Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg utrolig fæl akkurat nå.

Vi er veldig få ansatte på jobb. En av oss ble sykmeldt, mens jeg har hatt eksamen i dag. 

For to dager siden ble jeg spurt om å jobbe i dag (etter eksamen) for hun som ble sykmeldt, men jeg ga da beskjed om at jeg skulle oppdatere sjefen litt senere. Jeg har vært veldig stresset for tiden, i tillegg til skikkelig oppkast på grunn av stress i går. Han sendte meg melding i går, men jeg var så dårlig at jeg ikke fikk med meg den. Derfor ble det helt avglemt å svare han på om jeg kunne tre til på jobb i dag. Det hadde løst seg om jeg faktisk fikk til å møte, men på grunn av oppkast kan jeg ikke det. Føler meg dårlig i dag også. 

Slikt skal selvfølgelig ikke skje. Jeg har beklaget meg, men bør jeg gjøre noe mer?

Anonymkode: 1eb6f...cf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har beklaget deg og gitt forklaring, så har du gjort mer enn mange ville gjort. Ikke tenk mer på det😊

Anonymkode: a6232...425

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar, og for at du beroliger! ☺️ 

Problemet blir kanskje større ettersom vi er så få at sjefen nå måtte jobbe dobbel-vakt? Vi har heldigvis ei ny på opplæring som kunne stille opp, men likevel gjorde jeg at sjefen hadde ekstra vansker for å sy sammen vaktene i tillegg til at jeg fremstår som å ikke være til å stole på. Jeg gruer meg til å møte han igjen.

Det virker ikke som han har forståelse for stresset mitt rundt eksamenene. 

Anonymkode: 1eb6f...cf7

Skrevet

Tenker du må lære deg å skille mellom hva som er ditt og andres(sjefen) sitt problem. Ikke uvanlig at folk må jobbe dobbeltvakter i arbeidslivet i dag.

Anonymkode: a6232...425

• Liker 2
Skrevet

Hvis du stresser så mye at du kaster opp bør du kanskje begynne med noen form for stressmestring, for det høres virkelig ikke bra ut. Det er ikke normalt å stresse så mye før en eksamen, og det forklarer jo også hvorfor sjefen din ikke helt har forståelse.

At du ikke fikk svart er sånn som skjer. Du har allerede forklart og beklaget, så nå er det på tide å gå videre og ikke tenke mer på det.

Anonymkode: 715a3...b5d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...