Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som bruker denne, : holder det å fjerne den med varmt vann, eller må man bruke sminkefjerner??? (tåler nemmelig få sminkefjernere

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes det funker best å fjerne den med vann jeg. Tar resten av sminken (consealer, pudder osv.) med sminkefjerner først, sågå jeg i dusjen og tar maskaraen der.

Men er ikke så begeistret for børsten, syne jeg får litt dukkeøyne av den...

Skrevet

Den skal fjernes med vann, den. Poenget er å varme den opp, og så bare dra den av vippene. Det er faktisk veldig skånsomt. Blir den varmet/fuktet nok, så sklir den rett av.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg bruker bare varmt vann for å fjerne den.

Men det åpenbare spørsmålet gjenstår; hvorfor er ikke alle mascaraer slik..?

Skrevet

Kanskje fordi de også vil selge øyemakeupfjerner-produkter?

Hadde vært kjekt hvis man kunne fjernet all sminke på den måten.

Catzy

Skrevet

Tror nok de har ofret litt kvalitet på maskaraen for å få den egenskapen, for særlig bra resultat får man ikke når man bruker den. Kanskje derfor det ikke er så mange andre som følger opp.

Gjest Berry
Skrevet
Tror nok de har ofret litt kvalitet på maskaraen for å få den egenskapen, for særlig bra resultat får man ikke når man bruker den. Kanskje derfor det ikke er så mange andre som følger opp.

Snakk for deg selv!! Det er den beste maskaraen jeg har prøvd. Resultatet blir mye bedre enn noen annen.

Skrevet

Snakk for deg selv!! Det er den beste maskaraen jeg har prøvd. Resultatet blir mye bedre enn noen annen.

Ja, noen liker kanskje maskara som klumper :tunge1:

Skrevet

Klumper ikke på meg eller noen jeg kjenner. Du må ha fått en dårlig en. ;)

Skrevet
Klumper ikke på meg eller noen jeg kjenner. Du må ha fått en dårlig en. ;)

Ja, det er jo mulig det, men i såfall må kvaliteten være veldig varierende, og det er jo heller ikke bra. Jeg fikk en som klumpa, kasta den og kjøpte ny siden alle skrøt så fælt, men den andre var ikke noe bedre. Ikke lenge etter kjøpte min søster en, og var mildt sagt lite fornøyd. Jeg kunne ikke si annet enn at "hadde jeg visst du tenkte på å kjøpe så skulle jeg ha advart deg". Jeg kjøpte mine to på forskjellig sted, og hun kjøpte sin på et tredje sted, så det var ikke et lite dårlig parti heller. Men for all del, om noe er fornøyde er jo ingenting bedre enn det.

Skrevet

Men sånt er vel forskjellig, tror jeg. Jeg har opplevd at samme mascara klumper på meg, men ikke venninna mi, og omvendt. Merkelige greier.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes ikke den klumper, men er altfor rennende...

Men har brukt den lite og kjøpte meg ny Chanel-maskara i dag :)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg syntes den er kjempegod, men savner vippeforlengende effekt. Bruker jeg vippetang går det bra, da er jeg superfornøyd.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, noen liker kanskje maskara som klumper :tunge1:

Klumper?? Kanebo 38 er om noe altfor rennende... Fant en slik mascara som var over 1 år gammel i skapet, den var like fin... Synes faktisk de blir best etter ca 1 mnd.

(Vet ikke hvor du er fra..men mascaraer er definitivt ferskvare. Kjøp de et sted som har mye omsetning..)

Skrevet
(Vet ikke hvor du er fra..men mascaraer er definitivt ferskvare. Kjøp de et sted som har mye omsetning..)

De jeg nevnte var kjøpt henholdsvis på et parfymeri midt i Tromsø sentrum, på taxfree på Gardermoen og hos strawberrynet, så jeg tror ikke det er omsetninga det er noe i veien med. Kan liksom ikke skjønne at det skal være så stor forskjell, men det er vel uansett ikke så farlig. De som liker den må gjerne bruke den for min del, og jeg har funnet en mascara fra Biotherm som jeg er kjempefornøyd med.

Gjest Berry
Skrevet
Jeg syntes den er kjempegod' date=' men savner vippeforlengende effekt. Bruker jeg vippetang går det bra, da er jeg superfornøyd.[/quote']

Jeg bruker Guerlains maskarabase under, blir supert!!!

Og angående klumper, så har jeg aldri opplevd det, og jeg har kjøpt mange! Skjønner ikke hvorfor du og din søster har vært så uheldige! Enig i at den er bedre etter en liten stund.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker Guerlains maskarabase under, blir supert!!!

Holder den like godt på, og kan fjernes på samme måte når du bruker base under?

Gjest Berry
Skrevet

Ja, merker ingen forskjell på maskaraen (bortsett fra at at vippene blir lengre!)

Basen er også en "balsam", så det sliter ikke på vippene! Anbefales virkelig! (Kan bruke basen når du sover også, for å pleie.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...