Gjest TomKrus Skrevet 7. juni 2005 #141 Skrevet 7. juni 2005 Ja, det er litt kjipt. Særlig da det vel aldri ble sagt noe om det i forkant. Tipper det ikke er noen som gidder å drifte forumet. Arg. Og jeg som har et stort behov for å poste noen Brittany Murphy bilder.
Gjest Cefa... Skrevet 7. juni 2005 #142 Skrevet 7. juni 2005 Vet ikke hva du da tenker på som drifting men jeg tok jo på meg adm-ansvar en periode. Fordi jeg så at de ikke var nok tilstede. Antok de ikke gadd. Senere fant de ut at de ikke ville la meg være adm, uten å informere meg og satte meg over til mod. På samme tid satte de i gang en del av de endringene som det var en del klaging på der og da.... En av de gangene jeg har trampet ut derfra i sinne og smelt døra hardt igjen... En av årsakene var arrogant holdning blant eiere. Men jeg har jo skjønt at jeg faktisk trives blant dere gutta...... Kanskje de er villige til å få forumet opp igjen om noen gidder ta på seg adm.?
Gjest TomKrus Skrevet 7. juni 2005 #143 Skrevet 7. juni 2005 Å ta på seg adm. bør vel ikke være noe problem, og ja, det var vel det jeg tenkte på. Har selv null erfaring med slikt annet enn å skrible ned meninger og kommentarer. Og et pengespørsmål bør det heller ikke dreie seg om da de bruker/brukte en open source-løsning. En løsning som funker hos mange andre der ute i forumverdenen, så skjønner ikke akkurat hvor og hvordan disse tekniske problemene kan ha oppstått.
Gjest Cefa... Skrevet 7. juni 2005 #144 Skrevet 7. juni 2005 Adm av et slikt forum kan hvem som helst i utgangspunktet. Ikke vanskelig. Men det er mulig man også må ta backup etc - som i hvert fall ikke jeg gjorde noe i forhold til. Visse ting må man sikkert ta seg av utover adm av selve forumet, for å passe på at forumet ikke blir skadelidende om noe skulle skje med server feks.
Gjest TomKrus Skrevet 7. juni 2005 #145 Skrevet 7. juni 2005 Jaja, vi får se hva som skjer. Ikke vet jeg hvilke planer de har for nettsidene.
Gjest TomKrus Skrevet 7. juni 2005 #147 Skrevet 7. juni 2005 Bra noen tar ansvar. Det er iallfall greit å kunne få et klart svar. Savner avataren min. Lei av denne prettyboyen.
Gjest Stjerna Skrevet 7. juni 2005 #149 Skrevet 7. juni 2005 Vel...Tom, Tim samme kan det være. Du tar deg godt ut uavhengig av avatar. (har ett øye på deg her inne for å forsikre meg om at du har det bra) Savner ALLE på hs. Fineste gjengen på internett.
Gjest Cefa Skrevet 7. juni 2005 #150 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har fått mail Hei Cefa. Problemet er at vi byttet litt om på servere for å spare inn på pengene. Dessverre forsvant databasen med hele forumet. Leverandøren vår har lovet oss en backup av databasen og det er egentlig bare dette vi venter på. Når jeg får en backup fra vår leverandør vil forumet komme opp igjen.
*phair* Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #151 Skrevet 8. juni 2005 Cefa! Godt å se deg her Og flott at du røsker adm litt i øra.
*phair* Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #152 Skrevet 8. juni 2005 Vel...Tom, Tim samme kan det være. Du tar deg godt ut uavhengig av avatar. (har ett øye på deg her inne for å forsikre meg om at du har det bra) Savner ALLE på hs. Fineste gjengen på internett. Uten tvil. En akkurat passe stor og fin gjeng som man kan prate piss eller alvorlige saker med i arbeidstiden.
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2005 #153 Skrevet 8. juni 2005 Vel...Tom, Tim samme kan det være. Du tar deg godt ut uavhengig av avatar. (har ett øye på deg her inne for å forsikre meg om at du har det bra) Savner ALLE på hs. Fineste gjengen på internett. Godt du er innom og passer på slik at jeg kan se etter deg..
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2005 #154 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har fått mail Ah, gode nyheter En ting er å forlate forumet når en er lei. Uansett så vet man jo da at det fortsatt er der. Det var litt kjipere enn jeg skulle ha trodd at det skulle forsvinne.
StarHill Skrevet 8. juni 2005 #155 Skrevet 8. juni 2005 Godt du er innom og passer på slik at jeg kan se etter deg.. Har registrert meg, bare pga deg (ok, litt fordi phair og andre hs brukere og er her da), and my name is Hill, StarHill
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2005 #156 Skrevet 8. juni 2005 Har registrert meg, bare pga deg (ok, litt fordi phair og andre hs brukere og er her da), and my name is Hill, StarHill how you doin' Håper fortsatt dette blir veldig midlertidig. Jeg har litt lyst til å komme meg tilbake igjen.
Joey Skrevet 8. juni 2005 #157 Skrevet 8. juni 2005 Hva skuer mitt öye? En karius-og-baktus-redningsflåte snekret sammen av chesterfielder og ölbokser? *padle, padle, padle, padle, padle, padle, padle, padle, padle, padle, padle, padle, padle, padle, padle luftmadrassen bort til den* Hva har vi her!? Phair?! Cefa!? StarHill?! Timmer'n!? Det får'n si! Og du der - som sitter og mumler "how you doin'?"! How y o u all doin'?!
*phair* Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #159 Skrevet 8. juni 2005 Joey! My man. Godt å seg deg igjen. Og jeg har lappet sammen en mini HS, så vi alle kan være sammen igjen. Men fortsatt et par som mangler da, håper de bruker kompasset sitt riktig å finner veien til oss.
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2005 #160 Skrevet 8. juni 2005 Nøden lærer naken kvinne å spinne (litt trist i grunn). Vælkomin, Joey! Godt å se deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå