Gå til innhold

Kaia og sambo gifter seg 9. aug 2003

Kaia

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle henge meg på dagbokskrivingen jeg også. Kan jo være greit å få litt oversikt etterhvert som planleggingen skrider fram.

Jeg og min Kjære gifter oss 9. aug neste år.Det er altså snart 11 mnd igjen. Planen er å ha et ganske tradisjonelt bryllup. Vi blir 70-80 gjester.En del er familie,men vi velger også å invitere en del venner. Siden vi blir så mange,ønsker vi å ha lokale hvor vi kan styre mat og drikke selv. Såhamstringen har allerede begynt.

Ellers har vi bestilt kirke,lokaler toastmaster og band og fotograf. Utover dette har vi så smått begynt å tenke på litt detaljer.Begge har bestemt seg for forlovere, så da er det også unnagjort.

Glemte nesten å si at jeg har funnet meg kjole. Jeg og mamma var og kikket og vi kom over en kjempelekker kjole som passet perfekt til meg. Var litt usikker på hva jeg skulle gjøre siden det er en stund til bryllupet. Så jeg tok med meg svigermor i butikken og hun sa jeg var så vakker at jeg måtte ikke tenke på å ikke kjøpe den. (har en kjempesøt svigermor).

Siden vi skal ordne det meste selv blir det nok mye å gjøre framover. Så det er godt vi fremdeles har god tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kaia,

Ser du kom igang med dagbok du også. Takk for hyggelig hilsen i min :D

Virker som om vi har kommet nogenlunde like langt (bortsett fra at du har funnet kjolen - mens jeg fortsatt leter etter min).

Lykke til videre i planleggingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Har visst ikke vært så flink å skrive i denne dagboken til nå, skal prøve å bli litt flinkere fremover.

Nå er det akkurat et halvt år til vi skal gifte oss. :D Skal bli rart når det plutselig er mindre enn 6 måneder igjen. Har nemlig blitt så vant til å ha god tid....

Tror vi har det meste under kontroll foreløpig. Har lyst til gjøre unna ting underveis slik at det ikke blir så mye stress i tiden rett før. Vi jobber litt med innbydelser nå siden de skal sendes ut rundt påske. Og så har vi begynt så smått med sangheftet. Må snart skrive sang til min Kjære. ER så dårlig på melodier at jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.Har vurdert litt å få et byrå til å gjøre jobben, men min Kjære blir lei seg dersom jeg ikke finner på noe selv.

Ellers sliter vi litt med å finne servitører og så må vi finne en solist til vielsen.

Gleder meg, men tror det kan bli litt hektisk fremover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Har visst ikke blitt så mye flinkere til å skrive siden sist. Tenker jeg skal gjøre det, men så blir det med tanken.

Nå er det under 4 måneder igjen og tiden bare flyr. Tror nok det blir litt stressing når det nærmer seg, for ting bare hoper seg opp. Men det ordner seg nok.

Prøvde kjolen igjen i går, og jeg er så fornøyd. Kunne ikke funnet noe som passer meg bedre. Gleder meg til jeg skal til frisøren og finne hårfrisyre.

Invitasjonene er sendt ut og vi har fått en del tilbakemeldinger. Er en stund til svarfristen går ut, så det kommer vel flere etterhvert.

Må snart begynne på talen og så må en del sanger printes ut. Holder også på med forsiden til sangheftet,men det prosjektet har stoppet opp litt.

Har også bestemt oss for blomster, blir spennende å se hvordan resultatet blir.

Skal prøve å oppdatere etterhvert.

GOD PÅSKE!

Kaia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss på samme dag! Morsomt å lese hvor langt du har kommet. Ser vi holder på med det samme, sanghefte og venter på respons fra inviterte.. :)

Min kjære fridde til meg 8.april 03, så jeg er stolt over å ha kommet godt i gang med planleggingen.

Har du tips og råd, så skriv de gjerne inn i min bryllupsdagbok!!

Tiden flyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Tusen takk for koselig melding, Felix. Ser vi begynner å bli mange som skal gifte oss 9. august. Synes også at tiden går fort, er snart bare 3 mnd igjen nå.

Holder fremdeles på med sangheftene. Og så har vi fått sett på lokalet en gang til slik at vi får kontroll over hvordan bordene står.

Det er mye som skal gjøres nå i nærmeste fremtid, så det er om å gjøre å huske på alt. Ligger en del lister rundt om kring.

Lykke til!

Kaia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Etter en liten stopp i planleggingen, er vi nå i gang igjen for fullt. Har fått det meste på plass de to siste ukene og har laget lister over alt som skal gjøres fremover. Tror egentlig at vi har bra kontroll nå, slik at det ikke blir så mye stress siste uken. Får bare håpe at ingen trekker seg nå i siste liten.

Min Kjære er heldigvis veldig flink til å hjelpe til med å få tingene på plass, litt kjekkere når vi er to om det som skal gjøres. Litt delegering rundt om til familiene er også gjort. Vi har gjort unna møter med prest og fotograf og bordpynt er handlet inn.

Gleder meg kjempemasse til vi skal på bryllupsreise nå, skal bli godt å få reise bare oss to.

Hvordan går det med dere andre 9. august bruder?

Lykke til alle sammen!

Kaia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Kaia? Er du ajour?

Jeg gruer meg til ventetiden, og gleder meg til Tigergutt og jeg sitter nygifte på flyet.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...