Gå til innhold

slanket meg 6 kg på to uker med TE!!!

Anbefalte innlegg

Gjest slank og fiiiiin
Skrevet

Kjøpt meg en te for to uker siden på Meny.

Den heter Get Slim.

I løpet av to uker har jeg drukket denne teen to ganger daglig, og har gått ned 6 kg!!!

Jeg har spist som før. Ikke har jeg trent heller.

Utrolig.

denne MÅ dere kjøpe :D

kun 29,90 for teen ;);)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal jeg prøve. Hvilket merke var det?

Gjest slank og fiiiiin
Skrevet
Den skal jeg prøve. Hvilket merke var det?

slim & fit heter den forresten.

merket er Yogi Tea.

Gjest Devana i.i
Skrevet

Hva spiste du i tillegg da? Dette hørtes jo spennende ut! :)

Gjest slank og fiiiin
Skrevet
Hva spiste du i tillegg da? Dette hørtes jo spennende ut! :)

vel. "vanlig" mat.

brød, middager, ikke noe slankekur opplegg :)

og hva mener du med yeah right, mathias?

Gjest Gjesta
Skrevet

Du har ikke noe som kan hjelpe på hodet til Mathias også da?? Det begynner å bli litt.....tynt....der oppe :roll:

Gjest Devana i.i.
Skrevet

Okey. Er jo alltids verdt å prøve :) Takk for fint tips!

Gjest slank og fiiiin
Skrevet
Du har ikke noe som kan hjelpe på hodet til Mathias også da?? Det begynner å bli litt.....tynt....der oppe :roll:

:ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Skrevet

Den heter Get Slim.

I løpet av to uker har jeg drukket denne teen to ganger daglig, og har gått ned 6 kg!!!

Jeg har spist som før. Ikke har jeg trent heller.

Utrolig.

denne MÅ dere kjøpe :D

kun 29,90 for teen ;);)

Jøss. Gikk du bare ned 6 kg? Jeg gikk ned 10.

Gjest gjest1
Skrevet

Hmm..har vel ikke helt troen på produkter som dette. At kiloene bare skal renne av pga. litt te? Det blir litt for utrolig. Er vel bare sunt kosthold og nok mosjon som i lengden holder kiloene unna.

Men, så er jeg vel en sucker for slike ting jeg også. Koster jo svært lite å prøve, så jeg kan godt bytte ut mine daglige te-kopper med denne varianten en stund. Så kanskje jeg blir tøff i bikini i sommer likevel?! :ler:

*løper å kjøper*

Gjest Embla s
Skrevet

Gikk du ned 6 kg på to uker, uten å endre kosthold eller mosjonere mer? Jøss a megen! Hva inneholder denne teen da? Ekstremt vanndrivende kanskje? Regner du med å gå ned 12 kg på en måned da, kanskje?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Gikk du ned 6 kg på to uker' date=' uten å endre kosthold eller mosjonere mer? Jøss a megen! Hva inneholder denne teen da? Ekstremt vanndrivende kanskje? Regner du med å gå ned 12 kg på en måned da, kanskje?[/quote']

Håper jeg slipper å se henne etter et år. :hakeslepp: 6 x 26=156. :o

Skrevet

vel. "vanlig" mat.

brød, middager, ikke noe slankekur opplegg :)

og hva mener du med yeah right, mathias?

hehehe.. At dersom du spiste akkurat som før, og trente null, så går det ikke an. Ingen te kan gjøre at man tar av seg.

Punktum.

Og det er fordi man mister fett md å forbrenne det.

Og kroppen forbrenner bare når den må. Det er slik den er laget.

Punktum.

The finnes ingen easy way out.

Sånn er det bare :)

Skrevet

jeg holder nå på med noe utrolig!!!!! Det er en balndings jeg kjøpte i et sjappe..... noe urtegreier... OG VET DU HVA:::::

Det gror som bare f!!!!

:hoppe:

Gjest manic
Skrevet

Kanskje du bør gå en tur til legen?

Ikke for å skremme men det er ikke bra å gå ned så mye så fort uten grunn, kan være symptom på en sykdom. Jeg ville sjekket, bedre å gå en gang for mye enn for lite..:)

Gjest Embla s
Skrevet

jeg holder nå på med noe utrolig!!!!! Det er en balndings jeg kjøpte i et sjappe..... noe urtegreier... OG VET DU HVA:::::

Det gror som bare f!!!!

:hoppe:

Så flott! Men det er bare ett aber, Mathias; det produktet du har kjøpt er til balkongkassa. Du tok feil forpakning! Hvor fint er det med kløvereng på hodet? :uffda: Men ellers, skikkelig god idè, supert med supre produkter!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...