Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper noen har noe erfaring om dette. Hvor lang tid gikk det for dere før p-pillene gikk ut av systemet og dere ble normale og "klar for barn" ? 😅 

Jeg har gått på p-piller i 8 år. Før jeg begynte hadde jeg en fast syklus på 28 dager, og jeg blødde ekstremt mye i 5 dager, og var veldig syk og i smerter. Legen sa til meg at jeg da skulle hoppe over mensen hver gang, ha mensen bare 1 gang i året. Er nå et år siden jeg sluttet, og har ennå ikke blitt gravid, og mensen er uregelmessig, varer bare i 2-3 dager og jeg merker egenslig ingen ting😅 har tatt eggeløsningstester de siste 4 mnd, og de blir posetive og vi har da hatt mye sex rundt den tiden. Noen forslag eller tips? 😀

Anonymkode: 1b370...247

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-pillene skal være ute av kroppen din nå. Det varierer selvsagt men noen kommer rett i syklus mens hos andre kan det ta tid. En syklus endrer seg gjennom livet, og den syklusen man hadde før pillene etter såpass mange år vil være endret nå. Jeg ville uansett kontaktet lege eller direkte en gynekolog bare for å utelukke at det er noe galt.

Vet du hvor mye syklusene dine varierer med? Ofte så har de ikke så veldig mye bekymringer hvis man er sikker på at man har eggløsning. Prøvd å tempe for å se at egget faktisk slipper?

Skrevet
1 time siden, Carjo4 skrev:

P-pillene skal være ute av kroppen din nå. Det varierer selvsagt men noen kommer rett i syklus mens hos andre kan det ta tid. En syklus endrer seg gjennom livet, og den syklusen man hadde før pillene etter såpass mange år vil være endret nå. Jeg ville uansett kontaktet lege eller direkte en gynekolog bare for å utelukke at det er noe galt.

Vet du hvor mye syklusene dine varierer med? Ofte så har de ikke så veldig mye bekymringer hvis man er sikker på at man har eggløsning. Prøvd å tempe for å se at egget faktisk slipper?

Varierer mindre og mindre, begynte med 18-30 dager, nå er det bare mellom 25 og 28😀

Skal prøve å tempe, takk for svar! 

Skal til legen neste uke, vile bare vite om det var verdt å være bekymret og snakke om det før jeg dro.. 😅

Anonymkode: 1b370...247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...