Joey Skrevet 8. juni 2005 #182 Skrevet 8. juni 2005 Apropós det så närmer D-dagen seg med stormskritt. Det er nå kun to måneder igjen til bryllup, analyse av mageinhold: sommerfugler.
StarHill Skrevet 8. juni 2005 #184 Skrevet 8. juni 2005 Åja, du skal jo gifte deg. Hadde nesten glemt det. Er det sånn grueglede seg opplegg i magen? Bare du ikke blir for full så går det bra. Hvor mange gjester kommer? Har ikke fått min invitasjon ennå, men det er vel fordi hs forumet er nede...?
*phair* Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #185 Skrevet 8. juni 2005 Er nok derfor StarHill. Er ganske sikker på at hele HS er innvitert på middag og fest.
*phair* Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #186 Skrevet 8. juni 2005 Er nok derfor StarHill. Er ganske sikker på at hele HS er invitert på middag og fest.
Joey Skrevet 8. juni 2005 #187 Skrevet 8. juni 2005 Det er litt den der fölelsen man har på vei opp den förste laaaaange stigningen på berg og dalbanen. Du vet det ikke er noe å väre redd for og du er her fordi du har lyst. Allikevel ... Kanskje jeg skal få alle til å rekke armene i väret og skrike "Whe-heeeeeeee!" når jeg går ned mot alteret? Jeg fatter ikke at du ikke har fått invitasjonen?
StarHill Skrevet 8. juni 2005 #188 Skrevet 8. juni 2005 Syns du er ufattelig heldig Joey. Å ha guts til å forplikte seg til noen i så måte er ikke alle forunt. Ett lite visdomsord fra en banan til en annen banan: Når nervene hoper seg opp, og sommerfuglene ingen ende vil ta, min venn, så husk at du alltid har playstation å ty til. Som sagt, invitasjonen er nok uteblitt pga hs forumets problemer. Nå hviler derfor brudgommens side av kirka i hs redaksjonens hender.
Joey Skrevet 8. juni 2005 #189 Skrevet 8. juni 2005 Ah. Hmmm. *Nikker tankefullt* Jeg kjenner igjen visdomsordene fra zen-mesteren Tekken den tredje.
Mathematica Skrevet 8. juni 2005 #194 Skrevet 8. juni 2005 Hah - så bra! Hyggelig å se både Joey og Cefa! Godt å se dere er her! Savna dere alle! Har greid å holde meg unna dragsuget etter eksamensmalstrømmen så langt, har prosjektfremføring neste uke og så er jeg ferdig! *bing* (Vennligst betal i kassen, takk!) Skal treffe Gip imorgen. Jeg har visst ikke sett han noe særlig siste måneden eller mer? Gleder meg. Nå: Svart belte i skippertaksjobbing, IRMA1000
Cefa Skrevet 8. juni 2005 #195 Skrevet 8. juni 2005 Heihei Irma! Du får hilse Gip fra oss. Og peke ut veien hit Det er godt vi har denne nødshavnen her...
finnslarken Skrevet 8. juni 2005 #196 Skrevet 8. juni 2005 Og jeg er meg :-) Samme nick her som på HS. Avataren er nok en annen, men men...
Cefa Skrevet 8. juni 2005 #197 Skrevet 8. juni 2005 Hei! Du også her? Greit å få samlet alle et sted. Vi kan jo dra i samlet tropp når HS kommer opp igjen
finnslarken Skrevet 8. juni 2005 #198 Skrevet 8. juni 2005 Jeg var vel faktisk her et års tid før jeg fant HS. Og nå er HS fjerna fra "Links"-linja mi *sukk* Bortsett fra medlemmene savner jeg faktisk gradssystemet mest - på HS rakk jeg å bli "Ledende menig", og her er jeg bare "Ganske godt kjent" *dobbeltsukk*
Cefa Skrevet 8. juni 2005 #199 Skrevet 8. juni 2005 Vi er blitt lovet HS tilbake, så bare bit tennene sammen!!!
finnslarken Skrevet 8. juni 2005 #200 Skrevet 8. juni 2005 Oj - jeg måtte lese meg tilbake et par-tre sider her. På denne tråden går d visst fort :-) Trodde HS var død og begravet jeg, så er det altså bare manglende backup *hehe* Been there, done that!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå