Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #101 Skrevet 2. juni 2005 8) Mannelist' date=' ser jeg... (PS, du får snike deg inn i horrorskoptråden, da, og se at vi virkelig bygger og baserer hele livene våre på hva stjernene har å si, vi damer )[/quote'] Vet du hva, jeg kan gi deg et horoskop her. Du vil forholde deg til nye mennesker, og kan føle du må markere deg spesielt for å få den respekten du synes du fortjener. Du identifiserer deg med mål som du regner med skal gi deg anerkjennende nikk i et fellesskap. Du kan bli stilt ovenfor et valg der du på den ene siden skal holde på din integritet, og på den andre siden ønsker å bli akseptert i en krets du beundrer eller tror kan gi deg fordeler. Når du nå søker kunnskap eller å utvide horisonten din, bør du forsikre deg om at det faktisk er informasjon som du har bruk for. Og du kan ta lett på et lite eventyr, men det er ikke sikkert den andre gjør det. Trenger du avveksling eller å få råd om noe som ligger deg på hjertet, kan du nå trekke på søsken eller nære venner for å få deres mening.
Gjest Stjerna Skrevet 2. juni 2005 #103 Skrevet 2. juni 2005 Naughty bilder? Jeg kan bistå med mine nøtter. Takk takk, du er snill Tim. Visste jeg kunne regne med deg Fader Phair: Håper på syndeforlatelse, eller i det minste forståelse når hs er i svev igjen.
Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #104 Skrevet 2. juni 2005 Takk takk, du er senil Tim. Visste jeg kunne glemme med deg
*phair* Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #106 Skrevet 2. juni 2005 Men jeg savner resten av gjengen. Særlig Bartus :-( Og nå er det slik at jeg nesten har gitt opp håpet.
Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #107 Skrevet 2. juni 2005 Men jeg savner resten av gjengen. Særlig Bartus :-( Og nå er det slik at jeg nesten har gitt opp håpet. Ja, jeg synes det er dårlig av gutta å ikke informere på forsiden om hva som foregår, og hvor de ligger an i prosessen med "vedlikeholdet".
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #108 Skrevet 2. juni 2005 Skjønner at jeg må stikke innom når HS er oppe igjen
Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #109 Skrevet 2. juni 2005 :o Betyr det at jeg ikke får lov til å leke med Herrene mer? Og er det du som bestemmer det??? Er det meg du sikter til som lunken' date=' fordi jeg som dame kan fokusere på mer enn en ting på en gang? [/quote'] Her prater man om svelging, og lunkne ting som man velger å spytte ut, og du tror det dreier seg om deg...Typisk kvinnfolk. Menn ville tenkt litt skitnere. Bibelen forteller deg at du skal spytte ut lunkne ting. Du skal slippe å svelge. Joh. (åp.) 3.16 sier så!
*phair* Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #110 Skrevet 2. juni 2005 Tim: Så lenge vi er her på KG så er modusen koblet inn på jentegreier. Hun hadde helt sikkert tatt den hvis HS var oppe.
Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #111 Skrevet 2. juni 2005 Tim: Så lenge vi er her på KG så er modusen koblet inn på jentegreier. Hun hadde helt sikkert tatt den hvis HS var oppe. Regner med det. Eller jeg tror man ikke ønsker vise hvor dirty man egentlig kan være her inne med alle disse fruentimmene med fordomsfulle iakttakende øyne.
*phair* Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #112 Skrevet 2. juni 2005 Akkurat når det gjelder henne så tror jeg ikke hun har noen problemer med det. Men du Tim? Hvorfor virker du så mye "hyggeligere" på KG enn HS? Er det fordi du også har koblet deg inn på jentemodusen?
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #113 Skrevet 2. juni 2005 Redd for å få pepper av alle fruentimmene???
Gjest glamourgirl Skrevet 2. juni 2005 #114 Skrevet 2. juni 2005 Men du er lunken, ikke kald og ikke varm. Derfor vil jeg spytte deg ut av min munn. :o Herregud, *kryper inn i en krok og skammer seg* Jeg tok den ikke, ikke i det hele tatt. Og for the record, Phair har mer rett om meg enn du har... Jeg er nesten ikke redd for damer, og iaffall ikke redd for menner!
Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #115 Skrevet 2. juni 2005 Akkurat når det gjelder henne så tror jeg ikke hun har noen problemer med det. Men du Tim? Hvorfor virker du så mye "hyggeligere" på KG enn HS? Er det fordi du også har koblet deg inn på jentemodusen? Kanskje du ofte kombinerer hva jeg skriver med min avatar, og autmatisk tolker strengere mening i hva jeg skriver på HS?
Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #116 Skrevet 2. juni 2005 Akkurat når det gjelder henne så tror jeg ikke hun har noen problemer med det. Men du Tim? Hvorfor virker du så mye "hyggeligere" på KG enn HS? Er det fordi du også har koblet deg inn på jentemodusen? Ellers så tipper jeg de fleste ser på meg som mindre hyggelig på KG når jeg seiler under fast flagg, enn på HS.
Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #117 Skrevet 2. juni 2005 :o Herregud, *kryper inn i en krok og skammer seg* Jeg tok den ikke, ikke i det hele tatt. Og for the record, Phair har mer rett om meg enn du har... Jeg var bare snill..Forsøkte iallfall.
*phair* Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #118 Skrevet 2. juni 2005 Så du driver å trikser mellom to brukernavn altså? Og det er nok den strenge og myndige avataren din som gjør det. Men siden jeg er inne på "hyggemodusen" min nå , så vil jeg bare får sagt at du skriver fabelaktig til tider. Du er ikke alltid like kjekk og grei, men du skriver godt.
Gjest Tim* Skrevet 2. juni 2005 #119 Skrevet 2. juni 2005 Men siden jeg er inne på "hyggemodusen" min nå , så vil jeg bare får sagt at du skriver fabelaktig til tider. Du er ikke alltid like kjekk og grei, men du skriver godt. Takk takk, og siden vi er inne i hyggemodus så kan jeg avsløre at jeg ofte selv bevisst er en pådriver i få meg til å framstå som mindre kjekk og grei. Dels fordi jeg ofte ikke gidder å slenge på en , og dels fordi jeg ikke alltid gidder å rydde opp i misforståelser som har oppstått på veien. Rett og slett fordi jeg liker å diskutere, og mangt et feilspor kan føre til nye tanker og ideer hos meg og kanskje hos andre. Og kanskje noen artige kommentarer og sidespark også. Som herremann forventer jeg at man setter pris på et lite sidespark. De er som regel velmente, og iallfall aldri ondsinnede Selv elsker jeg en skikkelig roasting (grilling) hvor jeg gjennom latterbrølene ikke klarer å forsvare meg mot beskyldninger som kommer mot meg(så sant disse beskyldningene da akkompagneres med et lurt smil). Men det er kanskje bare jeg som liker slikt..
*phair* Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #120 Skrevet 2. juni 2005 Du er nok ikke den eneste, men liker ikke å innrømme det, men du er vanskelig å ta. Skjønner? Da er det lett å ta den letteste utveien å melde seg inn i de snurtes forening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå