*phair* Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #81 Skrevet 1. juni 2005 Herresalongens forum er fremdeles nede for vedlikehold. Vi beklager at det ikke er tilgang til forumet i vedlikeholdstiden!! Og den har stått der nå i snart to uker!
Gjest Stjerna Skrevet 1. juni 2005 #82 Skrevet 1. juni 2005 Jepp, vi er da menn. Drømmer gjør vi om natten. Om dagen har vi beina på jorda, og mrs. høyre nedi buksa. Herresalongen er høyt elsket og dypt savnet!
Gjest Stjerna Skrevet 1. juni 2005 #83 Skrevet 1. juni 2005 Jeg er da aldri langt unna. Jeg drakk på meg en konteeksamen på lørdag. Skulle hatt min aller siste eksamen i går, men det ser ut som om jeg må ta den om igjen neste år. Ellers så tok jeg med meg en del bekjente som tror rumpeklyping og puppestirring er fine sjekketriks med på en ganske fin fest. De samme jentene de klådde, stirret og dyttet meg på(hva slags wingmanship er dette?) forsøker jeg å ha et relativt profesjonelt forhold til. Men det verste er vel eksamenen, og iallfall når jeg tross alt får betalt for å ta eksamener. Off då.... Vel, detaljene om mitt bidrag til årets fylleangst krevs baller for å høre, så jeg må vente til hs er på gang igjen før jeg utdyper det noe videre. Blir leeeeeeeenge til jeg skal ut igjen!!!
*phair* Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #84 Skrevet 1. juni 2005 Få r... i gir da datanerder! Vi vil høre om Stjerna!
Gjest Stjerna Skrevet 1. juni 2005 #85 Skrevet 1. juni 2005 Prøver å le så godt jeg kan, Phair, men egentlig har jeg mest lyst å gå i kloster og BLI DER!!!
*phair* Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #86 Skrevet 1. juni 2005 *tar på meg pater kappen* "Nå mitt barn, har du syndet?"
Gjest Tim* Skrevet 1. juni 2005 #87 Skrevet 1. juni 2005 Prøver å le så godt jeg kan, Phair, men egentlig har jeg mest lyst å gå i kloster og ta BILDER!!! Naughty bilder? Jeg kan bistå med mine fototalenter.
*phair* Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #88 Skrevet 1. juni 2005 Teori: Det begynte å bli mange damer på HS. Kanskje det er et forsøk på å bli kvitt oss? De har sikkert laget en egen "inngang" for herrene med et hemmelig passord de må si i døren. Og vi jenter får ikke være med på leken lenger? Hmmmm, joa, akkurat sånn er det.
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juni 2005 #89 Skrevet 2. juni 2005 :oops: Jeg spurte bare om horoskop for å se om det stod noe interessant i det om når Herresalongen er tilbake... Jeg er egentlig ikke så veldig damete, asså. Mest sånn bil, snekring og fotball på meg...
Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #90 Skrevet 2. juni 2005 :oops: Jeg spurte bare om horoskop for å se om det stod noe interessant i det om når Herresalongen er tilbake... Jeg er egentlig ikke så veldig damete' date=' asså. Mest sånn bil, snekring og fotball på meg... [/quote'] Hadde du spurt om dameting, kunne vi svelget det, men når du blander inn HS i dette våset, så diskvalifiserer du deg nesten..
Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #91 Skrevet 2. juni 2005 Ellers må jeg dele med dere et bibelsitat. Vi har da alle hørt om Johannes 3.16 (gud elsket oss så høyt og ga oss sin sønn osv), men Johannes (åpenbaring) 3.16 (man kan fort ta feil av disse to), hadde ikke et like høytidelig budskap: Men du er lunken, ikke kald og ikke varm. Derfor vil jeg spytte deg ut av min munn. Minner meg litt om budskapet i flere tråder på et annet underforum her inne...
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juni 2005 #92 Skrevet 2. juni 2005 :o Betyr det at jeg ikke får lov til å leke med Herrene mer? Og er det du som bestemmer det??? Er det meg du sikter til som lunken, fordi jeg som dame kan fokusere på mer enn en ting på en gang? *blåser seg opp* MANNFOLK! Og du kan ikke skremme meg med bibelsitater.... 8)
*phair* Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #93 Skrevet 2. juni 2005 Du må ha klare skiller mellom KG og HS Glammy. Ellers vil Tim snakke hardt til deg.
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juni 2005 #94 Skrevet 2. juni 2005 JA! Jeg har jo det!!! *blondiner seg* jeg lurte jo bare på når Herresalongen var tilbake, og tenkte muligens det stod noe om det i horoskopet mitt... Er det virkelig å blande dame og herre korta?
*phair* Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #95 Skrevet 2. juni 2005 I denne tråden så er det det. Dette er jo "miniHerresalongen" må vite.
Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #96 Skrevet 2. juni 2005 JA! Jeg har jo det!!! *blondiner seg* jeg lurte jo bare på når Herresalongen var tilbake' date=' og tenkte muligens det stod noe om det i horoskopet mitt... Er det virkelig å blande dame og herre korta? [/quote'] En herre sjekker ikke sitt horoskop. En kvinne på besøk hos en herremann må gjerne få lov til å leke seg med slike ting, for slik naivitet er jo bare søtt i våre øyne, men ikke sjekk ut herren i horroskopet i hans åsyn. Hvis så må gjøres bør det gjennomføres diskret, og helst sammen med andre kvinner.
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juni 2005 #97 Skrevet 2. juni 2005 *noterer flittig* Jeg prøver Tim* jeg prøver! :-(
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juni 2005 #98 Skrevet 2. juni 2005 horroskopet ... forresten, en (1) r Tim 8)
Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #99 Skrevet 2. juni 2005 ... forresten, en (1) r Tim 8) Nei, jeg glemte en r, det skulle være horrorskopet. Det sier hva jeg mener om slikt. En herremann har alltid et svar på lur.
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juni 2005 #100 Skrevet 2. juni 2005 8) Mannelist, ser jeg... (PS, du får snike deg inn i horrorskoptråden, da, og se at vi virkelig bygger og baserer hele livene våre på hva stjernene har å si, vi damer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå