shi Skrevet 26. mai 2005 #61 Skrevet 26. mai 2005 En del vann En del tømming av tarm En del forbrenning En del økt tro og se - teen funker jo! Det er verd å prøve, om ikke annet for å rense tarmene (bare de som har hatt alvorlig diaré vet hvor mye dritt man bærer på...) og få bort litt vann Og går man en tur om dagen og spiser sunt i tillegg... kan bli noen kg mindre da. :-)
Gjest slank og fiiin Skrevet 26. mai 2005 #62 Skrevet 26. mai 2005 Jeg sier ikke at jeg ikke tror på dette "vinduneret"' date=' men jeg trenger LITT mer dokumentasjon på at det virker enn at [b']Brennenesle= fettbrenning og lavendel= lav forbrenning. Og strengt tatt så er ikke en lav forbrenning noe å trakte etter når en vil slanke seg. For meg ser det ut som om noen har lest for mye i Da vinchi koden eller noe i den duren.... altså, sånn jeg tolker det så er brennesle med i teen, fordi det "brenner" fett... ta på plante, så forstår du nok lavendel er for de med LAV forbrenning. derfor har de med den. ikke så vanskelig å resonere seg frem til dette da :D
Gjest slank og fiiin Skrevet 26. mai 2005 #63 Skrevet 26. mai 2005 Tull???? Hør. Jeg vet en god del om dette (slankemidler). Jeg vet en god del om kroppens kjemi. Vet du noe om det? Brennesle og Lavendel har ikke disse navnene pga det du forbinder dem med forresten. Det er så jeg tror dette er tull.... Brennelse heter det fordi det svir når de tar på det. Laveldel betyr på latin 'vaske', etter plantens bruk i badevann. Sånn er det.... DERSOM noe virker slankende vil det bli klassifisert som legemiddel foresten. Da får en ikke tak i det i noen butikk. Det skal store og omfattende undersøkelser til for å vite hva som fører til hva også... Så hva en te gjør, det er ikek godt å si. Det kan være sykdom, anderledes mat, kjemien som forandres i kroppen osv jeg orker bare ikke å disktere med slike hyperskeptiske og uvitende mennesker som deg. les litt om trening og kost før du uttaler deg, gosh!!
Mathias Skrevet 26. mai 2005 #65 Skrevet 26. mai 2005 jeg orker bare ikke å disktere med slike hyperskeptiske og uvitende mennesker som deg. les litt om trening og kost før du uttaler deg, gosh!! ..
Gjest slank og fiiiin Skrevet 26. mai 2005 #66 Skrevet 26. mai 2005 Tulletråd altså....typisk værså snill. ikke kall tråden min en tulletråd! jeg ga bare ett tips, også utarter den seg til den gedigne tråden om hvorvidt jeg har gått ned eller ikke. dårlig gjort. jeg skal til legen i morgem og da skal jeg høre med han, så det så
Mathias Skrevet 26. mai 2005 #67 Skrevet 26. mai 2005 Det som er skremmende er jo at man ikke kan vite om slike tråder er tøys, for de skiller seg jo pokkern ikke ut fra en del andre tråder.... :hår: En ser også at flere går på limpinnen.... Skremmende...
Gjest slank,. fin og irritert Skrevet 26. mai 2005 #68 Skrevet 26. mai 2005 Det som er skremmende er jo at man ikke kan vite om slike tråder er tøys, for de skiller seg jo pokkern ikke ut fra en del andre tråder.... :hår: En ser også at flere går på limpinnen.... Skremmende... ja. tro hva dere vil. gir blaffen
Mathias Skrevet 26. mai 2005 #69 Skrevet 26. mai 2005 jeg skal til psykologen i morgen og da skal jeg høre med han, så det så Hæ? :o
Gjest slank og fiiiin Skrevet 26. mai 2005 #70 Skrevet 26. mai 2005 Hæ? :o det var noen som tok nicket mitt. se lenger opp, der har jeg skrevet legen
Gjest slank og fiiiin Skrevet 26. mai 2005 #71 Skrevet 26. mai 2005 det var noen som tok nicket mitt. se lenger opp, der har jeg skrevet legen var det du mathias som tok nicket mitt ja. jaj...voksen du
Mathias Skrevet 26. mai 2005 #72 Skrevet 26. mai 2005 jaj...voksen du Jupp. Har rukket studere idrett, helse og kosthold i tre år på høyskole, og jobbet i ti.
Gjest slank og fiiiiiin Skrevet 26. mai 2005 #73 Skrevet 26. mai 2005 Jupp. Har rukket studere idrett, helse og kosthold i tre år på høyskole, og jobbet i ti. jeg skal uansettttt spørre legen. samme hvor "flink" du er gir oppdatering her i morn jeg!
Mathias Skrevet 26. mai 2005 #74 Skrevet 26. mai 2005 jeg skal uansettttt spørre legen. samme hvor "flink" du er gir oppdatering her i morn jeg! Ikke glem det om brennesle og lavendel da du! (brenn - forbrenning, lav - for lav forbrenning) Den var utrolig smart!
Gjest grattis;) Skrevet 26. mai 2005 #75 Skrevet 26. mai 2005 når jeg først leste tråden idag så tenkte jeg" oi så hyggelig å legge ut et så godt tips" syntes det var snilt gjort og dele det med oss andre.. også kan vi andre la det være opp til oss selv om vi vil prøve det ut eller ikke-.--- har vi så mye imot det kan vi drite i det!!! ikke begynne å mobbe innlegger med det!! innlegger prøvde være snill å hjelpe oss andre og det var meget snilt gjort! men dere gjør tråden til et digert emne! innlegger; la oss høre hva legen sier da;) og takk for rådet;) skal løpe og kjøpe jeg... man vet ikke svaret før man selv har prøvd;)
Gjest Hæge Skrevet 26. mai 2005 #76 Skrevet 26. mai 2005 Det må jo hver for godt til å hver sant :o Dette må prøves, men er smaken god? Er ganske kresen i matveien :oops: :-)
Mathias Skrevet 26. mai 2005 #77 Skrevet 26. mai 2005 når jeg først leste tråden idag så tenkte jeg" oi så hyggelig å legge ut et så godt tips" syntes det var snilt gjort og dele det med oss andre.. også kan vi andre la det være opp til oss selv om vi vil prøve det ut eller ikke-.--- har vi så mye imot det kan vi drite i det!!! ikke begynne å mobbe innlegger med det!! innlegger prøvde være snill å hjelpe oss andre og det var meget snilt gjort! men dere gjør tråden til et digert emne! innlegger; la oss høre hva legen sier da;) og takk for rådet;) skal løpe og kjøpe jeg... man vet ikke svaret før man selv har prøvd;) DET MÅ DA FOR F... VÆRE LOV Å KOMME MED INNLEGG SOM GÅR PÅ BAKGRUNNSKUNNSKAP???? Om jeg hører at det er mulig å få bilen til å gå fortere ved å tisse i tanken, så er det bra om noen sier at det ikke vil funke.... Så lenge det er ytringsfrihet kommer jeg til å skrive som jeg gjør. For å hjelpe faktisk. ...... FOR Å HJEEEEELLPPPPEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjelpe? Er det noen som tror det er hjelp å gi råd om hvordan sitte på baken og slanke seg om man er overvektig? Konsekvensen av å bevege seg for lite og spise for mye er at man legger på seg. Konsekvensen av å bevegse seg for lite er at man ødelegger kroppen sin innefra. Om man tipser folk om at man ikke trenger bevegse seg for å ta av blir de enda mer ødelagt innefra. snakk om å grave sin egen grav...... Ja, vet at ikke alle er overvektige fordi de spise hele tiden. Ja, vet at noen bare skal ta av seg "det siste". Men inaktivitet ødelegger kroppen innefra. Man råtner på rot! Derfor er det best å råde folk til å bevege seg mer og spise riktig.
Sillcat Skrevet 26. mai 2005 #78 Skrevet 26. mai 2005 Så enig Mathias ( det er jeg som er "treningsjenta" som skrev på side 4) Når noen kommer med en påstand må det da kunne være lov til å stille spørsmål, det finnes så mye tullekurer og feilinformasjon og trening,slanking og kosthold at det er helt vilt. Folk vil ikke høre hva som hjelper, og det er sunt kosthold og bevegelse. Thats it. HilsenSill som har funnet ut at hun er på privat korstog mot alt som heter "te-dietten", "rikshospitalest stoffskiftekur", "1000 kal dietten" etc
Gjest Madeline Skrevet 26. mai 2005 #79 Skrevet 26. mai 2005 Det som ser ut som det er for godt til å være sant, er som regel det!
Gjest *Fiona* Skrevet 26. mai 2005 #80 Skrevet 26. mai 2005 Poenget er vel at tonen her ble latterliggjørende før den ble informativ, fra dere som har så peiling... 6 kilo på to uker er ikke livstruende mye. Det er grenser for hvor livstruende syk du kan bli av te på to uker. Hvis det var 6 kilo hun ville ta av, og vil leve normalt videre uten å misbruke noe for å gå ned 30 kilo (og tro at det er greit...) så er det noe galt her. Imidlertid fortalte hun bare hva som skjedde henne. En annen her inne sa "gikk du bare ned 6? Jeg gikk ned 10". Å fortelle noen som har gått ned 6 kilo at de ikke har gått ned seks kilo, at det er innbilning, synes jeg blir litt spesielt. Og om teen er god, er det jo koselig å få en anbefaling - ingenting den teen inneholder er farlig, tvert imot vet vi mye om urters gode egenskaper. Det virker på meg som om man ikke kan TAPE på å begynneå drikke en god te. Skjønner ikke helt hvordan det kunne utarte så veldig... vi diskuterer ikke akkurat krig og fred og sånn?
Anbefalte innlegg