Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Du er nok ikke den eneste' date=' men liker ikke å innrømme det, men du er vanskelig å ta. Skjønner? Da er det lett å ta den letteste utveien å melde seg inn i de snurtes forening.[/quote']

Om bare flere her inne på denne guiden kunne vært like kloke som deg ;) Mye stolthet ute og går, tipper jeg.

Skrevet

Klart det er. Og der fikk du til og med brukt en smiley så jeg skjønte hva du egentlig mente :wink:

Skrevet

HS-jenter, jeg må spør dere om noe. Hvorfor er andre jenter så full av dobbeltmoral i forhold til dere? Synes dere virker litt mer fornuftig enn andre. Jeg sliter seriøst med å ikke begi meg inn i enhver diskusjon her inne, hvor kvinner på innpust prater om hvor teite og dumme menn er når de gjør/ikke gjør ditt og datt, mens de på utpust samtidig "go girl"er andre kvinner når de gjør noe tilsvarende mot menn. Er det snakk om aldersforskjeller? Oppvekst? Dårlig utviklet logikkprosessor? Eller er vi bare umåtelig heldige som har fått unikum som dere over til oss? (tipper det siste)

Er det rart det er krig i verden, og vi har land som usa, sier jeg bare.

Skrevet

Det er bare dere som har vært umåtelig heldige med de damejentene som har funnet det for godt å bli på HS.

:sjarmor:

Skrevet

Fordi dere har humor vi liker.

Skrevet

Hva skjer a? Fortsatt ingen som har hørt noe om når de er oppe og går igjen?

Gjest HS-bruker
Skrevet

Ser nesten ut som om vi kan ha sett det siste av HS-forumet..

Som det nå står på siden "Om eller når det kommer opp igjen, er dessverre ikke mulig å si på nåværende tidspunkt."

RIP

Gjest Kabel
Skrevet
Hva skjer a? Fortsatt ingen som har hørt noe om når de er oppe og går igjen?

Diskusjonsforumet

Grunnet tekniske problemer er vårt diskusjonsforum lagt i tørrdokk inntil videre. Om eller når det kommer opp igjen, er dessverre ikke mulig å si på nåværende tidspunkt. Vi beklager på det sterkeste de konsekvenser dette får for våre trofaste medlemmer.

Gjest TomKrus
Skrevet

hmm.. Da må man finne seg en frihavn et annet sted. *lete lete*

Gjest TomKrus
Skrevet

Wohoo! Når en får 50 000 av jobben til å reise, så blir plutselig en kjip jobb ikke så kjip lenger! Måtte bare få det ut et sted :)

En mindre bekymring er at jeg søkte om litt for lite penger.

Skrevet

Oi, det får'n si. Så flott. Hvor går turen da?

Skrevet
hmm.. Da må man finne seg en frihavn et annet sted. *lete lete*

Let us know.

Gjest TomKrus
Skrevet
Oi' date=' det får'n si. Så flott. Hvor går turen da?[/quote']

En liten tur til Asia, og så noen måneder i Australia. Skal bli deilig å få avløst trøndersk "var det vår, høst eller vinter nå"-høst med australsk vår :)

Gjest TomKrus
Skrevet

Jeg er ikke det minste overrasket :roll:

Typisk mannedumping, dette.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg er ikke det minste overrasket :roll:

Teorien om at menn er bedre teknisk enn kvinner, falt i vasken.

Gjest Cefa i eksil
Skrevet

Typisk mannedumping, dette.

:ler::ler::ler::ler:

Teorien om at menn er bedre teknisk enn kvinner, falt i vasken.

:danse:

Gjest Cefa i eksil
Skrevet

Men..... siden det i grunn er litt trist, dette.... hva med om alle sammen sender mail til red. med en oppfordring om å få forumet opp å gå igjen....?

Jeg mistenker egentlig at dette handler mer om å gidde enn nødvendigvis problemer.....??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...