MortenMinstelønn Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 (endret) Alle bare godta hverandre? Uansett bakgrunn. Religion. Å innse at fremtiden ligger i å se utover. Forstå stjernene. Som er solsystemer med egne planeter. Noen som jorden. Jeg valgte et liv i krig. Få steder i verden gir deg et klarere bilde av mangfoldet av solsystemer enn å se opp på himmelene fra bakken i fjellene mellom Pakistan og Afghanistan. Hindu Kush. Det er så mye liv der ute. Hvorfor kan vi ikke være intelligente nok til å bry oss om det? Og slutte krigene om tro? Mvh Morten Minstelønn Endret 13. november 2019 av MortenMinstelønn 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 Hadde det bare vært så enkelt.. Anonymkode: 2d605...a44
MortenMinstelønn Skrevet 13. november 2019 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2019 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det bare vært så enkelt.. Jeg har et tiår bak meg med "hadde det bare vært så enkelt.." Mitt svar er fortsatt ja. Endret 13. november 2019 av MortenMinstelønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå