Joey Skrevet 8. juni 2005 #161 Skrevet 8. juni 2005 Da HS sank svömte jeg runt i sirkler og tittet ned i dypet et par dager. "Kommer ikke forumet opp igjen snart?" Den siste uken har jeg ikke engang sett etter. Bokmerket ligger fortsatt i "Favorittlisten" men jeg vet ikke hvor lenge det varer. Kan ikke henge på forum som ikke drives bedre enn det der, vettu!
StarHill Skrevet 8. juni 2005 #162 Skrevet 8. juni 2005 Får virkelig håpe det bare blir midlertidig, ellers kan denne tråden bli uendelig lang ... Phair roper, så kommer vi etter som klynkende hundevalper Virkelig ett plaster på såret detta. Vinker og logrer til Joey. Phair, du må rope høyere, så de andre også finner veien.
Joey Skrevet 8. juni 2005 #164 Skrevet 8. juni 2005 Vinker og logrer til Joey. Doggiestyle! We like ...
StarHill Skrevet 8. juni 2005 #165 Skrevet 8. juni 2005 Kan noen få meg up-to-date? Hvilke nick HS=KG? Har bare fått med meg at Tim er Tom, så tror jeg at Irma er Mathematica her...? Phair er Phair, Cefa, ja det vet du. Og jeg er bare meg.
Joey Skrevet 8. juni 2005 #167 Skrevet 8. juni 2005 Ingenting "bare" med deg! Hvordan går det i Sandnes? Skal Ariel konfirmeres snart?
Joey Skrevet 8. juni 2005 #168 Skrevet 8. juni 2005 Nei, nå ble jeg så glad at jeg må feire litt: pannekaker og sunshake serveres nå på balkongen for alle som er sugen på den slags!
StarHill Skrevet 8. juni 2005 #169 Skrevet 8. juni 2005 Åh... dokke e så herlige. Konne åde dokke opp Hey, Joey, fingrene av fatet!
*phair* Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #170 Skrevet 8. juni 2005 Fett Joey. Har du lagd pannekakene helt selv? En stort glass med sunshake til meg takk.
Joey Skrevet 8. juni 2005 #171 Skrevet 8. juni 2005 Helt selv! C er på turné i USA i 10 dager. Gjett hvordan det ser ut her? Det ser ut som om Playstationen har slåss med CD-samlingen og oppvasken på en gang. Takk Gud at alt det der skittentöyet kom i mellom og dempet det verste ...
StarHill Skrevet 8. juni 2005 #172 Skrevet 8. juni 2005 Helt selv! C er på turné i USA i 10 dager. Gjett hvordan det ser ut her? Det ser ut som om Playstationen har slåss med CD-samlingen og oppvasken på en gang. Takk Gud at alt det der skittentöyet kom i mellom og dempet det verste ... Får inderlig håpe hun vinner!!! Kommer jo selvfølgelig ann på hva slags turne hun er på,men, pliiis ikke ødelegg for meg når jeg prøver å være morsom.
Joey Skrevet 8. juni 2005 #173 Skrevet 8. juni 2005 PS, Phair: it doesn't take pressure, it takes suction!
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2005 #174 Skrevet 8. juni 2005 Kommer jo selvfølgelig ann på hva slags turne hun er på,men, pliiis ikke ødelegg for meg når jeg prøver å være morsom. Og jeg som lurte på om det var playstation eller cd-samlingen som var kvinnen i slosskampen.
StarHill Skrevet 8. juni 2005 #176 Skrevet 8. juni 2005 Og jeg som lurte på om det var playstation eller cd-samlingen som var kvinnen i slosskampen. Takk så jævla mycket!
*phair* Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #177 Skrevet 8. juni 2005 PS, Phair: it doesn't take pressure, it takes suction! Good to know
Joey Skrevet 8. juni 2005 #178 Skrevet 8. juni 2005 Hun er helt riktig på turn-turné. De skal konkurrere med amrikanere denne gangen. (Hun/de vant nordisk mesterskap på Island forrige måned, visst er hun flink?)
*phair* Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #179 Skrevet 8. juni 2005 Visst er hun det, og sikkert myk og smidig også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå