Gjest Kabel Skrevet 31. mai 2005 #61 Skrevet 31. mai 2005 hey hey... Se hva gutten fant under en solid bunke støv innerst i salongen bak bokhyllene... http://www.herresalongen.com/forum/messagelist/24/
*phair* Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #62 Skrevet 1. juni 2005 Se der ja. Men er det fortsatt operativt? If so, er det vel egentlig bare å slenge seg på.
Gjest Tim* Skrevet 1. juni 2005 #63 Skrevet 1. juni 2005 Se der ja. Men er det fortsatt operativt? If so' date=' er det vel egentlig bare å slenge seg på.[/quote'] Den funka den!
*phair* Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #64 Skrevet 1. juni 2005 Men er det en gledens dag av den grunn? Kanskje det verste forumet jeg har sett?
Gjest Tim* Skrevet 1. juni 2005 #65 Skrevet 1. juni 2005 Men er det en gledens dag av den grunn? Kanskje det verste forumet jeg har sett? Ja, det det er vel like greit å leve i eksil i denne tråden.
Gjest Tim* Skrevet 1. juni 2005 #67 Skrevet 1. juni 2005 Ser nok slik ut gitt. Gratulerer med ny jobb forresten!
*phair* Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #68 Skrevet 1. juni 2005 Takk for det. Jeg var å hilste på mine nye medarbeidere i går. Gleder meg veldig. Og jeg har en enorm utfordring, men vet at jeg får det til.
Gjest Tim* Skrevet 1. juni 2005 #69 Skrevet 1. juni 2005 Takk for det. Jeg var å hilste på mine nye medarbeidere i går. Gleder meg veldig. Og jeg har en enorm utfordring' date=' men vet at jeg får det til.[/quote'] Så lenge utfordingene er nye er de alltid artig å angripe, så det fikser du fint
Gjest glamourgirl Skrevet 1. juni 2005 #70 Skrevet 1. juni 2005 Hva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongen
LilleBille Skrevet 1. juni 2005 #71 Skrevet 1. juni 2005 .. ikke det at vi føler oss "nest" best når dere driver på sånn
Gjest Kabel Skrevet 1. juni 2005 #72 Skrevet 1. juni 2005 Hva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongenHva skjer med herresalongen:frustrert: Hey snuppa.. salongen kommer nok opp igjen skal du se :trøste:
Gjest glamourgirl Skrevet 1. juni 2005 #73 Skrevet 1. juni 2005 .. ikke det at vi føler oss "nest" best når dere driver på sånn
LilleBille Skrevet 1. juni 2005 #74 Skrevet 1. juni 2005 .. og jeg er sikker på at de ikke har så gode horoskop der inne...
*phair* Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #75 Skrevet 1. juni 2005 .. og jeg er sikker på at de ikke har så gode horoskop der inne... Det er en av de tingene som er så flott med HS. Det er 100% fritt for slike "kvinnelige" sysler.
Gjest glamourgirl Skrevet 1. juni 2005 #77 Skrevet 1. juni 2005 .. og jeg er sikker på at de ikke har så gode horoskop der inne... Angrer litt nå! :oops:
Gjest Tim* Skrevet 1. juni 2005 #78 Skrevet 1. juni 2005 Det er en av de tingene som er så flott med HS. Det er 100% fritt for slike "kvinnelige" sysler. Jepp, vi er da menn. Drømmer gjør vi om natten. Om dagen har vi beina på jorda.
LilleBille Skrevet 1. juni 2005 #79 Skrevet 1. juni 2005 Angrer litt nå! :oops: .. morgendagen blir nok ikke så bra nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå