Gå til innhold

Nutrisan

Fremhevede innlegg

Gjest måå få slanket meg litt..
Skrevet

Er det noen som har vært borti slanke-pillen Nutrisan?

Fikk en reklame i posten om dette i dag,og jeg synes det ser bedre ut enn mange andre typer,iom at vekt-nedgangen går sakte og ikke 6 kilo i uka som enkelte påstår at de gjør.

Jeg er dessverre i en situsajon hvor jeg ikke får trent noe og heller ikke slanket meg på den beste måten. Kostholdet mitt er normalt, sunt og godt.

Men jeg har lagt på meg en del i det siste og skulle så gjerne fått vekk litt av dette før sommeren er over.

Som nevnt, jeg ville ikke gjort dette om jeg kunne trent normalt! Derfor ser jeg litt på andre alternativer.

Håper på respons :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis kostholdet ditt er så sunt og godt, hvorfor har du da lagt på deg? Grunnen til at man går opp i vekt er rett og slett at man inntar flere kalorier enn man forbruker.

Gjest trådstarter...
Skrevet

Det at kostholdet mitt er sunt og riktig nå, betyr ikke at det har vært slik bestandig. Det vel egentlig kun den siste mnd jeg har fått et skikkelig kosthold. For ja, jeg har jo lagt på meg av for mye stillesitting pga sykdom og litt mye småspising :oops:

Burde nok presisert det litt bedre i første innlegget, beklager.

Jeg vet jo også det at jeg vil gå litt ned iom at jeg har lagt om kosten - men det vil ikke gi gode nok resultater for jeg har litt mer enn 2 kilo å ta av...

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå blir nok mange her inne sure, men jeg vil hevde at det eneste slike kosttilskudd slanker, er lommeboka. Hvis de i det hele tatt inneholder aktive stoffer, er dette stoffer som ikke er tillatt i Norge, og grunnen er rett og slett at de faktisk kan være skadelige.

Du har gjort det aller beste du kan gjøre på veien mot en varig vektnedgang, nemlig begynt å spise sunnere. Jeg vil anbefale deg at du kanskje lærer litt mer om kost og ernæring, for eksempel gjennom bøkene til Fedon Lindberg, som legger opp til et kosthold hele familien kan leve med.

Hvis du i tillegg kan få deg LITT fysisk aktivitet i form av gåturer, er du langt på vei.

Lykke til! Forøvrig synes jeg Nella her inne har masse å fare med når det gjelder gode slankeråd. Søk på hennes nick, og du vil få masse gode treff. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...