AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 heilt ærlig så er jeg møkka lei av disse grusomme skapningene.. Det eneste de skaper er stress og uro i hele familien! Jeg misunner virkelig alle andre som ikke har disse folka inni bildet.. vi føler oss som i fengsel møte etter møte som gir 0 meining og må ha de hjemme hos meg 1 gang i uken for saksbehandleren ønsket og øke til det.. dette var en hjemme veileder når hun sluttet så sa hu at hun ser kontakt og barnet blir hørt og sett, men på evaluerings møte som var en uke etterpå kom hu med mye tull og vas at nei hun er fortsatt bekymret osv.. ga 0 meining og nå har jeg kontakten nyhetene for dette er bare trakassering dem holder på med.. Vet noen om det snart skjer noen endringer i barnevern loven eller noe stort??? Siden de får heil haug med kritikk.. Anonymkode: 63e5c...0ee 4
Populært innlegg Wilma89 Skrevet 13. november 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 13. november 2019 Jeg har tiltro til barnevernet. Uttrykker de bekymring tenker jeg det er en grunn til det. Tror du kommer lengre ved å samarbeide enn å motarbeide. 68
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 Populært innlegg #3 Skrevet 13. november 2019 Du blir kvitt dem ved å være en god forelder. Anonymkode: 26a09...dfd 78
Gjest bienvilleparish Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 Med den måten du skriver på så må jeg helt ærlig si at jeg ikke er overrasket.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #5 Skrevet 13. november 2019 Du har kontaktet nyhetene fordi saksbehandleren deres i barnevernet gir uttrykk for bekymring? 🤔 Hvordan er dette trakassering fra barnevernet? Tror jeg ville konsentrert meg om å gå en runde med meg selv på mammarollen min, og om jeg møter barna mine på en god måte. Ville også bedt barnevernet være tydelig på hvilke områder jeg trengte å jobbe med. Anonymkode: 1d64b...1c8 38
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #6 Skrevet 13. november 2019 Det store spørsmålet er hvorfor du får hjemmebesøk av barnevernet? Anonymkode: c0e00...a80 23
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #7 Skrevet 13. november 2019 Du blir kvitt dem når de ser at du greier å dekke dit barns behov. Anonymkode: f8da6...1da 26
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #8 Skrevet 13. november 2019 Når du blir en adekvat forelder så forsvinner de. Anonymkode: b1dcf...4c3 21
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #9 Skrevet 13. november 2019 Samarbeid med dem, vær åpen og lytt til rådene dems. Anonymkode: ca985...781 12
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #10 Skrevet 13. november 2019 ser at det er en hel gjeng her som støtte barnevernets feil offa meg.. Anonymkode: 63e5c...0ee 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #11 Skrevet 13. november 2019 Du smiler og nikker, rydder huset før de kommer, passer på at barnet er glad og fornøyd og at dere har en god tone sammen. For all del ikke la barnet snakke for mye med de som kommer på besøk, da er barnet ukritisk og stoler for lett på andre og de har en ny bekymring på gang. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 4393e...250 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #12 Skrevet 13. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har kontaktet nyhetene fordi saksbehandleren deres i barnevernet gir uttrykk for bekymring? 🤔 Hvordan er dette trakassering fra barnevernet? Tror jeg ville konsentrert meg om å gå en runde med meg selv på mammarollen min, og om jeg møter barna mine på en god måte. Ville også bedt barnevernet være tydelig på hvilke områder jeg trengte å jobbe med. Anonymkode: 1d64b...1c8 nej ligger en hel historie bak, da de diktet opp sykdommer osv som aldri har stått i noen som helst papirer Anonymkode: 63e5c...0ee 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #13 Skrevet 13. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ser at det er en hel gjeng her som støtte barnevernets feil offa meg.. Anonymkode: 63e5c...0ee Men du skriver jo ikke hva de er bekymret for og hvorfor du tror at de er urimelig. Anonymkode: c439e...a3c 11
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #14 Skrevet 13. november 2019 Lær deg deres fagspråk, så lærer du samtidig om hva som kreves av en god nok forelder. Snakk med barnevernansatte på deres språk. Sett deg inn i hva argumentene deres, det kan ikke bare være fjas, det er nok noe litt mer holdbart enn det. Mangler du evne til mentalisering? Har du en rolig, vennlig og imøtekommende måte å møte barnet ditt? Spør direkte. Anonymkode: f131e...4b2 7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #15 Skrevet 13. november 2019 Forresten så kan du ta lydopptak når de er tilstede hjemme hos deg så du kan lytte til hva de sier senere. Anonymkode: 4393e...250 2
Mezzosoprena Skrevet 13. november 2019 #16 Skrevet 13. november 2019 Man blir kvitt barnevernet ved å være en forelder som er i stand til å ta vare på sine egne barn, enkelt og greit. 20
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #17 Skrevet 13. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: nej ligger en hel historie bak, da de diktet opp sykdommer osv som aldri har stått i noen som helst papirer Anonymkode: 63e5c...0ee Hvis det er blitt en sak fordi barna eller dere har sykdommer så vil de jo etterspørre dokumentasjon fra lege/sykehus. Hvis dette ikke viser noenting vil vel ihvertfall den biten falle bort. Anonymkode: f73a7...f97 5
Måbarefåsiat... Skrevet 13. november 2019 #18 Skrevet 13. november 2019 Vi har hatt barnevernet inne. Det var hyggelige mennesker som hadde fått en melding. Vi gikk standard løp; først møte hos bv, så hjemmebesøk, deretter innhentet de opplysninger fra skolen og BUP, og så var det et avsluttende møte, hvor saken ble henlagt. Hvis du har tilsyn en gang pr uke og omtaler dem som grusomme skapninger, tenker jeg at du har litt å ta tak i. Husk at de er der for ditt barns beste. 26
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #19 Skrevet 13. november 2019 Det jeg registrerer er at du ikke forteller hvorfor barnevernet er der, men du vil ha råd for å bli kvitt de. De oppsøker gjerne de som ikke har tilstrekkelig omsorgsevne. Å komme med vage bortforklaringer gir vi som leser dette en god indikasjon på at noe ikke er som det skal være hjemme hos deg . Vær smart, og ta imot de rådene du får og gjennomfør tiltak som blir anbefalt. Å gå til mediene gjør det bare verre nå i første omgang Anonymkode: c0e00...a80 11
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #20 Skrevet 13. november 2019 23 minutter siden, R730 skrev: Med den måten du skriver på så må jeg helt ærlig si at jeg ikke er overrasket. Du er klar over at personen kan være ny her til lands? Anonymkode: c2882...b6a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå