AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Min ettåring har nettopp begynt i barnhage. Pr. nå bruker hn Stonz skoposer, men de er veldig kronglete å vanskelige å få på. Er det noen sko dere anbefaler til en ettåring ikke går enda? For det skal vel i utgangspunktet ikke brukes sko på barn som fortsatt krabber? Anonymkode: b1fd7...7d0
Meley Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 Prøvd reima sine fotposer? Vi bruker det til vår 1 åring i barnehagen. Selv om han går.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 3 minutter siden, Meley skrev: Prøvd reima sine fotposer? Vi bruker det til vår 1 åring i barnehagen. Selv om han går. Jeg visste ikke engang at de fantes 😅 Er de gode, vanntette og varme? Anonymkode: b1fd7...7d0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 Anbefaler og forsette med fotoboksene til barnet går. Spesielt nå som barnet da vil trenge vintersko, noe som ikke er særlig heldig for de som ikke er stødig på bena enda. Anonymkode: 59f88...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #5 Skrevet 13. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anbefaler og forsette med fotoboksene til barnet går. Spesielt nå som barnet da vil trenge vintersko, noe som ikke er særlig heldig for de som ikke er stødig på bena enda. Anonymkode: 59f88...f3f Fotposene såklart 😅 Anonymkode: 59f88...f3f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #7 Skrevet 13. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fotposene såklart 😅 Anonymkode: 59f88...f3f Men trenger de noe ekstra for, eller holder det å legge foten inni? Foten hennes er så myk så det er nesten så den faller ut igjen når jeg putter den inn i fotposen.😫 ts Anonymkode: b1fd7...7d0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #8 Skrevet 13. november 2019 1 minutt siden, mammahjarte skrev: Vi bruker Reima fotposer også. Tydeligvis bare jeg som kjøpte feil 😐 ts Anonymkode: b1fd7...7d0
Meley Skrevet 13. november 2019 #9 Skrevet 13. november 2019 Vi har på et par ullsokker i tillegg. Men de er veldig gode å varme og vanntette. Vi arva slike stonez å syntes de var et herk å få på. Så veldig glad vi snubla over Reima sine 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå