er en prioritet) også kan dere ha en samtale om ulike stillinger dere begge ønsker å ha som en del av sexlivet. oppsummert: ha en ærlig samtale av hva du ønsker for at sexlivet skal være tilfredstillende for dere begge og at du forventer mer av han som din partner i senga. 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #6 Skrevet 13. november 2019 Møtt en sånn mann jeg også. Jeg gjorde det meste. Til slutt ble det ikke noe på han heller. Anonymkode: 365fb...92e 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #7 Skrevet 13. november 2019 *TS her* det er så jækla rart, for han spør alltid «kom du» å blir superstolt hvis jeg kom, hvis jeg sier nei, så sier han «ååå neeeiii ;((« så sier han at han elsker å se meg Å høre meg komme , han vil få meg til å squirte (har kun klart det med min tidligere x’mann) osvosv! Sier alltid hva han vil å skal gjøre med meg... Meeen så skjer det jo aldri!?? jeg ser på handling, ikke ord! Har sagt dt til han også! At han kan gi F i dt der, med mindre han mener det, for dt er bare direkte stygt å gi falske forhåpninger! da er det bare en haug med unskyldninger og «skal jeg gi deg NÅ?» eehh, nei for nå er jeg så jævli turned off, pga jeg føler jeg TVINGER han til å gjøre noe han ikke egentlig ønsker selv! For hadde han ønska det selv, så hadde han jo gjort det already? Blir så sykt oppgitt! Vi er trossalt 26 år gamle, ikke tenåringer så ikke har aning om hverandres seksualitet og kropper (jeg har btw gått igjennom hvordan en mannekropp fynker kontra en damekropp, og hvordan de er forskjellig seksuelt å hva de trenger! For at han skal få det inn , meeeen nei! 😅🤷🏽♀️) Anonymkode: e9371...e0e 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #8 Skrevet 13. november 2019 5 minutter siden, megda skrev: her må du være ærlig og forklare deg så konsist som mulig uten å legge skyld på han. Du må ta opp at du har et behov for å tillfredstilles både gjennom oral-sex, fingring mm. der foreplay burde vare lenger og at du (muligens?) ønsker å få eller flere orgasmer før dere starter på sex gjennom penetrering. Her kan du jo hjelpe han til å bli en god elsker for deg, også må du huske å gi ros når han først gjør det. Da trener du atferden hans til å gi deg mer av det du liker. dette er et psykologisk fenomen som er en vinn/vinn for dere begge. Det med vibratoren var jo en kjempe god ide av deg, og han tolker nok dette som at han ikke kan tilfredstille deg godt nok. Dette er jo på en måte sant, men ikke fordi han ikke "kan", men kanskje fordi han ikke gjør det du trenger for å ha god sex. menn er meget sårbare på dette området og kan gå i forsvarsposisjon fordi det er vår jobb å gi kvinner 100 orgasmer i sekundet, og da blir vi full av selvtillit. uansett - her må du forklare at en stor andel kvinner sliter med vaginal orgasme på generelt grunnlag, og at du selv sliter med å komme bare ved penetrering. Du trenger gjerne at klitoris stimuleres ved samleie for å komme, eller at noen stillinger er bedre etc. Om han kan fjerne egoet sitt fra konseptet rundt å ikke være god nok til å heller se på det som noe som øker din tilfrestillelse, så burde det være noe han vil gjøre. hvilken mann vil vel ikke at dama skal ha god sex? Du burde nevne hvilke stillinger som du liker best for å komme vaginalt (om det er en prioritet) også kan dere ha en samtale om ulike stillinger dere begge ønsker å ha som en del av sexlivet. oppsummert: ha en ærlig samtale av hva du ønsker for at sexlivet skal være tilfredstillende for dere begge og at du forventer mer av han som din partner i senga. *TS Her* Det var et veldig godt råd, men problemet er at jeg har tatt dette opp med han så mange ganger, jeg passer alltid på hvordan jeg ordlegger meg, sa også at det var pga jeg er kvinne, så problemet lå hos meg og ikke han, men fortsatt tar han det personlig først, før han sier at han forstår etterpå! han gjør det godt igjen først, forså beklage seg at det ble litt kort, men at neeeste gang skal han gjøre det lengre / bedre, men så skjer det aldri! jeg har sagt hvordan dette får meg til å føle, at jeg blir direkte lei meg, såra! Han viser veldig i annsiktsutrykket at han har empati, å ordene er til å tro på, men handlingen derimot? Neh Han er veldig veldig god på andre områder i forholdet, det er kun dette med sexen som styrter skuta! Desverre skal forsøke igjen, prøve få dt formulert på en fin måte, å si at enten må vi to finne ut hvordan vi begge skal få tilfresstilt hverandre, ellers går jeg til innkjøp av en dildo, å vårt sexliv kan bare legges dødt 🤷🏽♀️ Orker ikke mer ass , skal virkelig ikke være nødvendig så mange ganger over så lang tid Anonymkode: e9371...e0e 2
megda Skrevet 13. november 2019 #9 Skrevet 13. november 2019 er han litt uerfaren?`mulig han tenker at det er flaut? hvordan opererer han der nede når han er i gang? veileder du? Dere må få til bedre kommunikasjon og det reflekteres i hans uvitenhet mtp. om du fikk orgasme eller ikke. For meg høres det ut som han mulig later som at han kan i frykt for å ikke oppleves som god nok. Det gjorde jeg i lang tid før jeg turte å være ærlig nok med partneren min. 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #10 Skrevet 13. november 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde også en sånn mann. Satte foten ned og sa at jeg gidder ikke å ha sex dersom jeg ikke får orgasme. Mannen endret seg og tok min seksualitet på alvor. Jeg hadde avsluttet forholdet om han hadde fortsatt å være ego i senga. Anonymkode: d731f...241 * Ts her* Så bra at det fynka ! Da er det et lite håp igjen! Får bare gi en veldig veldig tydelig klar beskjed, at om ikke dette stopper NÅ, så blir han bytta ut av dildoen, å vårt sexliv er over! Det ødelegger så sykt mye.. blir helt matt.. skal forsøke si dt på en fin måte, hvor han ikke føler seg angrepet / truet! Men beskjeden skal være KLAR og tydelig! 😅 Anonymkode: e9371...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #11 Skrevet 13. november 2019 2 minutter siden, megda skrev: er han litt uerfaren?`mulig han tenker at det er flaut? hvordan opererer han der nede når han er i gang? veileder du? Dere må få til bedre kommunikasjon og det reflekteres i hans uvitenhet mtp. om du fikk orgasme eller ikke. For meg høres det ut som han mulig later som at han kan i frykt for å ikke oppleves som god nok. Det gjorde jeg i lang tid før jeg turte å være ærlig nok med partneren min. *Ts her* han har hatt 2 tidligere forhold, hvor det ene varte 1,5 år, men ifølge han, har ingen damer krevd noe før i senga! Han er litt usikker ja, han spør hvordan, om han skal fortsette eller ikke når jeg har kommet (dette spør han om når vi ikke holder på) så det kan være at jeg har vært så frustrert, at jeg har oversett hans usikkerhet! Han har litt ego ja, og er en veldig usikker person med dårlig selvtillit over seg selv! Han har hatt mange sex partnere, men det har bare vært engangs, å ikke over tid! Så mulig det er derfor!? han bare gønner på, inn og ut, til det går for han! Av og til tar han på meg, på puppene osv! Men ellers er dt som regel bare inn og ut til han selv er ferdig! de gangene jeg har forsøkt at han skal fingre meg mens han holder på, så gjør han dt veldig kort, så stopper han... han har sikker tatt initiativ 2 ganger som jeg kan huske, på å få meg til å komme, via fingring og ene gangen var via slikking + fingring! Da viste jeg at jeg satte pris på dt å sa hvor god han var å at han må gjøre mer av dt for dt elska jeg! Han ble veldig glad å oste stolthet av han! Å jeg var veldig positiv! Men ser ut som han bare glemmer dt igjen!? hvordan kan jeg gå frem på best mulig måte, uten å være en heks!?😅 jeg kjenner jeg er så frustrert at det er vanskelig for å ikke «bite» 🙊🥺 Anonymkode: e9371...e0e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #12 Skrevet 13. november 2019 Ja også tok han initiativ et par ganger med vibratoren! Da sa han at han skulle få meg til å komme med å styre den! Det satte jeg så stor pris på! Å viste dt til han og! Men så stoppa dt opp å skjedde aldri igjen 😅 jeg har stoppa å gi han oralt pga han aldri gir tilbake! Og har sagt ifra til han også at dt er fordi han selv er så kjip på dt! så da ble dt til at ingen av oss får oralt!? Hvorfor!? Skal vi bare holde på slik i all evig tid! Hvorfor ikke bare få gang 😅 En gang sa han «okai! Vi skal ha 69 slik at begge to kan få» , yeess, NÅR!? 😹 Anonymkode: e9371...e0e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #13 Skrevet 13. november 2019 28 minutter siden, Cinnamondiva skrev: Typisk menn ja. De tenker ikke mye på lidenskap og st kvinner trenger mye stimuli for å få orgasme. Nesten bedre å bytte ut menn med sexleketøy Det er så tragisk at det skal være sånn ! jaa dt blir til dt , om det ikke fynker med en siste snakkis om dt nå! Jeg gir ikke flere sjangser en 1 siste sjangse til! Har lagt dildo i handlekurven, bestilt 1 ny vibrator (blir min 3’dje!) å kommer til å vær ganske klar nå ! Men ønsker å gå frem på en fin måte da, for han er jo ikke stygt menneske! Han er jo så snill å god på andre områder! Men kun her dt er slakt! 😫 Så får vi nå se hvordan det går Anonymkode: e9371...e0e 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #14 Skrevet 13. november 2019 Er selvfølgelig ikke alle menn som er så egoistiske i senga, men er nok en god del som er det dessverre.. Jeg synes du høres ut som en som er veldig flink til å si ifra om dine behov og gir som bare det! Veldig bra, du fortjener definitivt noen som behandler deg litt bedre! Anonymkode: 25f06...682 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #15 Skrevet 13. november 2019 Likt skal være likt. Synes jeg. Hvorfor har det blitt slik at menn skal få alt? De klager over at damer ikke gjør nok i senga, men det er jo grenser for hva man får gjort som dame også. Helst skal man være både turnere og slangemennesker. Jeg datet en som ble skikkelig sur da jeg sugde ham og han kom utover sin egen mage. For det første var det mørkt og umulig å vite når han kom. Og det var MYE sperm. Han bannet og proklamerte høylytt at "ja, da får jeg vel gå i dusjen da". Det satte liksom stemningen for resten av det forholdet. Jeg svelger gjerne altså, men jeg tror ikke det er et sjakktrekk å bli sur om det ikke skjer. Anonymkode: 365fb...92e 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #16 Skrevet 13. november 2019 Ut fra deg jeg har hørt fra menn, så er det at det er slitsomt å tilfredstille damen over tid og at det er vanskelig å konsentrere seg over tid med det og at lysten kan falle dersom arbeidet blir for krevende. Anonymkode: 1a285...912 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #17 Skrevet 13. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ut fra deg jeg har hørt fra menn, så er det at det er slitsomt å tilfredstille damen over tid og at det er vanskelig å konsentrere seg over tid med det og at lysten kan falle dersom arbeidet blir for krevende. Anonymkode: 1a285...912 Jeg krever jo ikke lengre oralt / fingring en hva han krever før jeg kommer!? Hvorfor er det mer krevende for en mann å slikke like lenge, som det er for oss damer å få en svær kuk i svelget til vi brekker oss fordi de absolutt skal kjøre den så hardt og dypt de bare får den!? Men vi skal liksom bare nikke, suge å svelge / hele pakka ?😅 er jo like stress for oss å bruke 5-10.min på han, som det er for han å bruke 5-10.min på oss!? Anonymkode: e9371...e0e 11
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #18 Skrevet 13. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg krever jo ikke lengre oralt / fingring en hva han krever før jeg kommer!? Hvorfor er det mer krevende for en mann å slikke like lenge, som det er for oss damer å få en svær kuk i svelget til vi brekker oss fordi de absolutt skal kjøre den så hardt og dypt de bare får den!? Men vi skal liksom bare nikke, suge å svelge / hele pakka ?😅 er jo like stress for oss å bruke 5-10.min på han, som det er for han å bruke 5-10.min på oss!? Anonymkode: e9371...e0e Nei si det men flere menn har sagt det Anonymkode: 1a285...912 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #19 Skrevet 13. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei si det men flere menn har sagt det Anonymkode: 1a285...912 Enig i dette ja. Mann 36 Anonymkode: 59235...20a 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #20 Skrevet 13. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei si det men flere menn har sagt det Anonymkode: 1a285...912 Menn er late, med andre ord? Anonymkode: 365fb...92e 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå