Kristian.Bodø Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Hjelp trengs! Jeg er en nyansatt mann som er 27 år som har fått i oppgave å holde damenes tale på julebordet. Hva bør jeg si? Hva bør jeg ikke si? Alle tips og tricks tas imot! Takk på forhånd for alle råd!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 Plz vær forberedt. Jeg har bare opplevd slike taler 1 gang, og både kvinnen og mannen var helt krise. Hun var forberedt, men utrolig kjedelig og forskningsbasert av alle ting. Han prøvde å improvisere, men det funket ikke. Hvis det er rom for å være politisk ukorrekt, så kan du jo snakke om metoo f.eks? Og gjerne vær litt søt og fortell hva du setter pris på ved kvinner, som menn gjerne ikke har å tilby. Anonymkode: 06c2c...29d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 En kvinne har 4 sykluser i måneden, Første syklus så er hun premenstruell, litt nevrotisk og veldig følsom, i andre syklus er hun menstruell, da oker hun seg over smerter her og der, stort plaster i underlivet trenger hun også i denne perioden. I 3 syklus så er hun postmenstruell, da er hun irritert og frustrert over alt. Den fjerde syklusen er hun bare sur og vanskelig. Anonymkode: 6cd18...448
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #4 Skrevet 13. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En kvinne har 4 sykluser i måneden, Første syklus så er hun premenstruell, litt nevrotisk og veldig følsom, i andre syklus er hun menstruell, da oker hun seg over smerter her og der, stort plaster i underlivet trenger hun også i denne perioden. I 3 syklus så er hun postmenstruell, da er hun irritert og frustrert over alt. Den fjerde syklusen er hun bare sur og vanskelig. Anonymkode: 6cd18...448 Ikke noe slikt, og ikke spøk med #metoo. Anonymkode: 3faf0...1c4 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #5 Skrevet 13. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En kvinne har 4 sykluser i måneden, Første syklus så er hun premenstruell, litt nevrotisk og veldig følsom, i andre syklus er hun menstruell, da oker hun seg over smerter her og der, stort plaster i underlivet trenger hun også i denne perioden. I 3 syklus så er hun postmenstruell, da er hun irritert og frustrert over alt. Den fjerde syklusen er hun bare sur og vanskelig. Anonymkode: 6cd18...448 Så jævelig forutsigbart. Overhodet ille morsomt. Kjenner du klientellet godt TS? Jeg elsker ting som er upolitisk korrekt. Men mange damer gjør ikke det... Anonymkode: 6bdbc...6aa
AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #6 Skrevet 14. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: En kvinne har 4 sykluser i måneden, Første syklus så er hun premenstruell, litt nevrotisk og veldig følsom, i andre syklus er hun menstruell, da oker hun seg over smerter her og der, stort plaster i underlivet trenger hun også i denne perioden. I 3 syklus så er hun postmenstruell, da er hun irritert og frustrert over alt. Den fjerde syklusen er hun bare sur og vanskelig. Anonymkode: 6cd18...448 Ikke litt morsomt engang, og utrolig forutsigbart å lage humor ut av kvinners syklus Anonymkode: c39a3...381 1
snoren Skrevet 14. november 2019 #7 Skrevet 14. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: En kvinne har 4 sykluser i måneden, Første syklus så er hun premenstruell, litt nevrotisk og veldig følsom, i andre syklus er hun menstruell, da oker hun seg over smerter her og der, stort plaster i underlivet trenger hun også i denne perioden. I 3 syklus så er hun postmenstruell, da er hun irritert og frustrert over alt. Den fjerde syklusen er hun bare sur og vanskelig. Anonymkode: 6cd18...448 nei nei nei
snoren Skrevet 14. november 2019 #8 Skrevet 14. november 2019 https://munter.no/sang-og-taler/damenes-tale.html
Kristian.Bodø Skrevet 20. november 2019 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2019 Takk for dem gode rådene, men er fortsatt usikker. Noe jeg må huske på? Bør jeg ha noen vitser? Komplimenter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå