Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som liker eller ikke liker det ? Bruker dere å spise det til middag? Hvilket tilbehør bruker dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er den eneste i familien som liker blodpølse, så jeg steker det i skiver og spiser på brødskive med appelsin eller jus til.

Da jeg var barn hendte det mamma serverte det til middag. Da var det også i skiver med appelsin til, men jeg husker ikke hva mer vi hadde til. Sikkert tørre poteter uten saus.

Anonymkode: caefc...680

Skrevet

Nei, jeg spiser ikke blodpølse. Rett og slett fordi det er et uappetittelig produkt, i likhet med det som heter "lungemos". Jeg har aldri smakt noen av delene, og kommer heller ikke til å gjøre det.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er den eneste i familien som liker blodpølse, så jeg steker det i skiver og spiser på brødskive med appelsin eller jus til.

Da jeg var barn hendte det mamma serverte det til middag. Da var det også i skiver med appelsin til, men jeg husker ikke hva mer vi hadde til. Sikkert tørre poteter uten saus.

Anonymkode: caefc...680

Hva mener du, juice i røra, appelsin i skiver, båter? 

Har en nabo som er skikkelig god på å lage blodpølse i brødform, eneste gangen i året jeg spiser det er på margbeinsfest. Da gjelder det å ha på så mye søtt og fett som man kan ha på, sirrup, bacon mm

Anonymkode: e31b8...4d2

Skrevet

Mamma gjør det og da jeg bodde hjemme evakuerte jeg huset hver gang hun begynte å steke de motbydelige greiene:kvalm: Hun spiser det med sukker.

Anonymkode: a22f8...099

Skrevet

Jeg likte det som barn, men har ikke spist det på mange år, og det frister heller ikke å gjøre det. Er vokst opp på gård hvor det ble slaktet gris hver jul, og det ble blant annet laget blodpølse. 

Skrevet

Det er helt villt godt, synes jeg :) Vi hadde det ofte til middag da jeg var liten. Som regel med en frysediskpose med pasta carbonara :p 

Skjære den i skiver, steike, og nyte, mmm... 

Anonymkode: 3b9f1...be1

Skrevet

Spiser det ikke til middag, men som søtmat. Steker skiver og strør sukker på, det er veldig godt :)

Anonymkode: 326b8...9e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...