Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Apropós det så närmer D-dagen seg med stormskritt. Det er nå kun to måneder igjen til bryllup, analyse av mageinhold: sommerfugler.

Skrevet

Åja, du skal jo gifte deg. Hadde nesten glemt det.

Er det sånn grueglede seg opplegg i magen? Bare du ikke blir for full så går det bra.

Hvor mange gjester kommer? Har ikke fått min invitasjon ennå, men det er vel fordi hs forumet er nede...?

Skrevet

Er nok derfor StarHill. Er ganske sikker på at hele HS er innvitert på middag og fest.

Skrevet

Er nok derfor StarHill. Er ganske sikker på at hele HS er invitert på middag og fest.

Skrevet

Det er litt den der fölelsen man har på vei opp den förste laaaaange stigningen på berg og dalbanen. Du vet det ikke er noe å väre redd for og du er her fordi du har lyst. Allikevel ...

Kanskje jeg skal få alle til å rekke armene i väret og skrike "Whe-heeeeeeee!" når jeg går ned mot alteret?

Jeg fatter ikke at du ikke har fått invitasjonen?

Skrevet

Syns du er ufattelig heldig Joey. Å ha guts til å forplikte seg til noen i så måte er ikke alle forunt.

Ett lite visdomsord fra en banan til en annen banan:

Når nervene hoper seg opp, og sommerfuglene ingen ende vil ta, min venn, så husk at du alltid har playstation å ty til.

Som sagt, invitasjonen er nok uteblitt pga hs forumets problemer. Nå hviler derfor brudgommens side av kirka i hs redaksjonens hender.

Skrevet

Ah. Hmmm. *Nikker tankefullt*

Jeg kjenner igjen visdomsordene fra zen-mesteren Tekken den tredje.

Skrevet

Hah - så bra! Hyggelig å se både Joey og Cefa! Godt å se dere er her! Savna dere alle!

Har greid å holde meg unna dragsuget etter eksamensmalstrømmen så langt, har prosjektfremføring neste uke og så er jeg ferdig! *bing*

(Vennligst betal i kassen, takk!)

Skal treffe Gip imorgen. Jeg har visst ikke sett han noe særlig siste måneden eller mer? Gleder meg.

Nå: Svart belte i skippertaksjobbing,

IRMA1000

:)

Skrevet

Heihei Irma! Du får hilse Gip fra oss. Og peke ut veien hit :)

Det er godt vi har denne nødshavnen her... :ler:

Skrevet

Og jeg er meg :-) Samme nick her som på HS. Avataren er nok en annen, men men...

Skrevet

Hei! Du også her? :) Greit å få samlet alle et sted. Vi kan jo dra i samlet tropp når HS kommer opp igjen :ler:

Skrevet

Jeg var vel faktisk her et års tid før jeg fant HS. Og nå er HS fjerna fra "Links"-linja mi *sukk*

Bortsett fra medlemmene savner jeg faktisk gradssystemet mest - på HS rakk jeg å bli "Ledende menig", og her er jeg bare "Ganske godt kjent" *dobbeltsukk*

Skrevet

Vi er blitt lovet HS tilbake, så bare bit tennene sammen!!! :wink:

Skrevet

Oj - jeg måtte lese meg tilbake et par-tre sider her. På denne tråden går d visst fort :-)

Trodde HS var død og begravet jeg, så er det altså bare manglende backup *hehe* Been there, done that!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...