Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da HS sank svömte jeg runt i sirkler og tittet ned i dypet et par dager. "Kommer ikke forumet opp igjen snart?" Den siste uken har jeg ikke engang sett etter. Bokmerket ligger fortsatt i "Favorittlisten" men jeg vet ikke hvor lenge det varer. Kan ikke henge på forum som ikke drives bedre enn det der, vettu!

Skrevet

Får virkelig håpe det bare blir midlertidig, ellers kan denne tråden bli uendelig lang ...

Phair roper, så kommer vi etter som klynkende hundevalper :wink:

Virkelig ett plaster på såret detta. Vinker og logrer til Joey.

Phair, du må rope høyere, så de andre også finner veien.

Skrevet

Kan noen få meg up-to-date? Hvilke nick HS=KG?

Skrevet
Vinker og logrer til Joey.

Doggiestyle! We like ...

Skrevet
Kan noen få meg up-to-date? Hvilke nick HS=KG?

Har bare fått med meg at Tim er Tom, så tror jeg at Irma er Mathematica her...?

Phair er Phair, Cefa, ja det vet du. Og jeg er bare meg.

Skrevet

Ingenting "bare" med deg! Hvordan går det i Sandnes? Skal Ariel konfirmeres snart?

Skrevet

Nei, nå ble jeg så glad at jeg må feire litt: pannekaker og sunshake serveres nå på balkongen for alle som er sugen på den slags!

Skrevet

Åh... dokke e så herlige. Konne åde dokke opp :sjarmor:

Hey, Joey, fingrene av fatet! :wink:

Skrevet

Fett Joey. Har du lagd pannekakene helt selv? En stort glass med sunshake til meg takk. :P

Skrevet

Helt selv! C er på turné i USA i 10 dager. Gjett hvordan det ser ut her? Det ser ut som om Playstationen har slåss med CD-samlingen og oppvasken på en gang. Takk Gud at alt det der skittentöyet kom i mellom og dempet det verste ...

Skrevet
Helt selv! C er på turné i USA i 10 dager. Gjett hvordan det ser ut her? Det ser ut som om Playstationen har slåss med CD-samlingen og oppvasken på en gang. Takk Gud at alt det der skittentöyet kom i mellom og dempet det verste ...

Får inderlig håpe hun vinner!!!

Kommer jo selvfølgelig ann på hva slags turne hun er på,men, pliiis ikke ødelegg for meg når jeg prøver å være morsom.

Skrevet

PS, Phair: it doesn't take pressure, it takes suction!

Gjest TomKrus
Skrevet

Kommer jo selvfølgelig ann på hva slags turne hun er på,men, pliiis ikke ødelegg for meg når jeg prøver å være morsom.

Og jeg som lurte på om det var playstation eller cd-samlingen som var kvinnen i slosskampen.

Skrevet
Hva skjer'a baghera?  

Ingenting, Tingeling!

Skrevet

Og jeg som lurte på om det var playstation eller cd-samlingen som var kvinnen i slosskampen.

Takk så jævla mycket!

Skrevet
PS, Phair: it doesn't take pressure, it takes suction!

Good to know :wink:

Skrevet

Hun er helt riktig på turn-turné. De skal konkurrere med amrikanere denne gangen. (Hun/de vant nordisk mesterskap på Island forrige måned, visst er hun flink?)

Skrevet

Visst er hun det, og sikkert myk og smidig også :)

Skrevet

Er nok ikke dama til Joey for ingenting :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...