Gjest rullebull Skrevet 27. mai 2005 #141 Del Skrevet 27. mai 2005 gidder ikke å lese hele tråden,men: jeg har yogi i skapet jeg. den funker. og den funket på niesa mi også. si hva dere vil, men ikke vær sååååå raske med å avfeie noe dere ikke har prøvd. en gang var jorda flat... Hva er yogi og hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #142 Del Skrevet 27. mai 2005 jeg kjøpte min på en helsekost i bergen for lenge siden, kinsarvik frukt tror jeg de heter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. mai 2005 #143 Del Skrevet 27. mai 2005 Du virker jo rimelig desperat, da. Prøver alle tiljengelige slankemiddel ifølge d jeg har sett her inne. What? Det eneste jeg har prøvd tidligere er Reduxil!? Så hvor får du den påstanden fra?? Har også vært inne på cola light, men det er mest for å diskurere om det er sant at man legger PÅ seg av søtstoffet. Og jeg er ikke særlig overvektig, men kunne gjerne tenkt meg å gå ned noen kilo. Vil ihvertfall ikke legge på meg! Forøvrig kan du være litt mindre feig og registrere deg som bruker isteden for å sitte å smuglese alle trådene her og gjøre deg opp meninger om brukerne? Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 27. mai 2005 #144 Del Skrevet 27. mai 2005 Mathias: Du er sarkastisk og sier lite hyggelige ting. Etterpå prøver du å rettferdiggjøre det under misjonen om å hjelpe. Du hjelper ingen ved å gjøre narr av dem. Tvert imot. Jeg har merket meg denne tendensen hos deg før også. Når det gjelder trådens tema er jeg enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 27. mai 2005 #145 Del Skrevet 27. mai 2005 Yogi-te får du på helsekosten. De har mange typer. Den er ayurvedisk te. Mange nydelige sorter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. mai 2005 #146 Del Skrevet 27. mai 2005 Mathias: Du er sarkastisk og sier lite hyggelige ting. Etterpå prøver du å rettferdiggjøre det under misjonen om å hjelpe. Du hjelper ingen ved å gjøre narr av dem. Tvert imot. Jeg har merket meg denne tendensen hos deg før også. Når det gjelder trådens tema er jeg enig med deg. hvor tidligere? Hva sier jeg? Jeg trodde ikke dette var alorlig ment først. Ikek meningen være sakastsk, men noen ganger klarer man ikke la være når folk oppfører seg hinsides fornuft Jeg har entendens tli å ta igen på tiltale. Det får folk tåle når de avfyrer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. mai 2005 #147 Del Skrevet 27. mai 2005 Ikke naive, men åpne. Ser ikke helt hvorfor en er naiv bare fordi en drikker te, observerer at en går ned i vekt, og tenker "hmmmm, vel, kan jo hende". For deg er det spekulasjoner, for meg var det fakta. fakta? Så da må det være et legemiddel........... Og da må det selges på apotek. Hør. Dersom det hadde virket hadde folk ikke trengt ha en slanketråd eller trimme. en kan ikke vite hvorfor en går ned i vekt før ting er satt i system og i kontrolerte former. Hva er ned i vekt da? HVor mye går en ned mener du? Uten å spise anderledes eller trene mer. Eller sove mindre. eller ha det anderledes følesesmessig? etc. Jeg spekulerer nok ikke mer enn andre. Det er fakta at en går ned med fysisk aktivitet, og da når en forbrenner mer en en tar inn. Det er fakta. For at ting andre ting skal være mer enn spekulasjon må det jo kunne vises til mer enn indivuedelle synsinger. Når en har litt fagkunnskap kan en også se mer av helheten enne andre som ikke har det. eat it or beat it. dette er ikke spes til deg Ninakanin. Men jeg blir litt lei meg når jeg leser det som står her i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. mai 2005 #148 Del Skrevet 27. mai 2005 duuu ikke siter meg på det der fakta-greiene, jeg rettet jo meg selv i det neste innlegget, der jeg sa at det hadde vært greit å fått testet det i et vitenskapelig forsøk utført på en skikkelig måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 666 Skrevet 27. mai 2005 #149 Del Skrevet 27. mai 2005 altså, sånn jeg tolker det så er brennesle med i teen, fordi det "brenner" fett... ta på plante, så forstår du nok lavendel er for de med LAV forbrenning. derfor har de med den. ikke så vanskelig å resonere seg frem til dette da :D Herregud for noe tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaujau Skrevet 27. mai 2005 #150 Del Skrevet 27. mai 2005 men fortsatt har jeg fått ned 6 kg FETT! Ikke på en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 28. mai 2005 #151 Del Skrevet 28. mai 2005 Litt flisespikkeri, men de kiloene du har gått ned.... Når tid på døgnet veide du deg? Sånn f.eks. Hvis du veide deg første gang sent på kvelden etter et herremåltid uten like, og veide deg andre gangen på morgenen når magen var tom, ja da er det MULIG at du har gått ned så mye på to uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. mai 2005 #152 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg skrev litt feil - jeg mente Reduxin - et helsekostmiddel som jeg fikk gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. mai 2005 #153 Del Skrevet 28. mai 2005 jeghar for god moral. pokker!!! Søder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 28. mai 2005 #154 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg må bare få si at å "angripe" Ephemera pga at hun TØR å prøve ting, og ikke ser så skeptisk på alt er bare idiotisk. Hold dere ihvertfall til tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. mai 2005 #155 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg må bare få si at å "angripe" Ephemera pga at hun TØR å prøve ting' date=' og ikke ser så skeptisk på alt er bare idiotisk. Hold dere ihvertfall til tråden![/quote'] Takk, Devana Her starter det med DET angrepet på trådstarter og fortsetter med usakelig angrep på meg... Kan dere ikke bare 1) Prøve teen selv 2) Drite i hele greia Trådstarter kommer med et råd, som det er opp til hver enkelt om man vil prøve eller ikke! (La meg bare i tillegg presisere at jeg IKKE er trådstarter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. mai 2005 #156 Del Skrevet 28. mai 2005 mener dere da at så lenge man leser en tråd med ett råd som man ser kan være gal veiledning, så skal man bare klappe igjen og tenke "å, det var sikkert snilt ment!" ? det kommer ett råd om en te, og at man ved å drikke denne teen, kan gå ned seks kg FETT, ikke vann eller muskler, men rent fett! på to uker uten å trene og uten å endre matvaner. om man vet LITT om slanking og hvordan kroppen fungerer, så vet man at dette er rimelig lite sannsynelig at faktisk er ett korrekt tips! om man har pratet med eneringseksperter eller treningseksperter eller noen som har med helse, kosthold, vektreduksjon etc, så vet man at man ikke går ned 6 kg rent fett på to uker, og ihvertfall ikke ved å sitte på ræva og drikke te og spise usunt. når man da ser ett tips som man SER er ett feilaktig råd, så må det være lov å reagere! er det den som gir feil råd, ant grunnet for liten kunnskap om hva som skjer i kroppen, som gir det beste rådet og er "snillest" og er den som prøver å si ifra at "hei, det stemmer ikke", den som sier at kroppen fungerer faktisk ikke slik, det som kan ha skjedd er sånn og slik og det lønner seg å gjøre slik og sånn om man faktisk har lyst til å gå ned og passe på at man har en god og sunn helse, som er the bad guy? jeg synes du kanskje virker litt provosernede og allvitende i noen innlegg Mathias, men du vet hva du snakker om, det lønner seg kanskje ikke alltid å "svare på tiltale" på en like dårlig måte som man blir møtt på? når du sier: "Hør! blablabla..." så vet jeg ihvertfall at jeg reagerer, selv om jeg er enig i det du sier, så sier du det på en måte som for meg er litt provoserende. du setter deg over meg og forteller meg noe som om jeg var ett barn. og dersom jeg hadde vært som ett barn, så hadde du ihvertfall ikke nådd inn til meg om du snakket noe som for meg ble oppfattet som nedlatende, til meg. man kan kanskje ikke skade seg ved å drikke denne teen. men dersom man mister seks kg i løpet av to uker, så er nok mye av dette vann. det vil også si at man er nødt til å passe på at man får i seg mer vann en vanlig, slik at man faktisk har nok vann i kroppen. da får man ikke den samme effekten på vekta, men over sikt kan man kanskje rense opp slik at kroppen/mage og tarm fungerer bedre og dermed en svak vektreduksjon i samspill med kosthold og trening. det var mine råd for dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 28. mai 2005 #157 Del Skrevet 28. mai 2005 Jeg er helt med på hva du sier Aline, og at folk vil advare er helt greit. Men å angripe ved å si: "Jeg har jo sett at du prøver alt....bla bla bla" (slik som ble skrevet til Ephemera) blir feil synes jeg. Og om man sier at man vil prøve dette, blir man møtt med en tørr og spydig kommentar. Dette er et diskusjonsforum, men man burde kunne være saklig og ikke angripe enkeltpersoner eller komme med usaklige kommentarer om hvor "tette" folk er. :o Dette skjer på mange av diskusjonene her inne, til og med når noen spør om råd, og det blir for dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankOg fin drikker te nå Skrevet 28. mai 2005 #158 Del Skrevet 28. mai 2005 Litt flisespikkeri, men de kiloene du har gått ned.... Når tid på døgnet veide du deg? Sånn f.eks. Hvis du veide deg første gang sent på kvelden etter et herremåltid uten like, og veide deg andre gangen på morgenen når magen var tom, ja da er det MULIG at du har gått ned så mye på to uker... Jeg veide meg om morningen 8det skal man alltid gjøre). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. mai 2005 #159 Del Skrevet 28. mai 2005 de som kommer med sånt er bare ute for å provosere, pleier å ignorere dem jeg. så er det om å gjøre å skille mellom de som er ute for å provosere og de som ikke er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. mai 2005 #160 Del Skrevet 28. mai 2005 jeg prøver igjen å få svar fra trådstarter jeg. siden du vet hva som har skjedd med kroppen din og hva du driver med, kan du forklare meg, som ikke er så kunnskapsrik når det gjelder kropp og urter, om hva som har gjort at du har gått ned 6 kg på to uker da? og kan du i tillegg forklare meg hvordan du vet at dette er 6 kg fett og ikke vann? for etter hva jeg har fått med meg av informasjon når det gjelder vektnedgang, så er det også ved trening og kostholdsendring, vanlig at man går ned litt i vann i startperioden. så dersom man ikke går ned i rent fett ved trening og endring av kosthold, hva er det i disse urtene som gjør at du kan sitte stille og drikke den også fjerner den fettet og kun det? jeg drikker en urtete selv jeg, selv om det ikke er en slankete, så jeg er ikke skeptisk til urter. men den teen jeg tar, er for å rense og berolige og litt forskjellige ting. Sammen med en god del trening og ett fettfattig kosthold, så ser jeg en vektendring etter at jeg begynte med denne teen, men det er snakk om en halv kg på en uke, når jeg har trent samme og spist samme før jeg begynte med teen, tror jeg så gjerne den har en positiv innvirkning på kroppen min som også gjør at kroppen tar til seg maten bedre fordi den blir renset bedre. har du vært hos legen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg