Gjest Enda en HS bruker Skrevet 31. mai 2005 #41 Skrevet 31. mai 2005 Henne står det bra til med Verre med den grusomme mammen. Ble 25 i helgen, og har til nå årets verste fylleangst. Hvor er Tim når jeg trenger han?
Gjest TomKrus Skrevet 31. mai 2005 #42 Skrevet 31. mai 2005 Henne står det bra til med Verre med den grusomme mammen. Ble 25 i helgen, og har til nå årets verste fylleangst. Hvor er Tim når jeg trenger han? Aldri langt unna. Hørte rykter om at han klarte å havne på en kanonfyll to dager før eksamen, med resulterende lite flaterende resultat. På eksamen altså.
Gjest Enda en HS bruker Skrevet 31. mai 2005 #43 Skrevet 31. mai 2005 Nå var du treigere enn meg *Phair* Heyyy!!! Er du og her Kg har visst ett par kjente likevel ja, me like!
*phair* Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #44 Skrevet 31. mai 2005 Nå var du treigere enn meg *Phair* Har ca tusen tanker i knollen på en gang. Kan umulig gå bra.
*phair* Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #45 Skrevet 31. mai 2005 Henne står det bra til med Verre med den grusomme mammen. Ble 25 i helgen, og har til nå årets verste fylleangst. Hvor er Tim når jeg trenger han? Og gratulerer så mye med dagen din.
Gjest Enda en HS bruker Skrevet 31. mai 2005 #49 Skrevet 31. mai 2005 Takker Phair Men vær du sikker på at jeg skal få min egen tråd når HS en gang i fremtiden er på gang igjen. Yeah Yeah...jeg skal ha bølgen av hele gjengen! Kjipt å ikke få trøst av mine aller helligste fylleangsforståere. (spes.Tim)
Gjest Enda en HS bruker Skrevet 31. mai 2005 #50 Skrevet 31. mai 2005 How you doin' Tatt på kamuflasjen du og ser jeg Phair: Bartus holder seg nok borte fra kg med fare for å få nok av sitt yrke
*phair* Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #51 Skrevet 31. mai 2005 Men jeg lover han og ikke plage han med uløsbare problemer altså.
Gjest Tim! Skrevet 31. mai 2005 #52 Skrevet 31. mai 2005 Kjipt å ikke få trøst av mine aller helligste fylleangsforståere. (spes.Tim) Jeg er da aldri langt unna. Jeg drakk på meg en konteeksamen på lørdag. Skulle hatt min aller siste eksamen i går, men det ser ut som om jeg må ta den om igjen neste år. Ellers så tok jeg med meg en del bekjente som tror rumpeklyping og puppestirring er fine sjekketriks med på en ganske fin fest. De samme jentene de klådde, stirret og dyttet meg på(hva slags wingmanship er dette?) forsøker jeg å ha et relativt profesjonelt forhold til. Men det verste er vel eksamenen, og iallfall når jeg tross alt får betalt for å ta eksamener.
Gjest T-gjest Skrevet 31. mai 2005 #53 Skrevet 31. mai 2005 Jeg er da aldri langt unna. Jeg drakk på meg en konteeksamen på lørdag. Skulle hatt min aller siste eksamen i går, men det ser ut som om jeg må ta den om igjen neste år. Ellers så tok jeg med meg en del bekjente som tror rumpeklyping og puppestirring er fine sjekketriks med på en ganske fin fest. De samme jentene de klådde, stirret og dyttet meg på(hva slags wingmanship er dette?) forsøker jeg å ha et relativt profesjonelt forhold til. Men det verste er vel eksamenen, og iallfall når jeg tross alt får betalt for å ta eksamener. Hørest ut som om vi var på samme fest!
Gjest glamourgirl Skrevet 31. mai 2005 #54 Skrevet 31. mai 2005 Har ca tusen tanker i knollen på en gang. Kan umulig gå bra. :oops: DU er ikke den eneste
Gjest Tim* Skrevet 31. mai 2005 #55 Skrevet 31. mai 2005 Hørest ut som om vi var på samme fest! Klådde du eller ble du klådd?
Gjest T-gjesten Skrevet 31. mai 2005 #56 Skrevet 31. mai 2005 [Ellers så tok jeg med meg en del bekjente som tror rumpeklyping og puppestirring er fine sjekketriks med på en ganske fin fest. Ble klådd på..... av ufine gjester
Gjest Tim* Skrevet 31. mai 2005 #57 Skrevet 31. mai 2005 Ble klådd på..... av ufine gjester Uansett hvem det var som klådde, så får jeg beklage på deres vegne. Jeg regner med at de som gjorde det hadde litt fylleangst dagen derpå. Håper det iallfall. Tror jeg faktisk bitchslappet han ene på min fest på grunn av det.
Gjest T-gjesten Skrevet 31. mai 2005 #58 Skrevet 31. mai 2005 Vet at en hadde kraftig fylleangst i allefall, og gjett om han har fått (og får) gjennomgå..... Og det fortjener han
Mathematica Skrevet 31. mai 2005 #59 Skrevet 31. mai 2005 Vel, hvor har dere vært alle? Først nå begynner jeg å få igjen HS-feelingen her! Grattis, Stjerna!!! Gleder meg til å høre alt senere! Kjipt med eksamenen Tim! Jeg har holdt meg unna både fylla og Gip og hest og alt, og likevel er jeg ikke helt fornøyd med eksamener sålangt...vel, de siste blir heldigvis bedre. Om ikke annet blir det party i HS når den er oppe igjen! Jippi! Fritt for å sitte i midten i chesterfielden! (Kan godt tørke støv i barskapet også.)
Gjest Tim* Skrevet 31. mai 2005 #60 Skrevet 31. mai 2005 Kjipt med eksamenen Tim! Jeg har holdt meg unna både fylla og Gip og hest og alt' date=' og likevel er jeg ikke helt fornøyd med eksamener sålangt...vel, de siste blir heldigvis bedre. [/quote'] Festen var bra, og verdt det! og jeg mistenker at jeg bare bruker den som en unnskyldning uansett. Jeg tror ikke jeg hadde lest noe bedre hvis jeg hadde blitt hjemme. Jeg er rett og sett bare lei av å ta eksamener i fag jeg ikke har bruk for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå