Gå til innhold

slanket meg 6 kg på to uker med TE!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest treningsjenta

1 kg fett= 7000 kalorier( ja selvom 1gfett =9kalorier)

6 kg fett= 42 000 kalorier

Det betyr at denne teen har gjort at forbrenningen din har ligget på ca 5000 kalorier om dagen, noe som kanskje en svær bodybuilder på 140 kilo ville brukt.

Så den teen har fått deg til å brenne 42 000 kalorier EKSTRA på to uker? Det er en fysiologisk umulighet,

grønn te estrakt mener man at kan ha en positiv virkning på forbrenningen i kombinasjon med trening men det er bare snakk om 4-5 % . Estrakt er deesuten veldig mange ganger mer potent enn teen.

Bra du skal til lege, jeg mener ikke å være frekk trådstarter men dette er ikke mulig. Det er ihvertfall ikke fett som du har mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Devana i.i.

Du Mathias, det er sikkert en grunn til at leger for eksempel anbefaler grønn te for å forbrenne bedre (legen min nevnte det for meg en gang jeg skulle ned i vekt). Så jeg synes du tar for "lett" på ting. Jeg vet også mye om kroppens kjemi som du kaller det, men altså, det er mye som man ikke vet, uansett hvor mye du kan.

Forskjellige urter slik som brennesle skal være veldig bra for kroppen, så kanskje det i kombinasjon med de andre urtene/stoffene øker fettforbrenning litt.

Uansett, er man overvektig (ikke bare litt) så skal det ikke SÅ mye til før man taper noen kilo i vann og kanskje noen i fett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningsjenta

grønn te ESTRAKT ( piller) kan øke med max 5 % . På en normal jente som bruker ca 2500 kalorier er det kun 125 kalorier i døgnet. Ifølge trådstarter har hun brent ca 3000 kalorier ekstra per dag for å bli kvtt 3 kg i uka=umulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvortes har lavendel en positiv virkning på galleproduksjonen og en svak beroligende effekt. Ingen av disse virkninger er sterke nok til å ha medisinsk betydning.

Vi kan bruke lavendel i duftposer og buketter for å spre den gode lukten hjemme, i selvlagte kosmetiske hudkremer og såper eller bare som dekorasjon.

http://www.hole.gs.rl.no/hagen/frame.htm

Fordøyelsesbesvær.

Mildt krampeløsende, kjertetstimulerende, vanndrivende og bakteriehemmende middel ved diare, gjæring og dårlig fordøyelse.

http://www.naturterapeuten.com/lavendel.html

Mange av de som distribuerer rooiboste påstår ofte at den kan hjelpe ved allergier, søvnproblemer, fordøyelsesproblemer, hodepine og andre plager, selv om disse påstandene ikke bestandig er blitt verifisert gjennom vitenskapelige studier.

http://www.rolv.no/urtemedisin/artikler/as...pa_lin/art1.htm

I folkemedisinen har ingefær tradisjonelt blitt brukt mot reisesyke, kvalme, mageproblemer og som smertestillende og febernedsettende middel.

http://www.lommelegen.no/art/art1625.asp

terisk olje av svart pepper er fin for trette, ømme muskler og revmatiske smerter. Den virker varmende og stimulerende for kropp og sjel, smertestillende, krampeløsende og gir energi. Den regnes også som et afrodisiakum.

http://www.helseportalen.no/news/main_top....p?showProd=6003

Urtens primære virkeområder: Svart pepper har bl.a. en antiseptisk, febernedsettende, urindrivende, smertestillende, stimulerende, krampeløsende og svettedrivende virkning.

http://www.rolv.no/produktguide/urter/piper_nigrum.htm

Se det ja. Masse vanndrivende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Slike te-er jo fine til å gå ned vann. Og dersom det er tallene på vekten som teller så hvorfor ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du Mathias, det er sikkert en grunn til at leger for eksempel anbefaler grønn te for å forbrenne bedre (legen min nevnte det for meg en gang jeg skulle ned i vekt). Så jeg synes du tar for "lett" på ting. Jeg vet også mye om kroppens kjemi som du kaller det, men altså, det er mye som man ikke vet, uansett hvor mye du kan.

Forskjellige urter slik som brennesle skal være veldig bra for kroppen, så kanskje det i kombinasjon med de andre urtene/stoffene øker fettforbrenning litt.

Uansett, er man overvektig (ikke bare litt) så skal det ikke SÅ mye til før man taper noen kilo i vann og kanskje noen i fett. :)

Jeg tar ikke for lett på ting. Jeg er varm talsmann for flere alternative behandligsmetoder. Men dette funker ikke.

Man forbrenner ikke bort mange kilo på noen ker med å drikek noe. For å forbrenne så mange kilo må man løpe ca 6 timer hver dag. See?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devana i.i.

Jeg tar ikke for lett på ting. Jeg er varm talsmann for flere alternative behandligsmetoder. Men dette funker ikke.

Man forbrenner ikke bort mange kilo på noen ker med å drikek noe. For å forbrenne så mange kilo må man løpe ca 6 timer hver dag. See?...

Men du kan ikke se bortifra at hun kan ha forbrent 2 kilo og gått ned f.eks 4 kilo i vann...? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men du kan ikke se bortifra at hun kan ha forbrent 2 kilo og gått ned f.eks 4 kilo i vann...? :roll:

Hun sa jo selv dette ikke var vann, er det rart man reagerer? Dersom dama hadde sagt at hun ble kvitt fire kilo vann hadde saken vært en helt annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to kilo opp og ned er naturlig varisjon i løpet av en uke. Det skyldes når man veier seg, hva man har gjort før man veier seg, unøyaktighet i vekten, søvn, mat etc dagen og kvelden før osv osv.

2 kilo er naturlig slingringsmonn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devana i.i.

Det er jo ikke lett å vite hvis man ikke har kunnskap om det da. Man ser at kiloene forsvinner og tenker kanskje at det er fett. Det er jo forståelig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er jo ikke lett å vite hvis man ikke har kunnskap om det da. Man ser at kiloene forsvinner og tenker kanskje at det er fett. Det er jo forståelig det :)

Men dersom man mangler kunnskap bør man være åpen for andres kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devana i.i

Ja, det er pga mange innpå KG her at jeg vet mer om vanndrivende o.l. nå enn det jeg visste før. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor HAR du vært hele mitt liv???.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er pga mange innpå KG her at jeg vet mer om vanndrivende o.l. nå enn det jeg visste før. :wink:

du vet masse om biokjemien i kroppen, men har lært om vanndrivende midler her på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Devana i.i.

du vet masse om biokjemien i kroppen, men har lært om vanndrivende midler her på KG?

Ja, har vært her inne på KG lenge og fått masse råd, men begynte på medisin grunnfag for et år siden, og har lært veldig mye på det året også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mill21

hmmmm..hvordan kan det gå ann? hva er så spesielt med den teèn??? kan jo ikke være mulig..da hadde vel alle hør om det og drukket det..å ikke bare gått forbi det i hylla på meny.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Er det virkerlig noen vits i å svare på denne tråden? Det er jo åpenbart en tulletråd..

Jeg nekter å tro at trådstarter er seriøs. Hvis hun er det blir jeg veldig bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Er det virkerlig noen vits i å svare på denne tråden?

Fordi det er gøy, og fordi det er slemt å lure noen til å drikke te for å ta av seg seks kilo uten å røre en finger mer (ja, om det bare er kødd assa) :)

Her på KG liker vi ikke slemminger ser du.. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...