AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #1 Del Skrevet 13. november 2019 Jeg har en ettåring som nå har hatt feber siden i natt, jeg har gitt barnet Paracet mikstur de gangene jeg har kunne gi henne det og feberen har da gått ned en stund, hun har lekt og vært i godt humør før den gikk opp igjen. Det er første gang barnet er syk, er det noe jeg kan gjøre for å gjøre dagene ekstra behagelige mens hun har feber?❤️ Setter pris på alle råd❤️ Anonymkode: 43855...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #2 Del Skrevet 13. november 2019 Sørg for nok drikke, gjerne annet en bare vann, spesielt hvis barnet ikke spiser så mye det er lov å spise det man vil når man er syk om vanlig mat er kjipt (innenfor rimelighetens grenser). (vel og merke hvis barnet spiser fast føde) ellers gjør ting som ikke krever så mye, om barnet liker tv så sett på en film eller noe. Hvile er viktig. Anonymkode: 442a6...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 13. november 2019 #3 Del Skrevet 13. november 2019 Så lenge ungen har gode solide tissebleier og er våken og klar så er det ikke noe å bekymre seg for. Må bare ri det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå